Vitsaa dominalta, mutta...

Taste of the birch

Kävin taannoin erään dominan luona kokeilemassa, miltä tuntuu saada koivuvitsaa paljaalle pepulle näin isona poikana. Vein vitsat itse mennessäni, kuten olimme sopineet.
Hän komensi minulta housut alas ja otti minut polvelleen, mutta yllätyksekseni hän alkoikin antaa selkään avokämmenellä, mitä kesti muutaman minuutin. Vasta sitten hän otti koivuniemen herran ja antoi kyllä sitä oikein kunnolla.
Se ei kuitenkaan sattunut ollenkaan niin paljon kuin olin odottanut ja toivonut, ja vasta löylytyksen jälkeen hän otti itse asian puheeksi. Hän kertoi, että asiaan kuuluu ennen välineellä (kuten vitsa, remmi tai hiusharja) annettavaa selkäsaunaa "lämmittää" takapuoli kämmenellä lätkimällä, jotta ei tulisi niin pahoja jälkiä eikä mitään mahdollisia vammoja.
Hän siis antoi tämän "esiselkäsaunan" ihan turvallisuussyistä, kuten hän väitti. Olisin kuitenkin mielelläni kokenut vitsan kirpaisun ihan "valmistelemattomalla" takapuolella, mutta kokemattomana en osannut asiaa ennen sessiota ottaa esille. No, hyvä näinkin.
Kertokaapa muut aikuisena selkäsaunoja kokeilleet, onko tällainen "lämmittelykierros" ihan yleinen käytäntö, vai sattuiko minun kohdalleni vain harvinaisen huomaavainen ja varovainen kurittaja?

116

5704

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SamiJuhani

Ilman tuota esikäsittelyä takamus olisi ollut täynnä pientä naarmua ja haavaa. Vähentää myös mustelmaherkkyyttä.

Mutta toisaalta - eikös tuollainen kämmenselkäsauna tuntunut melkoisen nöyryyttävältä? Paljon nöyryyttävämmältä kuin se vitsa.

Antoiko hän yhdellä risulla vaiko kimpulla? Se kimppu tuntuu melkoisesti kivuliammalta.

Vaan eikös olo tuntunut piiskauksen jälkeen hienolta. On kuin patterir olisivat latautuneet.

• koivunniemen herrat.

Seisoiko sinulla piiskauksen aikana? Kyllä dominoilta saa käsittelyn ihan rottingillakin jos haluaa.

• Minulle se seisoo ainoastaan kun saan piiskaa eli kun joku uhkaa minua!Kun joku käskee minua,riisua alavartalosi paljaana koska nyt sinä tulee saamaan piiskaa,silloin jo rupea seisoa!

• Piiskaa haluan

Moi minä keski-suomesta läheltä jyväskylää parikertaa saanut koivu vitsal/pajuvitsalla paljaalle pakaroille sidottuna tohon sänkyyni käsistä,nilkoista sain ns.isännän kädestä käsittelyn istuminenkin tuotti jonkin aikaa kivuliaalta tekis mieli taas kokea toi piiskaus uudestaan kun ois vain kundi/mies joka haluis piiskata/kurittaa alistuvaa hoikkaa ja pitkää miestä olen 46/185/70 mies ja paikka täs mun luona täs puh.nroni eli txttit näin aluxi 0465503619 ps.onhan teitä piiskauksesta pitäviä

• Minä olen piiskanut minua itse tuhansia kertoja ja kyllä se on näin kuin sanot ! Minä käytän pajuvitsa ja lyön ne 50 ensimäistä iskuja hiljempana ja vähitellen lisään voima ja kun olen piiskanut 100 iskuja tunne on häipynyt ja saan lyödä kaikki minä jaksaan niin kauan minä haluan mutta olen tullut niin laiska anna minulle piiskaa,se olisi mukava löytä joku joka halua auttaa minua!

• Se poikavanha ja masokistimies ja nöyrä orja ja kaikki nimet joka olen kutsunut minua olen nyt strykpojke!

• Mr Birch

Hyvä tuuri kävi, eli kurittajasi oli perehtynyt asiaan eikä toisaalta arastellut omaa kämmentään. Lämmittelystä (engl. "warm up") on mielipiteitä puolesta ja vastaan, samoin kuin siitä, mikä sen tarkoitus on.

Jotkut ovat esim. sitä mieltä, että lämmittelyn tarkoitus on nostattaa kuritettavassa pelkoa sitä kohtaan, mitä tuleman pitää. Toinen käsitys on sitten, että se auttaa kestämään varsinaisen selkäsaunan paremmin, kun iho ja hermotus tottuvat vähitellen. Google-haku "spanking warm up" antaa runsaasti tuloksia, joskin englanniksi.

