Tuskin se nainen halusi mitään erikoista miestä itselleen? Vaan rehellisen ja tunteellisen ihmisen. Kaikki eivät halua mitään superpukkia itselleen
Teitkö asiasta liian vaikean?
13
196
Vastaukset
- .
Minulla ei ole tarve olla hänelle superpukki. Kun kohde on oikea, voin olla myös rehellinen ja tunteellinen.
- eliklä..
hän ei sitten vaan ollut oikea kohde sulle?
- kaikki ei
Puhut vähän mutta asiaa :-)
"Kaikki eivät halua "
just niin, kaikki ei, mutta jotkut ja itse asiassa melkko monet vai pitäiskö sanoa useimmat ??- ap.
Niin no toiset tahtoo superpukin, tosin en vastustaisi vaikka joskus tekisimme sellaisia asioita yhdessä hänen kanssaan...mutta kaikki ajallaan.
Sama juttu kaikki eivät halua isorintaista blondia itselleen - Tänne Heti
ap. kirjoitti:
Niin no toiset tahtoo superpukin, tosin en vastustaisi vaikka joskus tekisimme sellaisia asioita yhdessä hänen kanssaan...mutta kaikki ajallaan.
Sama juttu kaikki eivät halua isorintaista blondia itselleenIsorintaisen ottaisin heti :P
- mulle kans
Tänne Heti kirjoitti:
Isorintaisen ottaisin heti :P
Isorintainen!!!!!!!!!!!!
- TÄLLÄISTÄ
no kukany pukkia haluu oikeeseen suhteeseen.Hauskanpitoon jotkut tietty.
- sitä saa
mitä tilaa- jos on jalat levällään-saa pukin.
- entä sinä, otatko
Kaikki eivät halua kaikkia, turha muiden sotkeutua "siihen naiseen" ja "tähän mieheen". Ehkä eivät vain pidä toisistaan muuten.
Entä sinä, otatko "sen miehen"? Please. - entä sinä, otatko
Ai sori, se olitkin sitä itte. :-)
- Näin on asia
Kaikki pukit testataan ensin.Siis onko niistä vakavampaan.Jos ne juoksevat kaikkien hutsujen perässä.Saavat jäädä sille tielle.
- Kyllä näin
Todllakin liian vaikean. Tosi on näin. Vatuttaa.
- teeeeeeeeeeeeeeee
Ainahan sitä ensin halutaan pukkia sit vasta sitä rehellista tunteellisuutta :))))....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724374Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003810Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363489- 513090
- 402588
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182499Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222282- 231946
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151712Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331672