pettääkö mies?!

pettäjäntielyhyt

ostanut paljon uusia vaatteita, sellaisiakin, missä lukee kaikenmaailman ehdotuksia, naisille suunnattuja...
käy ahkeraan parturissa, seksi väheni yllättäin, puhelimessa turvakoodi... on koneella yöhön asti kun tulee töistä. kun minulla toisinaan myös viikonlopputöitä, laittaa konehuoneen oven puoliksi kiinni, sillä tavoin, etten tullessani näe, missä sivuilla on.

itseäni vaan epäilyttää kovasti. onneksi minulla on myös oma asunto, mutta käytännössä asutaan miehen luona. nuoria ollaan, molemmat, mies tosin 6 vuotta vanhempi.

näitä avauksia piisaa, tiedän. Mutta miten voin selvittää, onko hänellä meneillään jotain? ei ole rahaa palkata yksityisetsivää, palkkaisin, jos olisi.
en pääse hänen koneelleen, enkä puhelimelleen. olen etsinyt taskut läpi, yms penkonut auton, löytämättä mitään.. mies itse väittää seksittömyyden johtuvan siitä ettei huvita, ei jaksa, on ressiä, väsyttää, maha on kipeä, pää on kipeä, silmiä särkee jäkäjäkä. tekosyitä piisaa.

ajattelin olevani liian helppo,. hänhän on heti saanut aina kun haluaa, meinasin, etten tee enää aloitetta.. no tässä on mennyt jo 2 kuukautta ilman mitään, ettei mies ole ehdottanut..

miten saan selvitettyä, että pettääkö? kuinka teen sen?!

ja vielä lisänä, kertokaa merkkejä, mitä tulisi tarkkailla, miten käyttäytyy.

kun olen itse mieheltä kysynyt, miksi nykyään yhtäkkiä innostui niin paljon ulkonäöstään, sanoi vain että huolehtii että näyttää hyvältä että kelpaa minulle jatkossakin. en usko tuota selitystä.

apuja, kiitos. alan olla epätoivoinen.

10

616

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olet jäljillä

      Jos seksi ei huvita niin se on eka merkki että pettää tai jotain on tekeillä. Siis ei huvita on selvä tekosyy sillä jos rakastaa sua niin varmaan huvitttaa. Jos salailee muitakin asioita, vahtii puhelinta kuin haukka ja silleen. Veikkaan et se pettää sua tai ainakin sillä on toinen jo kiikarissa.

    • 24

      :D Taitaa olla tupenrapinat. Yritä herättää hänen huomiotaan vihjailemalla omista pettämisaikeistasi. Ryhdy etäiseksi, tee mitä tunnet hänen tekevän sinulle. Jos hän on edelleen poissaoleva anus niin sitten siellä on ainakin toinen kala katiskassa.

      • Huijarinmorsian

        ,Itsellä mies petti , ihan samoin ensin aloitti kuin mitä kerrot omasta miehestäsi.

        En luota enää koskaan mieheen jolle itse olin turhaan uskollinen.

        En mennyt vieraisiin, vaikka mies torjui minut usein, aina oli joku selitys miksei seksi kiinnosta.

        Kiinnihän se sitten jäikin salasuhteistaan, en edes tiedä kaikkia kuinka monta niitä kakkosia ja kolmosia sitten loppujen lopuksi olikaan.
        Taisin nähdä vain jäävuoren huipun.


    • 13+9

      sen siitä saa ku hautaa tunteet ja ajatukset lohtusyömiseen ja alkoholiin, ihan ku ihmisil jokka on yhessä ei olis oikeutta vaatia/kertoa totuutta tunteistaan ja huolestuneisuudestaan.

    • shit happens

      etten tee enää aloitetta.. no tässä on mennyt jo 2 kuukautta ilman mitään,,ettei mies ole ehdottanut


      ai 2 kk mulla on mennyt jo 2.5 vuotta onnellinen oot

    • mit vit..

      Jos on suhde tuossa jamassa, et joutuu miettimään keinoja selvittääkseen käykö äijä vieraissa, ni kannattaa varmaa nostaa kytkintä. Kun ei se kysyminenkää vieraista akoista tunnu tuovan minkää näköstä tulosta, kun ei sitä miekkosen "ei ole ketää muuta"-vastausta uskota kumminkaan. Jos et voi rakkaimpaas luottaa ni ei ku kengät jalkaa ja kohti uusia haasteita! Ensin tulee luottamus, sitten vasta rakkaus..

    • tsemiä

      Onpa ikävä tilanne. Toivottavasti saatte välinne kuntoon puhumalla asioista reilusti. Siten tuonlainen tilanne saataisiin edes jotenkin ajan tasalle. Älä kiusaa itseäsi enempää vaan pyydä häntä kertomaan suoraan missä mennään. Helpottaisi varmaan huomattavasti kummankin olotilaa. Olet varmaan ansainnut parempaa kuin elää jatkuvassa epäröinnissä. Puhukaa asiat halki. Parisuhde on molemminpuolinen tahtoasia. Muussa tapauksessa haaskaatte vain toistenne aikaa. Rohkeutta sinulle.

