Siis mitä ihmettä tää on kun mun kännykkä sekoilee... Viestit ja soittelu käy ihan OK, mutta kun otan puhelimella kuvia, jotkut niistä muuttuu sellasiks palmupuun kuviks ja niitä ei voi poistaa! Yritän poistaa mutta sitten näyttöön tulee vaan teksti "Järjestelmävirhe". Sama musiikin kanssa. Kun liitin kännykän tietokoneeseen äsken ja katoin Musiikki -kansiota, niin se on täynnä jotain ihan ihme kansioita joita ei saa poistettua??!
Mitä helkkaria tää on? Miten saan viruksen pois? Saako kännykkäänkin jonkun viruksen torjunta -ohjelman?
Virus kännykässä? (Nokia E5)
2
260
Vastaukset
Kännykässäsi ei ole virusta vaan sen käyttis on jotenkin mennyt sekaisin. Ainoa tapa taitaa olla puhelimen resetointi, jolloin kaikki omat tiedostot poistuvat puhelimen muistista.
Puhelimen voi resetoida tällä koodilla: *#7370#
Mikään kännykkä ei ainakaan vielä tarvitse virustorjunta ohjelmaa. Niillä vaan "huijataan" kuluttajia ( Etenkin Symbian 3, WP7, Symbian, IOS puhelimet).- Windows sucks!
Älypuhelimien haittaohjelmat ovat huomattavan harvinaisia verrattuna Windows-työasemakoneisiin. Ja ylipäätänsä älypuhelimissa pitää menetellä siten ettei ladata mistä tahansa sivustoilta härpäkkeitä ja asenneta niitä laitteeseen. On käytettävä laitteen omia ohjelmistopaketteja ja haettava ns. appsit tätä kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361793
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329