• Mrs. Piiskaa

Annan myöskin vitsaa sekä miehelleni että muutamille muille tuhmurille. Tämä on heille seksuaalinen kokemus mistä syntyy mielihyvää kunhan se vaan tehdään oikein. Piiskan ainoastaan paljaita perseitä. Kun annan piiskaa olen pukeutunut lyhyeen helmaan, nyloneihin ja korkeisiin korkoihin. Anaessani vitsaa niin poika joutuu polvieni yli siten että pojan ylävartalo makaa tuolilla jolloin polvillani ei ole melkein yhtään painoa. Pojan varstus taas hankaa reittäni vastaan jonk kautta voin seurata miten hän reagoi sessioon. Kun annan vitsaa niin vedän yleensä nahkaiset hanskat käsiini. Kun aloitan, eli lämmittelen kämmenellä niin huomaan miten poika reagoi ärsykkeeseen. 99%:sesti tunnen miten hänen kalustukset alkavat hieroa nyloniin poukeutuneita reisiäni tai jopa säärtä. Kun siihen tilaan päästään niin otan vitsakimpun esiin ja sitten annan sen tanssia paljaalla pakaroilla oikein kunnolla. Yleensä käy niin että tuhmuri laukeaa.

En ole ollut kiinnostunut piiskauksesta kunnes mieheni avasi Pandoran laatikon :>)

• Mrs. Piiskaa kirjoitti:

Annan myöskin vitsaa sekä miehelleni että muutamille muille tuhmurille. Tämä on heille seksuaalinen kokemus mistä syntyy mielihyvää kunhan se vaan tehdään oikein. Piiskan ainoastaan paljaita perseitä. Kun annan piiskaa olen pukeutunut lyhyeen helmaan, nyloneihin ja korkeisiin korkoihin. Anaessani vitsaa niin poika joutuu polvieni yli siten että pojan ylävartalo makaa tuolilla jolloin polvillani ei ole melkein yhtään painoa. Pojan varstus taas hankaa reittäni vastaan jonk kautta voin seurata miten hän reagoi sessioon. Kun annan vitsaa niin vedän yleensä nahkaiset hanskat käsiini. Kun aloitan, eli lämmittelen kämmenellä niin huomaan miten poika reagoi ärsykkeeseen. 99%:sesti tunnen miten hänen kalustukset alkavat hieroa nyloniin poukeutuneita reisiäni tai jopa säärtä. Kun siihen tilaan päästään niin otan vitsakimpun esiin ja sitten annan sen tanssia paljaalla pakaroilla oikein kunnolla. Yleensä käy niin että tuhmuri laukeaa.

En ole ollut kiinnostunut piiskauksesta kunnes mieheni avasi Pandoran laatikon :>)

Oletko sinä lukenut smisksaiten?Siellä on monta naisia joka antavat ruotsalaispoikia piiskaa että ne makaavat niin kuin sinä kerroit ja sitten ne saavat orgasmi ja sperma lentää heidän saappaiden päällä!
        Minä kyllä haluan että sinä annat minulle piiskaa,mutta ei kädellä se pitää olla koivuvitsa,pajuvitsa,rottinkki,mattopiiskaa eli muita piiskoja!

• poikavanha kirjoitti:

Oletko sinä lukenut smisksaiten?Siellä on monta naisia joka antavat ruotsalaispoikia piiskaa että ne makaavat niin kuin sinä kerroit ja sitten ne saavat orgasmi ja sperma lentää heidän saappaiden päällä!
        Minä kyllä haluan että sinä annat minulle piiskaa,mutta ei kädellä se pitää olla koivuvitsa,pajuvitsa,rottinkki,mattopiiskaa eli muita piiskoja!

Anna anteeksi Mrs. Piiskaa sinun kertomus on aivan samanlainen kun smisksaiten,luin liian laiskasti ensimmäinen kerta!

• läps läps läps
        poikavanha kirjoitti:

Oletko sinä lukenut smisksaiten?Siellä on monta naisia joka antavat ruotsalaispoikia piiskaa että ne makaavat niin kuin sinä kerroit ja sitten ne saavat orgasmi ja sperma lentää heidän saappaiden päällä!"

Jotuvatko pojat vielä piiskauksen jälkeen nuolemaan sperman dominan saappailta?

• läps läps läps kirjoitti:

Oletko sinä lukenut smisksaiten?Siellä on monta naisia joka antavat ruotsalaispoikia piiskaa että ne makaavat niin kuin sinä kerroit ja sitten ne saavat orgasmi ja sperma lentää heidän saappaiden päällä!"

