että vaakamies on kiinnostunut?olen hieman ymmällään ja en oikeen tiedä mitä tehdä...niin ja mistä tietää ihan varmaksi että ei ole kiinnostunut? :D kokemuksia kaipaisin :)
mistä tietää?
2
210
Vastaukset
- oppinut
Itse olen vaaka-nainen, ja pakko myöntää, että pienikin ulkonäöllinen vika tai liian ronski käytös ällöttää, jolloin unohdan tyypin, jätän vastaamatta viesteihin, en vastaa puhelimeen. Olin 7 vuotta vaa'an kanssa suhteessa, ja huomasin, että niin kauan kuin itse olin hyvännäköinen, huoliteltu, ihannepainossa jne. kelpasin äijälle :(
Jos haluaa suhteeseen toisen kanssa, silloin ei leikitä saavuttamatonta, vaan ollaan yhteydessä, jotta toista voisi nähdä mahdollisimman usein!?!?
Kaikki muut pellet, jotka luulee, että naisen saa, kun ei vastaa puhelimeen, haistakaa home! - Oinasnainen89
Itse tapasin ihanalta vaikuttavan vaakamiehen muutama viikko sitten. Oli heti lääpällään minuun, silitteli, piti sylissä ja puhui suloisia, omat epäilykseni heräsivät vaikka nautinkin kaikesta huomiosta. Tämä mies puhuu kokoajan itsestään, harrastuksistaan, autostaan ja työstään, vain musiikki jota hän kuuntelee, ajatukset ja periaatteet jotka hänellä ovat, ovat oikeita. Näinköhän hän on hakenut minusta vain kuuntelijaa, psykiatria ja fania joka palvoisi häntä? Hyvin sai minut ansaansa näillä suloisilla sanoillaan ja hymyllään. Vakuuttaa, että olen saanut hänen päänsä sekaisin ja todella pitää minusta, mutta minun on vain niin vaikea uskoa. Ehkä aika näyttää mihin tämä on menossa, jos on mennäkseen mihinkään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446