jo luolamies aikaan
suhteemme alussa
käveli tiehensä syvä luottamus
seuraavaksi lähtövuorossa oli
lämmin läheisyys
järjestystä en muista
mutta sitten katosi empatia
huolenpito
sympatia
ja silti sanoit rakastavasi minua
mitä se muka tarkoitti sinulle
rakkaus..
minulle se oli vain sana sanojen joukossa
tyhjä ja surullinen
kuten minäkin
Riisuttu rakkaus
6
65
Vastaukset
- Liona
Surullista mutta totta. Sait sanoillasi välitettyä aidon tunteen
runoosi, hienoa!- -darklady'
mielellään sitä kirjoittaisi hempeää ja iloista
vaan keskellä kesääkin aiheet ovat välillä surullisia
kiitos Liona
- tee.
Tiiviis, vaikuttava, surullinen runo.
- -darklady'
se oli kummallista
mieleni oli myrskytön ja silti piti kirjoittaa tämä surullnen runo
kiitos että piipahdit
- *laudi*
Hieno :) ..voiko surullinen olla hieno :// joka tapauksessa totta.
Tyhjät sanat, luottamuksen puute. Jäljelle jää tyhjyys.
p..s Huolenpito =) Ihanasti sanottu toisesta ihmisestä ! - -darklady'
kyllä surullinenkin voi olla - hieno -
tai miten lukija sen kokeekaan
olen iloinen käynnistäsi
se on ilo
kiitos laudi:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475515Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612476Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181910Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1481782No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol361652- 171643
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5142881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome181125Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771098Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se2281089