Jotuvatko pojat vielä piiskauksen jälkeen nuolemaan sperman dominan saappailta?

ei siellä smisksaiten mutta pojat häpäisivät olivat noloja kun se oli tarkoitus rangaistus,se oli poikakoulu ne olivat poltanut tupakka!

• Unelmaako vain
        Mrs. Piiskaa kirjoitti:

Hei, Mrs Piiskaa, kirjoituksesi on kuin minun toiveeni, haluaisin saada piiskaanaiselta kuten kirjoitat antavasi. Voin kuvitella niukasti puetun kauniin naisen piiska kädessään,itseni alastomana hänen edessään. Kämmenellä lämmitely on ok. juttu, varsinainen piiskaus, niin että iso mies itkee ja voihkii armoa, turhaan... Voisi olla, että haluaisin useamman piiskauksen, jokainen edellistä kovempana, tulisi pelkoakin mukaan. Kyllä se olisi eroottinen kokemus, pikkuveli kovenisi jo ennen, kuin olisin polvillasi...

• Mrs. Piiskaa
        Unelmaako vain kirjoitti:

Hei, Mrs Piiskaa, kirjoituksesi on kuin minun toiveeni, haluaisin saada piiskaanaiselta kuten kirjoitat antavasi. Voin kuvitella niukasti puetun kauniin naisen piiska kädessään,itseni alastomana hänen edessään. Kämmenellä lämmitely on ok. juttu, varsinainen piiskaus, niin että iso mies itkee ja voihkii armoa, turhaan... Voisi olla, että haluaisin useamman piiskauksen, jokainen edellistä kovempana, tulisi pelkoakin mukaan. Kyllä se olisi eroottinen kokemus, pikkuveli kovenisi jo ennen, kuin olisin polvillasi...

Valitettavasti minulla on kiintiö täynnä

• Anonyymi
        Mrs. Piiskaa kirjoitti:

Olisi kyllä ihanaa llaueta piiskaamisesta. Oma vaimoni piiskaa minua aina niin ettei kalu pääse varsinaisesti hankaamaan mihinkään. Olen usein silti ihan laukeamisen partaalla ja pitkään mutta vaimo varmaan tekee sen tahallaan. Onhan se kuitenkin tosi ihanaa.

• Anonyymi
        poikavanha kirjoitti:

ei siellä smisksaiten mutta pojat häpäisivät olivat noloja kun se oli tarkoitus rangaistus,se oli poikakoulu ne olivat poltanut tupakka!

Huhhuh. Tuollaisilla rangaistuksilla minusta olisi varmaan tullut ketjupolttaja.

• kokemusta vailla

Löytyyköhän Keski-Suomesta vastaavia palveluja? Olisin halukas kokeilemaan vanhanajan selkäsaunaa, jossa nainen ottaisi polvelleen ja antaisi avokämmenellä paljaalle pyllylle.

• Mrs Piiska

Kiitokset ketjun aloittajalle siitä että tuo tämän aiheen tänne. Peräänkuulutan asiallista keskustelua siitä että mitä te miehet oikein haluatte piiskauksesta ja siitä että miten sitä pitäisi toteuttaa?

• tapsa1

hei Mrs. Piiska
        Mielestäni piiskauksen/selkäsunan täytyy olla miellyttävä kokemus niin piiskaajalle kuin myös piiskatulle. Itse en kannata mitään takamuksen verille hakkaamista, jota joissakin kuvissa ja filmeissä näkee. En ole henkilökohtaisesti päässyt kokemaan miltä piiskaus tuntuu todellisuudessa. Olen kyllä usein haaveillut, että joskus pääsisin sellaisen naisen käsittelyyn, joka toteuttaisi haaveeni. Toivoisin, että se tapahtuisi naisen polvella, jossa toisella kädellä pidettäisi tukasta kiinni ja toisella annettaisi piiskaa. Myös vanhanajan koivuniemenherraa olisi mukava saada.

• mökkivilho

Olen saannut yhdeltä Rouvalta vitsaa muutaman kerra vuodessa. Viime vuonna en lainkaan terveydellisistä syistä. Olen 70v ja kloppina sain paljon vitsaa paljaalle perseelle kun oli tuo käytös hiukan niin ja näin.

