Työ ja koulutuspaikat rikostoiminnan ennaltaehkäisy alalta?

aki__27

Mun Avunhuuto

Mitä työ tai opiskelupaikkoja tulee mieleen jos annetaan avain sanat: Crime Prevention & Community development. Suomennettuna noi on rikostoiminnan ennaltaehkäisy ja yhteiskunnan kehitys tai nuorisotyö.

Olen 27 vuotias reipas nuori mies, ja mun tän hetkinen CV on tähän mennessä täyttyny enimmäkseen teknologia/teollisuus alan työpaikoista ja yrittäjyydestäkin on vankka kokemus mutta mikään noista yleisistä aloista ei ole suunta mihin sielu kutsuu. Kun puhutaan ennaltaehkäisystä, alan työpaikat eivt ole poliisit, lakimiehet, vartiat, mielentervysalan lääkerit tai vastaavat. Jos oikeastin halutaan estää pahuuden kierteet pitää olla kyky kattoo paljon suurempia kokonaisuuksia että edes nykyiset koulutukset eivät tee suurempia ihmeitä, ja sen oon huomannu kun oon jäljittäny hyviä ihmisiä ja niiden tekoja ympäri maailmaa.

Esimerkkejä hyvistä ihmisistä mun standardeissa on seuraavat henkilöt:

Sean Porter
Amerikkailainen nuorisovankilan ohjaaja joka työnsä alkuvaiheessa näki miten 75% ala-ikäsistä rikollisista päätyy takaisin omiin gangsteri jengeihin, kuolee kadulle tai palaa takaisin vankilaan kun on vapautunu. Hänen kehittämä urheiluohjelma tiputti tilastot 25% koska se piti huolen motivoida pennut parempaan suuntaan.
http://www.youtube.com/watch?v=qm8vVSUnUWs

Aaron McGruder
Amerikkalainen tuottaja joka uskoo että jokaisen cultuurin tai rodun pitäisi siivota omat sotkunsa eikä arvostella muita tai niiden virheitä ja epäonnistumisia. Se toteutti visionsa tekemällä TV sarjan nimeltä Boondocks jossa se näyttää kuka on Kingi.
http://www.youtube.com/watch?v=v24qbYECbpQ&feature=related

David Pelzer
Lapsirääkkäyksen ja alkoholisoituneen perheen selviytyjä joka on omistanu loppuelämänsä perhevakivallan torjumiselle. Hänen tarinansa yrittää kaikest Helvetistä huolimatta saada perhe takaisin sellaiseks kun se oli ekoina vuosina, eli viaton ja onnellinen.

Nämä kolme on vain muutamia esimerkkejä tosielämän sankareista, mutta jostain jokaisen on aloitettava. Nyt on se miljoonan euron kysymys, mistä aloittaa? Eli minkä kaltaisia työpaikkoja tulee mieleen, ammattinimikkeitä tai koulutuksia tulee mieleen? Tai ketkä on täälä Suomessa isoi nimiä yhteiskunnan kehityksessä tai rikostoiminnan ennaltaehkäisyalalla?

kiitos jo etukäteen kaikille vastanneille. EI mul muutakun:
Eloa ja Energiaa Elämän Siiville, nyt ja aina
Aki

0

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Yritin nainen

        Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
        Ikävä
        93
        1835
      2. Miksi et voi

        Soittaa tai laittaa viestiä
        Ikävä
        118
        1512
      3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

        https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
        Maailman menoa
        110
        1015
      4. Iso ikävä sinua nainen

        Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
        Ikävä
        31
        976
      5. Mistä tykkäät

        Erityisesti kaivattusi olemuksessa
        Ikävä
        46
        864
      6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

        Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
        Kotimaiset julkkisjuorut
        150
        758
      7. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

        Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
        Ikävä
        30
        721
      8. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

        ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
        Ikävä
        51
        701
      9. Tunnustan nyt

        Tykkään katsella sua😍
        Ikävä
        32
        696
      10. Hyvää yötä

        Naiselle, joka ikävöi. 🩷
        Ikävä
        25
        633
      Aihe