Kun Miss Ohiolta kysyttiin Miss USA kisoissa esimerkkiä elokuvasta, jossa on positiivinen roolimalli naisille, vastasi tämä kaunotar Pretty Woman.
Hän on minun suosikkini.
http://media2.wcpo.com//photo/2012/06/07/missohio_20120607123429_640_480.JPG
Viikon Valintataloä-Tyttö on hän.
Roolimallit
12
131
Vastaukset
- Iloista antajaa
Luoja rakastaa :D
- 4D tähti
Ehkä Miss Ohio on aikaansa edellä. Eihän seksipalveluiden tarjoamisessa ole mitään likaista ellei suuri yleisö sitä likaisena pidä. Maailma tarvitsee edelläkävijöitä. On tietenkin sekin mahdollisuus että Mss Ohio ei olekaan edelläkävijä, vaan vain pikkuisen yksinkertainen. Onhan hän sentään missi ja nainen.
Tekee hyvää tuomitsemaan tottuneelle konservatiiviselle puolelle Amerikkaa sellainen lausunto. Bush vanhempi sanoi joskus, että hän haluaa amerikkalaisen perheen olevan kuin Waltonin perhe eikä Simpsonin perhe. Siloista, puhtoista ja kunnollista. Maailma ei vaan ole sellainen eikä varsinkaan yhteiskunta, jonka bushit sun muut on rakentaneet.
Jep! Helppoahan se on Bushin perheen ja muiden ökyrikkaiden katsella maailmaa omasta norsunluutornistaan, kun miljoonaomaisuudella on kehitelty oma kupla, jossa voivat turvallisesti elää ja etääntyä todellisuudesta.
Elämän (maailman) realiteetit eivät heitä häiritse. Kaikki elämän rooli- ja harhaiset kiiltokuvamallit voidaan hankkia ympärille. Niistä he voivat rakentaa oman utopistisen todellisuutensa, johon vielä kaiken lisäksi uskovat.
Näistä monimiljonääreistä oli kerran mielenkiintoinen artikkeli lehdessä, siinä kerrottiin suljetusta ja ylellisestä maailmasta, jossa elää hyvin pieni prosentti väestöstä.
Valitettavaa, mutta totta.
- Nasdaq
Miss Utahin tiedetään lausahtaneen, että hän ei tiedä missä Ranska on, mutta haluaisi liftata sinne.
- ehkä..
neito on tarkoittanut Uutta Ranskaa.
- Nasdaq
ehkä.. kirjoitti:
neito on tarkoittanut Uutta Ranskaa.
Ei tarkoittanut, sillä hänen tiedetään puhuneen Eiffel-tornista ja lumoavasta Pariisista.
En sitten tiedä mitä lumoavaa näissä mainituissa yksityiskohdissa on. - champs elysees
Nasdaq kirjoitti:
Ei tarkoittanut, sillä hänen tiedetään puhuneen Eiffel-tornista ja lumoavasta Pariisista.
En sitten tiedä mitä lumoavaa näissä mainituissa yksityiskohdissa on.ei voi tietää, pitää käydä itse paikan päällä
- Nasdaq
champs elysees kirjoitti:
ei voi tietää, pitää käydä itse paikan päällä
Pariisi on yksi elämän avainkohdista (supersolmuista), joiden ohittaminen ei elämässä onnistu. Itse törmäilin siellä kyllästymiseen asti ollessani interreil-ikäinen.
Nyttemmin olen antanut sille rauhan - tai itselleni rauhan siitä.
Toi on sitä ikäluokkaa, kun se istu telkarin edessä sipsipussi kädessä ja katteli Pretty Womania ajatellen, waaaau mä haluun isona kans olla Pretty Woman. :-)
Usko pois, kyllä tuolle tarjouksia varmasti satelee raharötköiltä. :-)- ............
Ainakin ton lausahduksensa jälkeen..
- Miss Ohio
Miss Ohion järjenjuoksu ei pelitä, se ei onneksi ole kauneuskilpailuissa ainoa kriteeri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1488168Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.323260Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole4042415Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh292002Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422891885Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih1681789- 201650
- 241495
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘221293- 1001279