Joten viime torstaina sitten sain pitkästä aikaa kunnolla vitsaa. Yleensä koivunvitsat ovat tanssineet pakaroillani kesämökkini saunassa mutta tällä kertaa persukseni piiskattiin keskellä kesämökkini tuvan lattiaa. Rouva lämmitteli ensin lyhyellä kepillä jonka jälkeen hän tarttui vitsakimppuun ja antoi reipaasti vitsaa. Vitsakimppu oli tehty ohuista latvaoksista jotka tuottivat paljon kirvelyä. Mielestäni lämmittelystä oli suurtakin hyötyä koska vitsasauna maistui tällä kertaa paljon erillaiselta ja oli erittäinkin railakas.

Joten kiitos Mrs. Piiska!

• mökkivilho kirjoitti:

Olen saannut yhdeltä Rouvalta vitsaa muutaman kerra vuodessa. Viime vuonna en lainkaan terveydellisistä syistä. Olen 70v ja kloppina sain paljon vitsaa paljaalle perseelle kun oli tuo käytös hiukan niin ja näin.

Joten viime torstaina sitten sain pitkästä aikaa kunnolla vitsaa. Yleensä koivunvitsat ovat tanssineet pakaroillani kesämökkini saunassa mutta tällä kertaa persukseni piiskattiin keskellä kesämökkini tuvan lattiaa. Rouva lämmitteli ensin lyhyellä kepillä jonka jälkeen hän tarttui vitsakimppuun ja antoi reipaasti vitsaa. Vitsakimppu oli tehty ohuista latvaoksista jotka tuottivat paljon kirvelyä. Mielestäni lämmittelystä oli suurtakin hyötyä koska vitsasauna maistui tällä kertaa paljon erillaiselta ja oli erittäinkin railakas.

Joten kiitos Mrs. Piiska!

hei mökkivilho

Luuletko että hän halua annaa minullekin vitsa? Minä olen nöyräorja&vitsakuri iskuri treffit

• mökkivilho
        poikavanha kirjoitti:

hei mökkivilho

Luuletko että hän halua annaa minullekin vitsa? Minä olen nöyräorja&vitsakuri iskuri treffit

Sillä Rouvalla on kylläkin kiintiö täynnä joten en usko

• Tekee niin kuin minä! Minä annan minua itse piiskaa kun en lötänyt joku mies eli nainen joka halua antaa minulle,kyllä se kirvele pahasti ja sattuu,ottaa kipeä mutta jos fantasioidaan samalla kun lyön että joku esim.seksikäs nainen on se joka lyö se on kiihottava pyllistää seksikäs pieni pyöreä pylly vaikka se kirvele!se on se nöyrä alistettava esim. koulupoika,totelematon poika kotona joka saa vanhemmasta piiskaa joka kiihottaa vaikka se kirvele!

• Kokenutorja

MRS piiskaus pitää olla kunnollinen, välineinä lähinnä rottinki tai 120cm

ratsupiiska,sitten veteler säälittä toki tuota ennen olet teettäänyt esim siivoustyötä

orjalla hikeen asti.

• Ei kai sinä saat lyödä joku niin paljo kun jaksat jos sinulla on niin pitkä rottinkki?
        Ei minua ainakaan!Minun pajuvitsat on noin 60 senttiä ja yksi sentti paksu!
        veri lentää varmasti jos piiskaat 120 cm pitkä piiska.

• SamiJuhani
        poikavanha kirjoitti:

Ei kai sinä saat lyödä joku niin paljo kun jaksat jos sinulla on niin pitkä rottinkki?
        Ei minua ainakaan!Minun pajuvitsat on noin 60 senttiä ja yksi sentti paksu!
        veri lentää varmasti jos piiskaat 120 cm pitkä piiska.

Kannattaisi pysyä realismissa. Singaroressa on piiskarangaistus. Pitkällä rottingilla. Yksikään piiskattava ei ole vielä ollut tajuissaan seitsemännen lyönnin jälkeen, yleensä pyörrytään jo neljännellä iskulla. Ja arpia kannetaan takalistossa loppuelämä.

Paju muuten on paljon koivvitsaa lempeämpi paksumman ja pehmeämmän kuorensa ansiosta.Samoin itse puukin on pehmeämpää. Tuokin kannattaa muistaa.

• Mrs. Piiska
        SamiJuhani kirjoitti:

Kannattaisi pysyä realismissa. Singaroressa on piiskarangaistus. Pitkällä rottingilla. Yksikään piiskattava ei ole vielä ollut tajuissaan seitsemännen lyönnin jälkeen, yleensä pyörrytään jo neljännellä iskulla. Ja arpia kannetaan takalistossa loppuelämä.

Paju muuten on paljon koivvitsaa lempeämpi paksumman ja pehmeämmän kuorensa ansiosta.Samoin itse puukin on pehmeämpää. Tuokin kannattaa muistaa.

