Tunteeko kukaan tällasta mieslaulajan iskelmää, joka kertoo vissiin Romeo & Julia -tyyppisen tarinan...
Alussa jotain, että "Tuli poika (tai tyttö) varrelle joen..." ja kertsissä lauletaan "Siitä hetkestä kuuluivat toisilleen (...) kun he kulkivat halki polttavan maan, toisensa vain turvanaan...
Uskoisin, että ainakin kymmenen vuotta vanha kappale, ja esittäjä EHKÄ Janne Hurme tai Janne Tulkki. Ei tosin löytynyt pikagooglauksella kummankaan diskografiasta sopivan kuuloista kappaleen nimeä.
Mikä iskelmäbiisi? "Kun he kulkivat halki polttavan maan..."
9
231
Vastaukset
- Scandia
olisiko Pekka Himanka
- ap...
Katoin läpi kyseisen artistin jonkun kappalelistan, ja vaikutti ehkä liian perinteiseltä mieslaulajalta tuollaselle "fantasiatarinalle", joka ei edes sijoitu Suomeen.
- Ei vaan ole
Ei ole kummankaan Jannen esittämä kappale
- ap....
Okei, kiitos tiedosta. Ei tosiaan ole oikein kummankaan Jannen tyylinen kappale tuo, mitä nyt muistan... oli vaan hämärä muistikuva, että radiojuontaja olisi joskus maininnut esittäjän nimen ja se olis ollut ainakin etunimeltään Janne. Mutta älkää antako sen asian hämätä. Voin muistaa omiani.
- ap...
Lisävihje: kappaleen alussa melodia toi mieleen "Tytön huivi" -nimisen kappaleen alun, siis tästä Tapio Rautavaaran "pienen pieni tral-lal-laa" -kappaleesta.
- ht
http://www.youtube.com/watch?v=PZrmTKFg6MI
Kyseistä kappaletta etsiskelin itsekin, ja sain eräältä taholta apua, ja tää se taitaa olla :)- ketjun aloittaja
OI KIITOS! Tämähän se on!
Elikkä Janne Hurme - Rakkaustarina.
- Tokkopa on
Ei ole ainakan Janne Tulkin esittämä kappale. Tokko Janne Hurmeenkaan!
- sataa sataa ropisee
Janne Raappana? Janne Laine? Kymppilinja-yhtyeen Janne Ordénin soolosingle Sadetta ja aurinkoo ehkä???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212277- 701156
- 1151046
- 491045
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57967KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.15950Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31910Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53886