milloin lentoliput huhtikuun lopulle myyntiin?

matkailija75

olen menossa keskieurooppaan lomalle huhtikuun lopussa/toukokuussa ja mietin, että milloikohan voisi netissä ostaa lentoliput? tietääkö joku?

7

81

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkailija75

siis vielä selvennykseksi, että olen menossa vuonna 2013 matkalle, ettei joku luule että olen täällä vähän myöhässä ;D

• kato netistä

Härreguude - katso niitä lentoyhtiöiden sivuja, vaihtelee yhtiöittäin koska lanseeraavat reittejään yms. Esim kotimainen lakkokentsu myy jo ensi vuoden huhtikuun loppuun pilettejä.

• amadeus ei Mozart

Järjestelmät sallivat lippujen myynnin n. 359 päivää eteepäin. Siitä vain varaamaan lentoliput!

• tietäiskö joku mitää

On sulla paniikki. Toivottavasti haaveesi toteutuu. ( eikö lipunmyyjä tiennyt kertoa,
      vai oliko kiva tulla esille .)

• 16+15

Ensi talvena kannattaa katsella tarjouksia. Jos kohteessasi on joku todella iso tapahtuma juuri silloin kun olet menossa, kannattaa hankkia tämän vuoden puolella, jos ei niin myöhempäänkin voi kyttäillä hyvin. Vähän riippuu kohteestakin ja siitä että onko päivien suhteen joustoa.

Lentoyhtiöillä vähän vaihtelee se kuinka ajoissa laittavat matkansa järjestelmiin. Mutta Euroopan sisäisten lentojen tarjoukset ovat harvoin voimassa ainakaan paljoa yli puolta vuotta eteenpäin, joten jos ei odota mitään erityistä sesonkia, ei kannata ihan heti olla kärkkymässä.

• reissupelle

lippuja ei juurikaan taida saada varattua yli vuoden päähän. syy voi olla varausjärjestelmässä (tai siinä että ihmiset varaisivat vahingossa väärälle vuodelle) mutta myös siinä että lentoyhtiö ei voi lyödä aikatauluja kiinni ns. maailman tappiin.
      mm. lufthansalla voit tänään varata lentoja 18.6.2013 asti. itse olen varannut muutaman kerran lähes vuotta aiemmin eikä hinnat ole laskeneet

• hurahtanut ties mih

Voi vattu tota ylläpidon ämmää. Näitä saakurin lipun ennakkomyyntiasioita kyselee harvase viikko

Onko seurahaku toiminut,yritys on kova.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      236
      4016
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2317
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1481
    5. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      939
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      937
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      930
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      331
      860
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      847
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      770
    Aihe