Tossa jossain sisustusohjelmassa kaksi tätiä oli touhanneet kylppärin ja saunan kimpussa, ja pesuhuonen puoli olikin kohtalaisen näyttävä ledivaloineen ja lasisine liukuovineen. Mutta löylyn puolelle oli laitettu seiniin samaa valkoista isoa kaakelilaattaa kuin pesuhuoneseen. Voi äly! Jos tarkoitus on ottaa kunnon löylyjä, niin eikö nahka pala jos hipaisee kuumaa kaakeliseinää? Eri asia on jos sauna on van joku turkkilainen tuhnusauna.
LÖYLYHUONEEN SEINÄT VALKOISTA KAAKELIA ?!`?
5
322
Vastaukset
Ei siisän varmaan nahkapala, laatan pinta tod-näk noin 20 astetta viileämpi kuin ilmasaunassa, mutta ainakin kallis tuo ratkaisu on. Katselin itse samaa ohjelmaa ja tuossa tapauksessahan seinätkin on vesieritettävä saunassa ylös asti. Vesieriste kestää noin 60asteen lämpötilan. Oikeasti kaikkea ne telkkariin päästää ja näkee, että suunnitelijoilla ei ollut kokemusta käytännön tekemisestä. Taisi tulla myös yhteensä noin 7 neliön tiloille tuli hintaa varmasti luokkaa 25-30 tuhatta. Nättihän se oli, mutta käytännöllisyys oli kaukana.......
- Emmäävaanlaittais
No meidän sauna yleensä lämpenee siinä 80 asteeseen. Jos kaakelin pinta on vaikkapa 50-60 astetta, niin minun mielestäni EI SIIHEN TEE MIELI NOJAILLA.
- 21
Ei kai ne suunnittelijat tee itse käytännössä mitään? Kai siellä "ammattitimpurit" ovat tekemässä?
- 15+20
Kaakeli toimii hyvin jopa lauteena,ei siinäkään perse pala.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial201781Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1541776Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3241450Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221118Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091112- 1401089
- 285985
- 11965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4959Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49908