Sä haluut kaikille näyttää

käytöstä

kuinka k***pää olet! Samalla tahdon mua nöyryyttää! Mikis? Et ennen ollut tuollainen! Ennen halusit näyttää, että katsokaa miten ihannoin tätä nuorta naista....Miksi?! Mihin pyrit?! Sä teet vain itsellesi pahan olon. Mä tiedän että sä kaipaat vain mun syliin, mutta muut ei tätä tiedä

6

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiitos sulle

nää ne tän sivun parasta antia, näitten takia jaksaa taas huomiseen

• keskity itseesi

Sulla voi olla voimakkaita kuvitelmia, joilla ei välttis ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Ehkä sun kannattaisi välillä relata ja elää irti muista ihan vaan itsellesi. Tee kaikkea mikä tuntuu sinusta hyvältä ja unohda välillä muut.

http://www.youtube.com/watch?v=ncLScq9Ye-E

• sabotage

Mut mehän ollaan vain ystäviä. Ei sitä enää kannata muuta yrittää. Ollaan tarpeeksi jo kokeiltu.

Kaikkea hyvää sulle.

• rakastan,,,minua

tommosta se on, kun ei tule toimeen edes itsensä kanssa, tässähän alkaa tuntea itsensä ihan täydelliseksi ;)

• !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kuvittelet aivan liikaa en oo lähellekään tuommonen kuin kuvailet. Ehkä en oo enää liian kiltti mutten kyllä omasta mielestä mikään k...pääkään ja tuohon viimeseen en kommentoi...

• .....

en ole kusipäisempi kuin muutkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4399
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3273
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1368
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      999
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      996
    7. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      25
      990
    8. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      153
      985
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      914
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe