Jipun uusin sinkku

pläääh

Eva (Nukutaan kielletyllä iholla)
Mielestäni kertoo(ko) nasten välisetä hiusten laittamisesta? hmm..voi olla. hyvä biisi anyway. kuunnelkaa.

10

1827

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3+19

Mun mielestä on toki edistystä, että tulee tällaisia naisten välisestä rakkaudesta kertovia kappaleita. Olihan siis jo aikakin...

Mut jotenki kuitenki toivoisin, että jonain päivänä voitas saada kappaleita, jotka kertovat monipuolisemmin naisten rakkaudesta sen sijaan, että toisteltais ainoastaan tätä kielletty rakkaus -teemaa (Tuleeks kellekään muulle sellanen kiusallinen valistamisen fiilis näistä? Ikään kuin näissäkin yritettäs kuitenki ensisijaisesti vedota heteroiden tunteisiin?).

Laura Närhen coveri on hyvä, koska se nyt onkin alun perin hetskubiisi, joten suuntaunumisesta ei ole tehty mitään numeroa siinä, puhutaan vain itse suhteesta.

Tajuuks joku mitä yritän ajaa takaa?

Mut toki, Jipun biisi on ihan jees. Hyvä Jippuu!

• ....

Biisi on aika surkea, mutta jos sen yrittää työntää sivuun ja arvioida pelkkiä sanoja, niin ovathan nekin jotenkin aika kiusalliset, kuten edellinenkin kirjoittaja sanoi. Jostain syystä tämä ei tunnu kauhean luontevalta eikä tavoita ainakaan omaa kokemustani.

• Huti meni

Miksi pitäisi olla riemuissaan sanoista ''kielletyllä iholla'' , ei naisen iho mitenkään kielletty tai tabu pitäisi laulussakaan olla, vaan luonnollinen asia, jos siitä kerran kappale pitää vääntää.
      Mutta kyllä on väkisin väännetyt sanat, että pitää oikein ihmetellä miksi on pitänyt edes tehdä aiheesta biisi, kun ei ole ollenkaan viitsinyt paneutua asiaan.
      Ehkä hän luuli meille kelpaavan nyt minkä tahansa väsäyksen, missä nyt hiukan aiheeseen viitataan ja mainitaan Eva Dahlgren. Hohhoijaa, metsään meni Jippu, yäk mikä biisi.
      Yritti tehdä varmaan ''Jennit'' , mutta Ihmisten edessä on todella kaunis kappale ja kertoo kauniisti aiheesta, todella kauniisti.

• jippu on jees

Mun mielestä Jipun biisi on uskovaisen naisen näkökulmasta (ja sitähän Jippu on, ainakin omien sanojensa mukaan) ihan hyvä. Pidän sanoista, pidän biisistä. Ja mun mielestä laulu kertookin juuri siitä, miten uskovaisten ympäröimänä elämisen keskellä se on vaikeaa rakastaa toista naista.

• '''

Herkkä kappale. Tulee aina söpöys- fiilis, kun sitä kuuntelee..
      Ja koukuttaa kuuntelemaan uudelleen.

• YxKax

Ihan kiva kappale, paranee edetessään.

Sanoitus ei tunnu ollenkaan omakohtaiselta, niinkuin ei Ihmisten edessä -biisissäkään. Mutta ei kaikki heteroistakaan kertovat laulujen sanat osu kaikille heteroille. ;D
      Onneks samaistumismielessä aika moni rakkauslaulu kertoo naisrakkaudestakin, koska sanoitus ei sitä rajaa pois. ;)

• 'ö'åäk,ä

Myönnän, että joskus päässäni tai laulaessani jotain biisiä, muunnan sanoja. Pelottavasti joskus unohtuu, ettei ollutkaan 'girl' vaan 'boy' ja siinä tilanteessa hämmentää hetken.

Tuntuu, että tässäkin joku voisi wannabeksi haukkua.

• Lgbtq

HLBT? :O Tarkotit kai lgbt?

• Lgbtq kirjoitti:

HLBT? :O Tarkotit kai lgbt?

Englanniksi LGBT, suomeksi HLBT.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4446
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3303
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1113
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1036
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      12
      1033
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe