että missä on porin vapaat ihkut reilut sinkku miehet?? oikeesti!
en hae niitä kapakasta,että jos olet täällä niin yes!
olen 52 vee siis en vanha! ja 172 joten kesätapaamiseen,,;)
ps eikä mitään olemattomiin vastauksii kiitos,,,
nyt se on niin
21
474
Vastaukset
- Vinkki:
Huomaatko avauksessasi sen että vaadit Porilaisesta miehestä liikoja.
Et siis tule löytämään vaatimustesi mukaista miestä Porilaisista miehistä,
mutta erinäisten kesä tapahtumien aikaan voit törmätä vaatimuksiesi mukaiseen suomalaiseen mieheen, jazzit mm. heinäkuussa jne .... - 68vee
Joo, Porin kaikki reilut miehet ovat varattuja!
- vapaa sinkku
juuh sen olen huomannut, harmi
kun vapaana juoksee monia kivoja naisia;)- Porin sinkku
Hah. Näytä mulle Porista mistä löytyy vapaita kivoja naisia. Itse en ole noihin harvinaisuuksiin törmännyt. :D
Mut ota sä itelles tästä 3- kymppinen kesäkolli. Siis ihan oikea Porilainen vapaa, ihku ja reilu sinkkumies. Saadaan jotain säpinää kesään. ;) - vapaa sinkku
Porin sinkku kirjoitti:
Hah. Näytä mulle Porista mistä löytyy vapaita kivoja naisia. Itse en ole noihin harvinaisuuksiin törmännyt. :D
Mut ota sä itelles tästä 3- kymppinen kesäkolli. Siis ihan oikea Porilainen vapaa, ihku ja reilu sinkkumies. Saadaan jotain säpinää kesään. ;)kiitos vain ,niitä riittäs kyllä noit 3 kypäsii , mut kaunis kiitos, mä haluun jopa elämän kumppania en vain seksi seuraa jotetn hyvää kesää sinulle,
- chained & blocked
vapaa sinkku kirjoitti:
kiitos vain ,niitä riittäs kyllä noit 3 kypäsii , mut kaunis kiitos, mä haluun jopa elämän kumppania en vain seksi seuraa jotetn hyvää kesää sinulle,
Otetaas tähän toinen lähestymistapa:
Kertokaas viiskymppiset vapaat miehet, että kuinka kauan täytyy olla ilman muijaa, että alkaa haluta itselleen taas elämänkumppania. Minusta tuntuis nyt siltä, että jos oma vaimo kupsahtais, tai lähtis menemään, niin en taitais ihan pian alkaa kaveria enää hakemaan. Jotain hoitoja pahemman puutteeseen ehkä, muttei vakituista koskaan. - "varatun ottanut"
vapaa sinkku kirjoitti:
kiitos vain ,niitä riittäs kyllä noit 3 kypäsii , mut kaunis kiitos, mä haluun jopa elämän kumppania en vain seksi seuraa jotetn hyvää kesää sinulle,
Monet varatut(aviossa) olevat elää huonossa suhteessa, ns.kulissiliitossa ja ovat valmiita lähteen, jos vaan sopiva osuu kohdalle, ota varattu eihän se ole, kun hidaste .
- vapaa sinkku
"varatun ottanut" kirjoitti:
Monet varatut(aviossa) olevat elää huonossa suhteessa, ns.kulissiliitossa ja ovat valmiita lähteen, jos vaan sopiva osuu kohdalle, ota varattu eihän se ole, kun hidaste .
ei toisen pettäminen oo kivaa, ja sit äijä aikas juoksee kahden kämpän väliä ties kuinka kauan. hmm
- von Lagerbom
vapaa sinkku kirjoitti:
ei toisen pettäminen oo kivaa, ja sit äijä aikas juoksee kahden kämpän väliä ties kuinka kauan. hmm
No eikö nakkilalainen kelpaakkaan, virn..
- vapaa sinkku,,,
von Lagerbom kirjoitti:
No eikö nakkilalainen kelpaakkaan, virn..
hmm vasta kolmas viesti sinulta ja kysymys , "eikö nakkilainen kelpaakaan"
en tiedä mitä tuohon voi sanoa. ei ole kelpaamisesta kysymys ,nyt melki vain lähestymis tavasta. - Vinkki: ei kummaa
säännöt lukemalla siten että ymmärrät ne myös luettuasi on hyvä tapa välttää ikävät seuraukset, kuten palstalle kuulumamattoman viestin poisto.
Deittipalstat ovat toisaalla! - V L Bommille
Helpmmon käy kun et toimi sääntöjen vastaisesti hakiessasi kirjeenvaihto seuraa julkaisemalla s-posti osoitteesi joka ei kuulu palstalle. täällä on tarkoitus keskustella ei vaihtaa osoitteita.
deittipalstat ovat toisaalla joissa vaihdetaan osoitteita, täällä vain keskustellaan asioista - von Lagerbom
V L Bommille kirjoitti:
Helpmmon käy kun et toimi sääntöjen vastaisesti hakiessasi kirjeenvaihto seuraa julkaisemalla s-posti osoitteesi joka ei kuulu palstalle. täällä on tarkoitus keskustella ei vaihtaa osoitteita.
deittipalstat ovat toisaalla joissa vaihdetaan osoitteita, täällä vain keskustellaan asioistaMahtaako missään sellaista sääntöä olla joka kieltäisi laittamasta tänne sähköpostiosoitetta näkyville..
- Vaikeaa ymmärtää?
von Lagerbom kirjoitti:
Mahtaako missään sellaista sääntöä olla joka kieltäisi laittamasta tänne sähköpostiosoitetta näkyville..
Mietihän mikä on keskustelupalstan tarkoitus verrattuna deitti palstoihin.
Keskustelupalstoilla on tapana keskustella, ei hakea deittikavereita.
Deittikavereita ei ole tarkoitus hakea keskustelupalstoilta vaikka olisit kuinka epätoivoinen, keskustelupalstat ovat tarkoitettu keskusteluun, ei kirjeenvaihto ilmoitusten jättöön.
Säännöstä en tiedä, mutta keskustelupalstan tarkoituksen ymmärrän, yritä sinäkin - Bon BON boN
Tarkoitan keskustepalstalla olevan tarkoitus keskustella asioista jotka liittyvät keskustelusalueeseen, ei siis vaihtaa sähköposti osoitteita, eli "kirjeenvaihtoilmoituksia"
Kyllä se epätoivoiselta vaikuttaa kun tulee hakemaan deittiseuraa keskustelupalstalta jonne deittihaku edes ei kuulu, eiköhän tuossa tule epätoivoisen merkit täyteen.
Minua vaivaa kyllä nuo deittailuusi liittyvät sähköpostiosoitteesi jotka eivät kuulu keskusteluun mukaan, siinä olet oikeassa,
Mitä on lukenut aikojen kuluessa postailujasi poripalstalla, luulisin tietäväni moniko sinulle on pstia laittanut ...et ole jättänyt asian tiimoilta epäselvyyksiä - Onko vaikeaa?
Muistahan kuitenkin tämän olevan keskustelupalsta,
täällä keskustelua varten ei siis tarvita eikä ole tarvetta vaihtaa sähköpostiosoitteita
Ymmärtäisin deittipalstalla osoitteiden jakelun, en keskustelupalstalla jossa niitä ei tarvita keskustelua käydäkseen
- tarpeekseen saanut
Oikeasti kivat miehet eivät pidä meteliä itsestään.
Todennäköisesti eivät uskaltaisi tännekään kirjoitella. - Tsutsuki.
Juu. Mää olen kans seurannu sivusta, että näyttää olevan paljon vapaita naisia, mutta meitä ukkeleita on harvoin ilman vakituista naisseuralaista. Tai kyllä minä tiedän, missä vapaita äijiä on, muttei ne kelpaa useimmille porilaisille naisille. Niitä on tuolla moottoriratojen varrella ja kokoontumisajoissa, sekä kalareissuilla ainakin näin kesäisin. Siellä sitä saa kuunnella kovasti sitä, kuinka naisseuraa tekisi mieli, mutta kun ei ole yhtään vapaata missään. Tää nyt oli vaan vinkki tämmöseltä varatulta viiskymppiseltä. Ei tartte noudattaa, jos et pysy pyörän kyydissä, tai veneessä.
Kyl mää olisin sinkku mutta en asu Porissa mutta sentään käyn siellä aika usein:-)
- vapaa sinkku
no hei, mis sää sit kortteeraat?
- von Lagerbom
vapaa sinkku kirjoitti:
no hei, mis sää sit kortteeraat?
Nakkilassa..
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 475895
- 495381
- 533758
- 143705
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1003497- 313146
- 592894
- 592776
- 572436
- 451883