Itse olen sellainen rakastan aseita, militariaa ja kaikkea armeijaa liittyvää ja tästä minulle vittuillaan... olenko ainoa?
Militaristeja kukaan?
7
58
Vastaukset
- Susu_Pala
öö.. Itte en kyllä niistä asioista ole kiinnostunut, mutta jokaisell o oma mielpije, ja sitä pijäs kunnioittaa!
Mulle yxlysti vaikka ase-jutut kiinnostaa, kunha et tee mitään pahaa toisille :D - 23423r45f4t34
Et ole ainoa... olen kylläkin suunnittelija lähinnä, ei ole kuin noin 40000 laukausta takana, josta sitten aloin suunnittelemaan itse... taljavarsijousia, 200lbs noin.
Ihan hyvä harrastus kun pitää harrastuksena eikä ala tähtäilemään ihmisiä :) - alottaqja
Itse tykkään miettiä aseen rakentelua ja hankkia aseen, mutta olen vähän liian nuori ja ajattelin ampua aseilla vaan radalla ja metsästyskäytössä ja samalla keräilen Sota-esineitä ja jtn muutakin.
- Tällälailla
Mitä nyt metsästysharrastuksen parissa tulee pyssyjä hiplailtua, ei sen kummempaa.
- mr penis
Diilaan kamaa ni kyl siin pitää olla uzi messis jatkuwasti:p
Ei ole väärää mielipidettä
- blöös söös söös
Mulle taas vittuillaan, koska pelaan sotapelejä, mutta en suostu menemään armeijaan tahi leikkaamaan sentin pituista tukkaa intissä. Jos menisin inttiin, lähtisin varmaan ekana aamuna maitojunalla kotiin, kun tarkastetaan onko oikea varustus? Hiukset pitemmät kuin 1 cm = Joutuu kotiin ellei käy parturissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p565745Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "752932Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella222168No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol401935Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1611829- 191828
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61559Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83117281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191171Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah721006