Juuri näin. minä piiskan ainoastaan sensuellisti, eli siten että poika saa siitä nautinnon. Olen erikoistunut ns. eroottiseen piiskaukseen osta nautin itsekkin.

Kertokaa: onko piiskaus teille erootinen tapahtuma?

• Mrs. Piiska kirjoitti:

Juuri näin. minä piiskan ainoastaan sensuellisti, eli siten että poika saa siitä nautinnon. Olen erikoistunut ns. eroottiseen piiskaukseen osta nautin itsekkin.

Kertokaa: onko piiskaus teille erootinen tapahtuma?

Tietysti se on se mitä sinä kysyit! Minä kuoritan pajuvitsa tämän vuodenaika kuri lähtee yhtä helpoa kuin banaanikuoretta!kyllä se pitää kirvellä ja jäädä raitoja muutama päivää mutta minulle jäi oikean reiden ulkopuolella syvä raita joka näkyy vielä vaikka se on 30 v sitten!
        minä olen aivan kiimainen kun saan makaa pylly pystyssä ja alistua piiskaajan vallan alle!
        Ei kuiva paju ilman kuori on pehmeä mutta se on kevyt! jos ei lyö oikein kova se kirvele ihon pinassa mutta ei mene syvään ja se on hyvä että se ei tule sisäinen vika pakaroissa ja reisissä!

• kokenutorja

toleranssit on taviksella ja sm kiinnostuneella erilaiset,kyllä kokenut orja

ottaa helposti 50 rottingin/raipan lyöntiä naiselta täysiä.

• oletko varmasti kokenut eli uskotko vaan että sinä kestät ne raipat?

• kokenutorja
        poikavanha kirjoitti:

oletko varmasti kokenut eli uskotko vaan että sinä kestät ne raipat?

Testattu on livenä piiskurina toimi ammatti domina,eli nuo pikkupiiskaukset

sopinee aloittelijoille itsellä sama kun itikka puris.

• PiisKuri77

Aloitusviestiin vastauksena että se lämmittely nimenomaa vähentää jälkien syntymistä useimmilla piiskattavilla.Monet myös kokevat kestävänsä sen jälkeen kovempaa ja kauemmin jatkuvaa käsittelyä kuin kylmiltään.
      Kaikki piiskaukseen liittyvä on toki kovin yksilöllistä, toisen kova kuritus on toiselle vasta mukavaa lämmittelyä. Koska joillekkin masokisteille jäljet pyllyllä on nimenomaa "se juttu", uskoisin että useilta ammattidominoilta kyllä saa kovankin jälkiä jättävän piiskauksen pyynnöstä. Koivurisuista ja pajupiiskoista jää melko helposti paljonkin jälkiä, mutta varsinkin ohuet koivurisut ovat melko "vaarattomia" ja jäljet pinnallisia. Mitään oikeita vammoja niillä tuskin pepulle tai reisille saa järkevästi toimien.
      En kehu olevani mitenkään kokenut asianharrastaja, mutta kaikkien lukijoiden/kirjoittajien pitää aina ensimmäisenä muistaa että aikuisten ihmisten sadomasokistisilla leikeillä ja rooleilla ei ole mitään tekemistä minkään väkivallan kanssa.Kaiken pitää alusta loppuun perustua pariskunnan keskinäiseen tahtoon ja intohimoon. Toki asioista tietämättömän ja harrastamattoman silmin leikit voivat vaikuttaa rajuilta ja ties miltä, mutta ehkäpä on oltava asian harrastaja käsittääkseen mikä nautinto piiska voikaan olla molemmille osapuolille...

• Hei PiisKuri77

Kannustetaan kaikki mitä sinä kirjoitat,varsinkin ohuet koivurisut ei ole vaarallisia mutta ne voivat rikkoa iho että se tule vähä verta mutta sou wott? se on kuin pientä naarmua!

• Ra - Ra

Minulle raippa ( ratsu sellainen tai ohut rottinki ) on vallan osoittamisen väline.

Käytän sitä tarpeen mukaan. En enempää. Kivun tuottaminen ei minulle ole pääasia vaan alistettavan totteleminen.

Pakotan alistettavan alistumista osoittaviin, minua tyydyttäviin toimiin, jolloin tietenkin seuraan subin reaktioita.
      Alistettava päättää itse vastustelullaan raipan käytön kovuuden.

Pitkään pieksämiseen en ryhdy. Mieluummin vähemmän mutta riittävän kovaa.
      Vakikohteeni jäljistä ei tarvitse välittää koska vain minä näen ne.

• Ra-Ra

Oletko vapaa nainen?Minulle sopisi kaikki joka vaan saan tuntea minua alistettu ja nöyryytetty ja se on hyvä että minä saan määrätä koska olen valmis tottelemaan,arvan että annat piiskaa kunnes minä tottelen?

