Hei, olen sinun yläkerran tömistelijä TÖMPS TÖMPS TÖMPS TÖMPS TÖMPS TÖMPS TÖMPS TÖMPS TÖMPS TÖMPS TÖMPS TÖMPS TÖMPS TÖMPS. Minulla on jalkavamma TÖMPS TÖMPS TÖMPS enkä osaa kävellä kerrostalossa TÖMPS TÖMPS ilman että kuuluu kahta kerrosta alemmaksi. TÖMPS TÖMPS TÖMPS, ja minusta on mukavaa pitää yöllä kunnon TÖMPS TÖMPS TÖMPS sessioita ja ajaa sinut hulluksi. TÖMPS TÖMPS TÖMPS.
Hei, yläkerran tömistelijä täällä päivää.
7
324
Vastaukset
- se kumisee
tai onko sulla laminaattilattia..
- alakerrasta hei
Joo. E i se mitään haittaa. Normaaleja asumisääniähän ne vain ovat. Eikä ne tänne alakertaan oikein kuulukaan.
Ymmärtäähän sen, varsinkin kun on se jalkavamma.
Se muuten tulee kantapää astujalla se sama jump, jump,jump jump, jump ääni ko se sukankengättä kävelee. Vaikkei ole vammaakaan.
Kotoiselta se vain tuntuu.
Terv. alapuolelta - 1+1
Älä ole huolissasi jalkavammasta. Tiesittekö, että ihminen on kanta-astuja. Luonnonvastaista ja teeskentelyä olisi yrittää muuta, että KOPS KOPS KOPS KOPS.
- Kylmät kädet
Mitä isompi asunto, sen helpommin kuuluu. Varsinkin, jos sulla on valtava olohuone. Taso toimii tällöin lähes rumpukalvon tavoin.
Yllätyksenä lienee monelle, että myös alakerrasta kuuluu tömistelyt aivan samoin, kuin yläkerrastakin. Niissä on vain erilainen kaiku.
Ellei sitten alakerran naapurin asunto sijaitse aivan maan tasalla. Siitä ei ole kokemusta.- VanhaTalo
Täällä on kakskerroksinen rivitalo ja kävelyn äänet kuuluu alhaalta ylös vaikka asunto on maan tasalla.
- Kylmät kädet
VanhaTalo kirjoitti:
Täällä on kakskerroksinen rivitalo ja kävelyn äänet kuuluu alhaalta ylös vaikka asunto on maan tasalla.
Eli tarkoitat luhtitaloa? Alakerrassa on siis eri asuinhuoneisto, eikä ole osa tätä yläkerran asuntoa?
Ok, tuo oli meikälle ainoa asetelma, josta ei ollut kokemusta. Niin monta kertaa olen muuttanut.
- ÄäniäPäänSisältä
Muuta maalle jos töminä haittaa.
Jos töminä haittaa erityisesti päivisin, hanki jotain muuta elämää kuin kotona istuminen, vaikka töitä! :o)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."472192Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1912009- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933835- 61736