eli mulla on ihan normaalit kuukautiset , kuukaudessa kestää n viikon (nyt alussa on ollut vähän epäsäännölliset)
mut mul ei oo yhtään kipuja! olen säästynyt siltä :) lääkäri sanoi minua onnekkaaksi kun ei ole kipuja ollenkaan
saattaa olla että ne ilmaantuu sit myöhemmin mut mahtavaa!
onko muita joilla ei oo kipuja?
kivuttomat kuukautiset
5
231
Vastaukset
- ollaan onnekkait
Mulla on sama juttu :)
Menkat alko n. vuos sitte, olin 12w. Ollu aina lähes säännölliset ja kestää n. 4päivää. Vuoto on ollut aina tosi niukkaa, ja terkka sano muaki tosi onnekkaas, ku omistan niukat ja kivuttomat menkat..:)
Kaks ekaa kuukautta käytin siteitä, sit siirryin tampooniin ja hyvin on mennyt. :)
äitikin ihmettelee et miks mä en koskaa valita vatsakipuja..:D
Ollaan onnekkaita tosiaaan, mahtavaa! :--D- Jslsjal
Ei täälläkään kipuja, mutta verta tulee kuin härän kurkusta, ja kestää aina vähintään viikon. Kerran kymmenen päivää, meni hermot siinä jo.
- Hassu tytteli
Sama juttu!:D Mulla alkoi nyt kesän alussa, ja oli aika pelottavaa kun en ollut voinut varautua.( en tuntenut mitään) Olin just iskällä vessassa (pyyhkimässä..) ja paperissa näkyi jotain pinkkiä..:-/ Päätin sitten käyttää sinä päivänä käyttää vessapaperia terveyssiteen korvikkeena.:D Toimi ihan hyvin kyllä.;)
- jdrfufiud
mullakaan ei ole kipuja, paitsi joskus harvoin on hieman ripulia, mutta muuten suht' helpot ja niukatkin kuukautiset vielä :--) Mutta mulla on kestänyt menkat vasta vuoden, ja joillakin ovat kivut tulleet jossain siinä 15 vuoden kohdilla alkamisesta... Eli toivon, että menkat on, ja pysyy niukkina ja kivuttomina!!
- fjgtrniurgiur
//korjausta äsköseen viestiin! siis 1,5 vuoden jälkeen alkamisesta! ei 15 vuoden kodilla alkamisesta:D pilkku unohtui välistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770