PLANTUR 39

mmm...

Hei! Mitä olette mieltä tästä? tämä on naisille suuniteltu hoitosarja hiusten lähtöön?

110

56089

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voin suositella

      Ainakin shampoo on tosi hyvää. Pitää vain annostella vähemmän kuin muita kun on pesevää ja riittoisaa. Hiuspohja on puhdas pesun jälkeen.

      • Pkaaa

        Saksassa hinta 7€ !!!!!!!!!!!!!!!!!


      • viennatar

        Itävallasta ostin reissulla 10 euroa pullo shampoota, hoitoaine saman hintainen. Kokeiltu vasta mutta hyvin pesi ja miellyttävä tuoksu. Laitoin saman verran kuin yleensä ja todella runsaasti vaahtosi. Seuraavalla kerralla riittää 1/3 annosta, tehosta "hiusten tuuheuttajana" en osaa vielä sanoa mutta shampoona hyvä ja suht. edullinen kun vertaa kampaamotuotteiden hintoihin. Päänahkani kutiaa ja kuivaa talvisin melko pahasti, tällä tuotteella ei kutissut eikä hilse korista hartioita.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiustenlähtö hoito - http://tonzes.com/locerinfi.htm Locerin toimii!!! Olen syönyt 3 tablettia päivittäin muutaman kuukauden ajan ja eron todellakin jo huomaa.

        Ootko robotti kun joka kohdassa tätä hoet?


    • Roskaa ja Moskaa

      Täyttä roskaa. Älkää uskoko.

    • Millis..

      Hei! Shampoo on ihana ja raikkaan tuoksuinen samoin hoitoneste.
      meinaan käyttä jatkossakin muitten shampoiten rinalla:)
      jätettävä hoitoneste ei jätä rasvaista tuntua.ja melko neutraali tuoksu.

      • .....

        Muiltakin valmistajilta löytyy hyviä tuotteita. Käytän kampaamoiden tuotemyynnissä olevia shamppoita ja hoitoaineita. Käyttämääni shampoota otetaan vain pieni pisara ja silti hiukset tulee puhtaiksi ja hyväntuoksuisiksi. Hoitoaineita on erilaisia, osalla vaikutusaika on 2-3 minuuttia tehokkaammalla n. 10 minuuttia. Hiuksiin jätettäviä hoitoaineita on eri tyyppisiä ja olen saanut hiukseni hyvään kuntoon. Tällä hetkellä käyttämäni tuotesarja on Schwarzkopf professional BC Bonacure.


      • Anonyymi
        ..... kirjoitti:

        Muiltakin valmistajilta löytyy hyviä tuotteita. Käytän kampaamoiden tuotemyynnissä olevia shamppoita ja hoitoaineita. Käyttämääni shampoota otetaan vain pieni pisara ja silti hiukset tulee puhtaiksi ja hyväntuoksuisiksi. Hoitoaineita on erilaisia, osalla vaikutusaika on 2-3 minuuttia tehokkaammalla n. 10 minuuttia. Hiuksiin jätettäviä hoitoaineita on eri tyyppisiä ja olen saanut hiukseni hyvään kuntoon. Tällä hetkellä käyttämäni tuotesarja on Schwarzkopf professional BC Bonacure.

        Silikoni tekee kaljuksi BC kaikki täynnä niitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silikoni tekee kaljuksi BC kaikki täynnä niitä

        Ei tajua että täällä puhuttiin planturista ja hiustenlähtöaiheesta.

        BC on silikoni roskatuotteita


      • Anonyymi

        Aika voimakas tuoksu mielestäni. Ei mitään vaikutusta hiustenlähtöön.


