Torninosturikuljettajille

raksagallup

1. onko kokemusta työpäivistä jolloin ei varsinaisella työajalla tapahdu mitään, mutta
sitten jäädään ylitöihin jonkin melkeinpä turhanpäiväisen homman takia?

2. Onko joku nuori kokematon pomo jollain lailla tuottanut harmaita hiuksia?

3.Paras nosturi millä olet ajanut?

4.Huonoin kone millä ajanut? Miksi?

3

450

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tirkkonen Anselmi

1. Nykyyän lähes joka työmaalla missä olen ollut ei päivällä tehdä mitään ja sitten jäädään ylitöihin. Eräät ulkolaiset ryhmät keräävät vain tunteja.
      2. Olen onneksi vielä sen verran nuori
      3. Betox 200, 300, ylivoimaisesti helpoin kone hallita ja jos konetta olisi kehitelty tähän päivään asti olisi kone varmasti muutenkin kilpailukykyinen.
      4. Kiinalaiset, epämääräinen kääntö

• Aika on suhteellista

Eikö teitä koskaan potuta kun urakkamiehet lähtee kotiinsa klo 13-14 välillä ja itse tiedätte jäävänne vielä useaksi tunniksi "hommiin"?

• ElementRane

Niih, mutta kun nosturin penalle pitää maksaa 8h.. Eikä sitä nosteltavaa oo talonpuolesta jokaiselle päivälle. Tosin omia koneita ei ole..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      81
      4502
    2. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      122
      4177
    3. Persujen mukaan rasismi on huumoria

Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀
      Maailman menoa
      46
      4163
    4. BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön

Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että
      Maailman menoa
      180
      3401
    5. 186
      2683
    6. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      61
      2669
    7. Surullista

Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa
      Ikävä
      58
      2597
    8. Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava

Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main
      Maailman menoa
      35
      2582
    9. Muuttunut käytös

Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?
      Ikävä
      68
      2469
    10. Väkeä oli liikkeellä

Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik
      Ähtäri
      43
      2142
    Aihe