Ollaan jo pidemmän aikaa mietitty, että mihin lähdeään kaupnkilomalle ja tällähetkellä Lontoo ja Pariisi on siellä kärjessä. Että onko kokemuksia? Kunpi on parempi? Lähdetään ihan shoppailu lomalle! Ja onko jotain muita kaupunkeja, jotka olisivat Euroopassa ja ovat olleet omasta mielestäsi mukavia?
Kommentoikaa ihan reilusti!!:)
MIHIN KAUPUNKILOMALLE??
4
110
Vastaukset
- travelbag
Vaikka Lontoosta tullut erittain kallis, luulen ettei kuitenkaan niin kallis kuin Pariisi. On vuosia kun niissa kaupungeissa viimeksi vierailin.
Lontoo on taynna eri shoppailu mahdollisuuksia, aina kalliimmista putiikeista kirpputoreihin saakka.
Italia tietenkin, ja Milano joka muodin keskipiste. - Lontoo vs Pariisi
Näistä kehdesta shoppailuun sopii paremmin mielestäni Lontoo.
- londonero
Lontoo on parempi shoppailuun. Tosin hotellit Lontoossa ovat tosi kalliita, mutta niin ovat Pariisissakin. Pidän itse enemmän Lontoon ilmapiiristä.
- Chattonen
Minäkin suosittelen Lontoota shoppailulomalle. Muuten Pariisi on mielenkiintoisempi kohde.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059