• Solmunen

Muovipiiska tai ohut bambuvitsa.
      Ne ovat suosikkejani.

Parhaat kicksini saan kun muija köyttää minut asteettain siten että lopulta olen likimain liikkumattomassa paketissa.
      Kädet ja kyynärpäät selän takana ja sidotut nilkat kiristetty ylös ranteisiin.
      Kassit ja kyrpä on narutettu jo aikaisemmin.

Rottingin käyttö riippuu itsestäni. Miten paljon alkuun vastustelen ja lopulta paketoituna rimpuilen.
      Muija vauhdittaa rimpuilua kutittelemalla ja rottingilla.

Muija hyväilee, runkkaa ja nuolettaa mutta ei ota itse poskeen edes kortsun kanssa.

Eukkoni on havainnut etten muuten oikein syty ja molemminpuolisen nautinnon nimissä hoitelee minut ( ja itsensä siinä samalla ) muutaman kerran kuukaudessa.
      Onanointien lisöksi tuo riittää 7-kymppiä lähestyvälle ukolle.

• Anonyymi

Olen 3kymppinen tytöntyllykkä kävin tänään Dominalla olim Naisdominan Hoivissa olin nakuna Domina oli pikkareissa Ja Topissa sain 15minutin vitsakäsittelyn kiihotuin pimppikostui olen tyytyväinen hoitooni olen rantuinen hyvä olo käyn uutelleenkin .

• Anonyymi

Vai löysi häiriköijä taas yhdeksän vuotta vanhan ketjun.

• Anonyymi

Siivoan naisystäväni asunnon joka viikko. Siivouksen tehostamiseksi
      Vasemmistoliiton feministi piiskaa minua ratsupiiskalla.
      Vasemmistonainen käyttää piiskaa myös muihin häntä tyydyttäviin toimiin.
      Kuukausien koulutuksen jälkeen vasemmistonainen on vaatinut lisää.
      Alistettavana olen alistunut tottelemaan käskyjä ja palvelen Vasemmistonaista.

• Anonyymi

...tuumailee aito demari.

• Anonyymi

Demareiden koko aate perustuu siihen, että tekevät ja osaavat (eli muut) elättävät laiskoja ja osaamattomia (eli demareita)...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Demareiden koko aate perustuu siihen, että tekevät ja osaavat (eli muut) elättävät laiskoja ja osaamattomia (eli demareita)...

Demarithan on sossuja. Sosialisoimassa aina toisten omaisuuden ja työn hedelmät. Käsi toisten taskulla jatkuvasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Demarithan on sossuja. Sosialisoimassa aina toisten omaisuuden ja työn hedelmät. Käsi toisten taskulla jatkuvasti.

Aivan, ja sitähän tuo ylpeästi työtön tuossa yllä mainosti.

• Anonyymi

Demarit näkevät persuja joka puolella. 🤣

Ja sorry, en tee töitä viikonloppuisin... menen töihin vasta maanantaina... ja silloinkin olen etätöissä.

Miksi te demarit ette itse halua maksaa veroja... mutta silti haluatte muiden veroja korottaa? (Pyydät minua maksamaan enemmän veroja, jotta voisit itse maksaa niitä vähemmän!?!) 🤮

• Anonyymi

Demarit näkee persuja joka puolella! 🤣

• Anonyymi

Tyypillinen demari... ei osaa kirjoittaa, mutta pitää muita sivistymättöminä sekä persuina. 🤣

” Olla töissä ja tehdä töitä on eri asia.”

Oliko tuo sinulle uusi asia? Mitäköhän yrität seuraavaksi opettaa minulle? 🤔

• Anonyymi

Ensin kuvittelet minua persuksi ja yrität passittaa minua töihin... sen jälkeen valitat kun joku persu on ollut töissä?

Demareiden logiikkaa on huvittavaa seurata... 🤣

• Anonyymi

Ja nyt jo vastailet itsellesi... demaridementiaa? 🤔

• Anonyymi

Valitettavasti sinulla ei ole mitään eväitä opastaa minua omassa työssäni. 😟

Saisin vain potkut alta aikayksikön...

Enkö jo sanonut tekeväni etätöitä? Ja ei, minun ei tarvitse porata työssäni... jätän sen sinulle sinne verstaaseesi.

Kiva, että olet huolissasi terveydestäni! 😘

• Anonyymi

Voi olla, mutta miksi se minua kiinnostaisi???

• Anonyymi

Asutko itse vanhempiesi peräkammarissa?

