Stones Grow Her Name

Lapland,madness

Mitä mieltä väki on uudesta SA:n albumista? Omasta mielestäni mestariteos. Parhaat kappaleet mielestäni: Only the broken hearts, Cinderblox, Wildfire II ja III.

5

1391

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Salander*

Se on loistava! En ole innostunut Sonata Arcticasta aiemmin, mutta tässä levyssä on jotain uutta Sonaattia löytynyt. Aikoinaan erosin Apulannan Kiila-levyn tahtiin, tässä olis paljon rakentavampia viboja ;D

Cinderblox on tosiaan aivan ihana, niin se I Have a Right oli myös kun se alkoi soimaan radiossa. Shitload of Money ei ollenkaan hassumpi, mutta syömmeni vei Don't Be Mean.

Pitääkö mun nyt kuunnella vanhempaa tuotantoa?

• Lapland,madness

ecliptica, silence ja reckoning night kannattaa ehdottomasti. Winterheart's guild oli mun mielestä vähän huono ja the days of grays ja unia liian progressiivisia. Kuuntele mieluiten ne kaks ekaa, että tiedät millasta oli ennen.

• Lapland,madness

oikeastaan nykyään mun mielestä TDOG ja Unia on loistavia. Kannattaa kuunnella kaikkea sonataa :D

• Nightwish-fani

Miusta The days of grays on yksi kaikkien aikojen parhaita levyjä ja uusin vain hyvä levy, sorry mutta rehelllinen mielipiteeni.

• Wolf of Arctica

Sonatan vahvuus on ollut muuntautumiskyky ja joka levy on ollut melkolailla erilainen. Ecliptica ja Winterheart's Guild on melko samanlaisia tosin. Stones Grow Her Name on itseasiassa uusi aluevaltaus Sonatalta hard rock vaikutteineen. Jollain tapaa levy on yksi Sonatan raskaimpia ainakin soundien puolesta ja meikä diggas paljon tosta munakkaasta kitarasoundista! Sonata kuuluu mulla TOP 5 bändeihin sellaisessa seurassa, kuin Nightwish, Sabaton, Epica mm.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      245
      4452
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      123
      2899
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2652
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      81
      1644
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      116
      1528
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      50
      1238
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      85
      1164
    8. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      203
      1054
    9. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      1003
    10. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45