Romanimiehen häihin farkuissa ?!?

potuttaa.Ja ei aikaa

Eräs oikein hyvä romani-ystäväni "miespuleinen" menee naimisiin. Mulla ei olis laittaa päälle muuta kuin farkut, pukutakki, pukupaita, ja kravaatti ja juhlakengät. aattelin laittaa punaiset farkut. Halveksuvatko romanit erityisesti tällaista pukeutumista ? En haluaisi jäädä pois kaverini häistä. Mutta nyt ajattelin että jäisinköhän tämän asian takia. On siellä varmasti paljon valkolaisiakin kuten minä. En tiedä mitä ystäväni tästä ajattelisi. Kovasti kuulema haluaisi minut paikalle. Kaipa jätän väliin

6

225

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......

Älä laita ainakaan punaisia.
      Mieluumin mustat.

• romaninainen-.-.-.

ei sillä ole mitään väliä mitä puet. Pukeutumis odotukset koskevat vain romaneita. Uskon että ystävällesi kelpaat vaikka niissä punaisissa farkuissa jos vain tulet paikalle :)

• Valkolainen_

Ehkä kannattais kysyä siltä ystävältäsi suoraan, että onko mitään toiveita vieraitten pukeutumisen suhteen. Luulen että hän loukkaantuu jos jätät menemättä, ilman että annat mitään selitystä. Sitten jos punaiset farkut ei sovi juhlaan, ja sulla on tiukka tilanne rahallisesti etkä voi ostaa soveliaita housuja, niin ystäväsi ymmärtää ettet tullut paikalle siksi, kun et halunnut loukata ketään pukeutumisellasi. Muuten hän voi luulla, ettei sua vain kiinnosta tarpeeksi.

• tummaboy1

miten pukeudut,siten kunnioitat heitä,eli hääparia!
      onko mielestäsi punaiset housut "juhlavaate"?

• potuttaa ja ei aikaa

Jätin väliin häät. Kerroin kyllä että on tärkeä vanha ystäväni mutta en ikävä kyllä päässyt tulemaan. Harmitti kyllä ja kerroin senkin facebookin välityksellä viestinä. Parempi varmaan oli näin. parempi varmaan oli olla menemättä. Kuin mennä farkut jalassa. Toisaalta hän kyllä odotti minua. Mulla on ollu niin rankkaa ja oon ollu niin väsynyt et jätin häihin menoon pohtimisen viime metreille ja olis ollu liikaa ongelmia matkassa. Ja menny liian hätäiseksi. Toivottavasti ei loukkaantunut. Jos häät olis ollu vaikka samalla paikkakunnalla niin ei olis varmaan menny niin pitkään miettimiseen. Ei me olla nähty vuosiin mut aikoinaan nähtiin paljonkin. Sen verran "herrasmies" tämä kaverini. Että ajattelin että antaapa olla nyt menemättä farkuissa. Ajattelin että oukkantukoon mieluummin kun en tule kuin että herätän huomiota siellä pukeutumisellani. Kun siellä nyt oli varmasti romanejakin paljon mukana.

• potuttaa ja ei aikaa
        potuttaa ja ei aikaa kirjoitti:

Jätin väliin häät. Kerroin kyllä että on tärkeä vanha ystäväni mutta en ikävä kyllä päässyt tulemaan. Harmitti kyllä ja kerroin senkin facebookin välityksellä viestinä. Parempi varmaan oli näin. parempi varmaan oli olla menemättä. Kuin mennä farkut jalassa. Toisaalta hän kyllä odotti minua. Mulla on ollu niin rankkaa ja oon ollu niin väsynyt et jätin häihin menoon pohtimisen viime metreille ja olis ollu liikaa ongelmia matkassa. Ja menny liian hätäiseksi. Toivottavasti ei loukkaantunut. Jos häät olis ollu vaikka samalla paikkakunnalla niin ei olis varmaan menny niin pitkään miettimiseen. Ei me olla nähty vuosiin mut aikoinaan nähtiin paljonkin. Sen verran "herrasmies" tämä kaverini. Että ajattelin että antaapa olla nyt menemättä farkuissa. Ajattelin että oukkantukoon mieluummin kun en tule kuin että herätän huomiota siellä pukeutumisellani. Kun siellä nyt oli varmasti romanejakin paljon mukana.

Siis aattelin et loukkantukoon mieluummin kun että loukkaantuu siitä että menen sinne farkut jalassa. Joo. näin nyt meni. No, jospa se nyt ei siitä hirveästi loukkaantunut. Odotti vaan kovasti. Joo. Hauskaa viikon jatkoa teille kaikille

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      139
      3860
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      341
      2993
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      9
      1892
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1635
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1089
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      944
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      874
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      784
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      761
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      751
    Aihe