      • Anonyymi
        ..... kirjoitti:

        Muiltakin valmistajilta löytyy hyviä tuotteita. Käytän kampaamoiden tuotemyynnissä olevia shamppoita ja hoitoaineita. Käyttämääni shampoota otetaan vain pieni pisara ja silti hiukset tulee puhtaiksi ja hyväntuoksuisiksi. Hoitoaineita on erilaisia, osalla vaikutusaika on 2-3 minuuttia tehokkaammalla n. 10 minuuttia. Hiuksiin jätettäviä hoitoaineita on eri tyyppisiä ja olen saanut hiukseni hyvään kuntoon. Tällä hetkellä käyttämäni tuotesarja on Schwarzkopf professional BC Bonacure.

        BC ei ole tarkoitettu hiustenlähtöön.


    • Ei kiinnosta

      Ei kiinnosta.

    • Ei ole anti-DHTtuote

      Ei ole anti-DHT tuote, halvemmalla saa marketista vaikka Fructis vahvistavan shampoon ja hoitoaineen, oliko ne jotain 2-4 euroa purkilta, saman tyylinen market-shampoossa vahvistavia aineita. Minä käytän vain oikeita anti-DHT-tuotteita. Sitä paitsi ei testosteroni sinänsä ole se aiheuttaja kuten virheellisesti väitetään vaan se on nimenomaan DHT eli sen sivutuote.

      • Shampoo hakusessa

        Nuo Fructis-shampoot jättävät hiuspohjaan oudon "lakkamaisen" tunnun. Aivan kuin hiuslakkaa olisi suihkutettu suoraan päänahkaan. Heitin ekan pesun jälkeen pullon roskiin.


    • njnk.

      Moi! Kyllä niissä on anti - DHT plokaaja ehkä miedommasta päästä oleva.

    • Planttu

      Ottakaa Plantur 39 mukaan ja menkää syvälle metsään ja kaivakaa se niin syvälle maahan ettei se enää koskaan tule kauppaedustajien kanssa kummittelemaan maan päälle.

    • Kopuli

      Varmaankin voit olettaa saavasi hiuksesi puhtaiksi aina seuraavaan pesuun asti.
      Mitä muihin vaikutuksiin tulee... en laskisi tämän tuotteen varaan.

      • kokemusta on

        Ostin kokeeksi Plantur-shampoon. Minulla ainakin markettien shampoot ja hoitoaineet kutittaa, niin Frutctis ja kuin Hieno Suomalainen, samoin on kampaamon tutotteet ja niitä on pullottain kylpyhuoneessa, vaikka mitä lajia, on kallista ja halpaa pahimpia on ollut Kerastase, ja Redeken, ja niin kallista,
        Kaikkea sitä uskoo ja ostaakin. Mutta kokeilen vielä tämänkin, siinä sivussa olen käynyt lääkärillä ja on sitä mieltä että Nizoral shampoo ja Bemetson auttaa ja Nizoral melkein poltti koko päänahan, ja sitten päälle vielä vahva kortisoniliuos, kyllä aioin nyt miettiä mitä teen. Kokeilen tätä Planturia ja kerron sitten oliko tarvetta mennä metsään putelin kanssa.


    • kokeilussa on

      Muutaman päivän olen kokeillut Plantur39 shampoota, hennoille ja hauraille hiuksille tarkoitettua. On mielestäni todella hyvä. Muita sarjan tuotteita en ole käyttänyt.

      • kokeilussa on

        ja tuo toimii ainakin hauraille, kuiville ja hennoille. Hiustenlähtöä ei tällä hetkellä ole muutoinkaan ollut. Siihen taas on tepsinyt kilpirauhaslääke ilmeisesti.


    • o69o

      Joo kävin apteekista hakemassa tuon shampoon vaikken sen(enkä minkään muunkaan shampoon) usko pahemmin auttavan, ja kyllä myönnettävä on että hyvä shamppoona se on,tosi puhdas ja raikas tunne jälkeenpäin,vuorottelen tätä ja revitaa, vähän kallishan tuo on minusta hintansa väärtti.

      • tara1

        Palasin saksasta, siellä tämä samainen Shampoo maksaa 7.95 ja täällä 19.60, maahantuoja ja apteekki vetää välistä. Shamppoo on hyvä tuote.