• Anonyymi

Tajuan kyllä... mutta kuinka vaikeaa se voikaan olla... kirjoittaa sitä mitä oikeasti tarkoittaa? 🤔

” Ne on parhaita delegoinnissa.Jätä tekemättä, minkä joku muu voi hoitaa.”

Voi ei, onko joku persu päässyt kyykyttämään sinua työpaikallasi? 😱

• Anonyymi

Tarkoitatko demareiden ”totuutta”? Sitä sinun pitäisi kysyä joltain persulta...

• Anonyymi

Taas keskustelet itsesi kanssa... pitäisiköhän sinun vähentää sitä punaviinin lipitystä?

• Anonyymi

En tarkoittanut.

• Anonyymi

Ja tuo aavistus perustuu... mihin?

• Anonyymi

Nytkö jo kuvittelet olevasi mielikuvitusta? 😲

• Anonyymi

En tarkoittanut. Onko sinulla aina tapana vääristellä muiden puheita?

Kiva, että tulet toimeen noin pienillä tuloilla. 👍

• Anonyymi

Kiva 👍

Tosin demareita äänestämällä niille lapsille ei paljoa jää... 😟

• Anonyymi

Sekö niillä persuilla on tavoitteena?

Etkö ole huolissasi ”oikeusvaltiosta”, jossa ministeri syyllistyy rikoksiin... ja jatkaa tehtävässään? Tai siitä, että ”sivisysvaltiona” meidän pitää rahoittaa Etelä-Euroopan palkkojen korotuksia ja veronalennuksia?

Uskotko siihen, että rahoittamalla kilpailijoita Suomalaiset yritykset menestyvät paremmin EU-markkinoilla?

• Anonyymi

Vaikka aiemmin halusit muut töihin, jotta maksaisit vähemmän veroja?

• Anonyymi

Eli kyseessä saattaa olla dementia? 🤔

• Anonyymi

Ketä persua?

• Anonyymi

Alkavatko demarit sosialisoimaan kiljupönttöjäkin? 😮

Onneksi en juo kiljua. 😅

• Anonyymi

Ja demarit syyttävät muita vihapuheista... 😂

Jos valtion velka kasvaa, niin paljonko verot alenevat?

• Anonyymi

Ja nyt nähdään sitä aitoa demarisemantiikkaa...
        seuraavaksi tulevat varmaankin ne vihapuhesyytökset... 🤔

• Anonyymi

Tokihan se hyvässä seurassa maistuu... eli nyt olen selvinpäin. 😉

• Anonyymi

Eli Suomelle on kannattavaa tukea Etelä-Euroopan korruptiota?

• Anonyymi

Ehkä demareille? 🤔

• Anonyymi

• Anonyymi

Ketkä me? Miksi sosiaalitoimen pitäisi minusta huolehtia?

• Anonyymi

Ja tuoko on mielestäsi totuus?

• Anonyymi

Eli valehtelit? Vai onko tuossa kyse demareiden ”totuudesta”?

Ja heti seuraavassa viestissä syytät minua valehtelusta... 😲

• Anonyymi

Toki, mutta mielestäsi Suomella ei siis ollut muita vaihtoehtoja kuin tuo EU-velkavankeus, johon hallitus sitoutui?

• Anonyymi

Ja tuo johtopäätös perustuu mihin?

Pitäisikö minunkin alkaa arvuuttelemaan sinun elämäntilannettasi? 🤔
        Siitä voisi tulla aika hauskaa... 😂

• Anonyymi

Miksi kuvittelet, että asun böndellä?

Annat kyllä itsestäsi todella fiksun ja sivistyneen oloisen vaikutelman... sitä ei vissiin voi ostaa rahalla? 🤔😂

• Anonyymi

Sinun tietenkin... ja käyttäisin tuota samaa metodia kuin sinäkin... eli heittäisin niitä hatusta. Eikä kyse olisi mistään arvioinnista, vaan arvuuttelusta... kuten aiemmin sanoin. 😂

• Anonyymi

Sinua sanottiin demariksi... ja valehtelit olevasi sellainen... ja nyt, jos sanon sinua demariksi olen ehkä tyhmä? Ainakin tuo vaikuttaa demarilogiikalta... mutta ehkä oletkin persu? 🤣

• Anonyymi

Sinun sinun.

• Anonyymi

Niinpä... etenkin, jos saa urpon provosoitua ja kuumenemaan. 😉

• Anonyymi

Aivan... nuo sinun yritykset ovat enemmänkin säälittäviä...

• Kyllä se kirvele ja ottaa kipeä jos ne lyövät kovaa vaikka ne ovat lämmittänyt pakarat!

• Anonyymi

Edellä olevasta voi todeta, että persut ja demarit eivät voi olla yhteistyössä.

• Anonyymi

Mistä sinä olet persun täältä löytänyt?

Edellä olevasta voi ainakin todeta sen, että demarit eivät voi olla yhteistyössä persujen kanssa.

• Anonyymi

Se, mikä siivoaa naisystävän asuntoa, on kokomus-perskokkare.
      Vasemmistoliiton feministi piiskaa perskokkaretta.
      Vasemmistonainen vaatii minun toimivan Vasemmistoliiton hyväksi vaaleissa.
      Alistettuna perskokkareena olen sitoutunut äänestämään Vasemmistonaista.

• Anonyymi

Erittäin hyvä, että Vasemmistonainen piiskaa ja alistaa perskokkaretta.
      Äänestät parasta vaihtoehtoa eli Vasemmistoliittoa ja Vasemmistonaista.

• Anonyymi

Ole ylpeästi laiska ja tyhmä... eli vasemmistolainen! 🤗

• Anonyymi

Ite oot.

• Anonyymi

Ootpa.

• Anonyymi

Vasemmistolainen on ylpeä vasemmistolaisuudesta.

• Anonyymi

Vasemmistoliiton Vasemmistonaiset ovat älykkäitä ja määrätietoisia.
      perskokkare on tyhmä, joten sitä täytyy alistaa ja piiskata säännöllisesti,
      niin perskokkare tottelee Vasemmistonaisen käskyjä paremmin.

• Anonyymi

Nyt vastailet taas itsellesi.

• Anonyymi

...koska demarit rulaa! 🤣🤣🤣

Demareiden valtakaudella velatkin muuttuvat saataviksi... ja lupaukset valheiksi. 🤗

• Anonyymi

Sen huomaa selvästi tuosta nimimerkistä: " Anonyymi ",

• Anonyymi

Vasemmistoliiton Feministi Naiset piiskaa ja alistaa taitavasti.

• Anonyymi

Vasemmistonaiset ovat alistaneet perskokkareen Vasemmistonaisten orjaksi.
      orja-raimo sitoutuu toimimaan Vasemmistoliiton hyväksi ja
      orja-raimo sitoutuu äänestämään Vasemmistonaista.

• Ei minullekaan tarvitse mitään esilämmitys!Kestään vitsa heti!

• Anonyymi

Vasemmistonaisten orjaksi alistettuna
      orja-raimo äänesti Vasemmistoliiton feministi naista osuuskauppavaaleissa.

• Anonyymi

Äänestit parasta vaihtoehtoa eli Vasemmistoliittoa ja Vasemmistonaista.
      orja, äänestät samoin taas kuntavaaleissa !

• Anonyymi

orja-raimo osti Vasemmisto-paidan ja Vasemmisto-maskin.

• Anonyymi

orja, maksat Vasemmistoliitolle ja tuet taloudellisesti Vasemmistonaisia !

• Anonyymi

Saan rottinkipiiskaa niin usein ja niin kovaa, ettei siitä enää jää oikein mitään jälkiä kuin muutamaksi tunniksi korkeintaan, mutta jos haetaankin piiskat ulkoa ihan perinteiseen malliin, niin silloin tietää saanennsa piiskaa ja jäljetkin pysyvät pari päivää.

• Sama täällä

• Rottinki on niin paksu ja sileä että se ei repi rikki ihoa niin kuin vitsat metsästä!Oletko mies eli nainen sinä joka saat rottinkipiiskaa?

• Se olis mukava kaskustella sinun kansasi koska se on sama minulle,olen itse antanut minua niin paljo piiskaa sileän kuorittu pajunvitsa että pakarat ovat punaiset puoli tunti ja sitten häipyy väri!

• Anonyymi

Neuvoin vaimoani miten saada vauhtia siihen rottinkiin ja tulos oli se, että pyysin pariin kertaan lopettamaan, kun sattui nii kovasti. Lopetti, kun oli sovittu 50 täynnä. Nyt on jälkiä pariksi päiväksi paranneltavaksi

• Anonyymi
    • Anonyymi

Löytyykö Rovaniemeä miestä joka piiskaa vaimoa

• Anonyymi

Äänestit parasta vaihtoehtoa eli Vasemmistoliittoa ja Vasemmistonaista.
      orja, äänestät samoin taas seuraavissa vaaleissa !

Ketjusta on poistettu 96 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3603
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2244
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      32
      1875
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1619
    5. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      16
      1576
    6. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1558
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1417
    8. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      81
      1278
    9. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1277
    10. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      88
      1222
    Aihe