Kyläkauppa Ranta-Rastin yrittäjä pariskunta järjesti jokuaika sitten mahtavan karaokeillan, kiitos heille siitä oli todella mukava istua ja kuunnella esiintyjiä.
Järjestäjistä riippumattomasta syystä yksi asia kuitenkin tuntui todella pahalta.
Illan juontaja oli liian innokas sotkemaan hyvien laulajien laulut yhtymällä aina laulajien mukaan ölisemään. Noin innokas juontaja voisi laulaa kotonaan eikä tulla sotkemaan toisten esiintymistä.
Toivomme Ranta-Rastin yrittäjiltä jatkossakin tälläisiä mukavia iltoja ja musiikin esittäjäporukalta maltillisempaa juontajaa.
Mukana olleet kuuntelijat.
Ranta-Rastin karaokeilta
Kuuntelijat
4
269
Vastaukset
- Juontaja mulkku
Joo oli törkeä esitys vei enämpi asakkaita kun toi.
- eikaivaan.
Olikse paikallinen mölisijä ?
- Asiakkaat ensin..
Olisko pienenä poikana jäänyt huomio vähemmälle?
ja nyt sitten pitää yrittää esittää/kerjätä huomiota?
Vetäjä järjestää kappaleet,ym..vaan ei laula!!!!!!!!!!!! - deeduuri
Olisihan tuolle mölisijälle voinut kohteliaasti sanoa että oleppas hiljaa, minä laulan nyt. Hieno homma että yrittäjät jaksaa järjestää tällaisia iltoja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2065017Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1194111Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363599- 573585
- 513430
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest383005Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182579- 232336
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo332123UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami231972