Tytöt!!! Oon kaks vuotta vanhempi ku tyttö johon oon ihastunut... ollaan nyt juteltu fb:s monta kertaa ja nyt ajattelin pyytää sitä johonki kävelylle tai jotai. Nii mitä sanoisitte jos sanoisin sille tyyliin: "oon halunnut jo pitkän aikaa sanoo sulle että mää oon tosi ihastunu suhun. mää ihastuin suhun jo siinä vaiheessa kun näin sut ekaa kertaa (koska tää on totta!) mutten oo uskaltanu sanoo sitä sulle ku oon vähän tämmönen ujo...!"
Tytöt mitä sanotte?
4
95
Vastaukset
- abca
ainakin jos tyttö tuntee sanoin niin se ois mun mielesta ainakin tosi ihanaa. Ja kyl sä pystyt sanoo sen! Tsemppii!:) tietty jos et pystyis niin voithan sä laittaa sille viestinä sen ja sanoo että sta jännitti tai jtn ja et siks pystynyt sanoo sitä kasvotusten, mut parempi vaihtoehto oo ehkä kasvotusten.
- US
No jos nyt vaikka aloittaisit sillä, että pyydät sinne helvetin kävelylle, ja katso sitten mitä teet tilanteen mukaan.
- ggggggggggggggaaaaaa
Awwwww, sulosta. ♥
- todellaujo
Tapaan sen tytön nyt joku päivä, mutten tiiä uskallanko kertoo sille :/ kun kuka nyt muhun vois ihastua eikä se oo antanu semmosia merkkejä ees.... kai.... :s
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873978Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242871No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452292- 341301
- 10889
- 131865
- 6824
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740