    • Mariiellah

      Hei !
      Luin sun kirjotuksesi ja on monia tuttuja piirteitä, voin varmasti sanoa joltain osin että tiedän miltä sinusta tuntuu.
      Kyllä alkaa olla itsellään jo epätoivonen ja osittain kai sitten vainoharhainen olotila. Olisi varmasti monesti helpompaa kuin ei yrittäisi selvittää taikka ymmärtää, mutta minkäs luonnolleen teet, kun itsellä alkaa olla jo niin paha olla.
      Itse jopa oon soittanu kriisipuhelimeen ja ratkaisuksi oli että ota etäisyyttä taikka laita mies vaihtoon, ansaitset parempaa.
      Mun mieheni on jäänyt kiinni valehtelusta, muttei se ollut toisiin naisiin liittyvä kyläkään. Ensin ajattelin että olen vaan sen jälkeen ollut turhan vainoharhainen, mutta monet asiat tukee sitä ettei kyse ole siitä olenko, sillä niin monia mystisiä asioita mahtuu ja niin niin paljon.
      Puhelin on kotona äänettömällä, puhelin lasku häviää aina kuin mystisyyden huipentuma, Tietokoneen sivuhistoria poistetaan aina, pesen koneessa sukkia joiden en kuulema muista olevan omiani kun teen liikaa töitä. Vedotaan mun väsymykseen kun minulle ollaan kuulemma sanottu että työt venyy taikka missä on, etten ole kuulemma kuunnellut. Outoja työhaastattelua. Liikun työkseni autolla ja törmään mieheeni viereisillä paikkakunnilla ajavan autollaan vastaan, vaikkei ole ollut edes siellä suunnalla, kuulemma oletan väsyneenä vain nähneeni samanlaisen auton. Ilmestyi työpuhelin, joka on kotona kiinni ja siihen pitää vastata pihalla, ettei lapseni häly häiritse puhelua ( ei hälise, kun sanoo että tarvitsee olla puhelimessa ja kuulla ). illalla se puhelin visusti kiinni ja se turvakoodi löytyy myös siitä puhelimesta. voi voi, näitä olisi niin niin pitkä litania joita luetella ettei mitään rajaa.
      Mä jopa miettiny että oonko mä tosiaan niin hajamielinen, syyllistänyt itseäni, pähkäillt pääni puhki ja yhdistellyt asioita, että perskales , eivät täsmää ei ei ja ei =( .
      Paras neuvo jolla saat voimia ja jaksat on että arvosta itseäsi, osta myös uusia mielyttäviä vatteita, käy kampaajalla ja ota aikaa ja etäisyyttä itselleen, älä ole liian helppo, äläkä utele taikka tutki asioita, sillä silloin mies on huolimattomampi noiden sotkujen kanssa kun et epäile etkä näytä välittäväsi touhuista ja paljastaa viellä itse itsensä touhut. Seuraa vaan valpaana sivusta niin ettei hän huomaa. kyllä viellä kaikki paljastuu, naisen on oltava miestä ovelampi ja kyllä se kärsivällisyys palkitaan, vaikka eipä se sinäänsä o palkkio vaan helpotus piinaavaan pätietoisuteen. KYllä me naiset jaksetaan, arvostetaa vaan itseämme, näin haluun uskoo, tai ainakin toivon.

    • hheisd

      Mun mieheni teki aina niin että otti puhelimen jopa suihkuunkin mukaan, puhelin oli aina taskussa ja äänettömällä tietenkin, puhelimen näyttö alaspäin, nukuessa tyynyn alla tai sitten jossakin housujen taskussa ym. aina viestit ja loki tiedot poistettu kun minä hänen luokseen menin( asumme siis eri osoitteissa). Yhtäkkiä salasanat meni vaihtoon ( facebook,sähköposti) ja ennen tiesin ne koska oli itse ne minulle kertonut. Ulkonäkö ja oma kunto alkanut hirveästi kiinnostamaan, kyselee jatkuvasti onko liian lihava tai onko laihtunut. Samoiten sivuhistoriat poistettu ja laitettu että kone ei edes niitä tallenna vahingossakaan. Välinpitämättömyys ja kylmyys. Haluaa omaa rauhaa ja tilaa.. siinä joitakin mun kohalla esiin tulleita juttuja. Ja mies siis on pettänyt mua

      • jyppy

        ihan sama juttuja täälläkin. mitä ihmettä miehet vaivaa? ja mitä ne oikeen luule olevansa? jos naiset tekis samaa niin ei ne yhtään hyväksy.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe