älä anna viattoman kärsiä. Se kaveri on sinun suhteesi tosissaan. Sinä et voi ikuisesti käyttää häntä hyväksesi, kerro hänelle totuus. Hänkin tietää jo minusta, olet joskus kuulemma puhunutkin...
Eilisilta/yö opetti minuakin.......................................!
Vaikka rakastatkin minua
6
214
Vastaukset
- niin ja joo
blaa blaaaa, miten sä jaksat ja viitsit
- se vaan jaksaa
palstapyllerö oikein innostui nyt ;D Meneeköhän kukaan enää näihin provoihin mukaan.
- wäärin!!!
Palstapyllerö on vain ja ainoastaan se katkera akka, joka sotkeutuu joka aloitukseen solvaamaan miehen tekstiä. Kerran jätetty akka on ikuisesti siitä katkerana täällä tilittämässä jokaiselle miehelle. Se on Palstapyllerö.
- ihan vaan ohimennen
Tajuatko sä aloittaja lainkaan että ainut jota sä noilla viesteilläsi huijaat olet sinä itse.
- ohi tosiaan
Tajuatko itse, että nuo aloitukset eivät ole häneltä, he yrittävät nyt pelata kovemmilla panoksilla. Siinähän yrittää.
- joka junaan
viimeinen kirjoitus kuulosti mielenvikaiselta :O
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862