      • Anonyymi
        tara1 kirjoitti:

        Palasin saksasta, siellä tämä samainen Shampoo maksaa 7.95 ja täällä 19.60, maahantuoja ja apteekki vetää välistä. Shamppoo on hyvä tuote.

        Mikä on nettikaupan osoite josta voi tilata plantur shampoota ja hiusvettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on nettikaupan osoite josta voi tilata plantur shampoota ja hiusvettä.

        Notino


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Notino

        Ei mitään apua hiuksiini... Biotzellin hius. neste sininen pullo auttoi kutinaan kylläkin.
        Hiusten lähtöön vaikuttaa moni asia... Esim hormonit.. Kilpirauhasen vajaatoiminta esimerkiksi..


    • BBB.

      Moi! Ihana shampoo ja hoitoneste raikkaan tuoksuisia molemmat.

      • Turhaa mönjää

        Ottakaa Plantur mukaan ja menkää syvälle metsään ja kaivakaa se niin syvälle maahan ettei se enää koskaan tule kauppaedustajien kanssa kummittelemaan maan päälle.


      • vvvk11
        Turhaa mönjää kirjoitti:

        Ottakaa Plantur mukaan ja menkää syvälle metsään ja kaivakaa se niin syvälle maahan ettei se enää koskaan tule kauppaedustajien kanssa kummittelemaan maan päälle.

        Tuohan se täällä aina kaivattaa kaikki aineet metsään !!!!
        älkää uskoko....


      • Täyttä paskaa
        vvvk11 kirjoitti:

        Tuohan se täällä aina kaivattaa kaikki aineet metsään !!!!
        älkää uskoko....

        Uskosta en tiedä, mutta ei ainakaan osteta.


      • Anonyymi

        Mutta kun puhe on TEHOSTA HIUSTENLÄHTÖÖN niin mitä kettua vastaukset turhaan


    • o69o

      No kun jotain shampoota on käytettävä niin miksei käyttäisi tälläista
      mikä ei ainakaan pahenna tilannetta,nuo markettien höpö-shampoot kun on täynnä säilöntäaineita sekä silikonia,kuten sanottu kallishan tämä on mutta
      ei sen kallimpi kuin muutkaan kunnon shampoot,mutta kuten sanottu
      shampoot mm niiden lyhyen vaikutusajan vuoksi ei hiuksia takaisin tuo.

    • o69o

      Nyt täytyy kyllä myöntää olleeni väärässä sillä Tämä sisältää myös mm.
      SLS siis Sodium laureth sulfatia joka mainitaan useassa yhteydessä
      vahingollisena aineena...Eli ehkä häipyy minun suosikeistani pian..

    • 888888888888878

      mene sinä idiootti jo pois täältä

    • Vanha Rekkakuski

      Vein just noita myymättä jääneitä rekkalastin Riihimäen ongelmajätelaitokselle hävitettäväksi tuon myrkyn takia.

    • -69-

      Myrkyistä ei ole kyse vaan ihoa joillakin ärsyttävistä ja tämäntyppisissä erikois-shampoossa aika turha aineosa,käytetään useassa pesunesteessä halvan hintansa vuoksi.

      Silkonia en pullonkyljen tekstistä löytänyt ellei sitä ole piilotettu jonkin koodimerkinnän taakse.

    • hiuksista pitävä
    • lillij...

      Hei! Olen ykännyt shampoosta ja hoitonesteestä ennen värjäyksen jälkeen hiuspohja allergisoitui väristä .mutta heti väriäyksen jälkeen laitoin hoitonestettä eikä hiuspohja kutissut lainkaan.

    • saara..

      paras kokeilemani tuote. pysäytti hiustenlähdön.

    • hiukset kammassa

      Käytin nestettä aluksi satunnaisesti sitten käytin jnkn aikaa lähes päivittäin.Sitten huomasin,että hiuksia alkoi lähteä,joten lopetin käytön.En voinut ymmärtää syyksi muuta,kuin Plantur39 käytön.Nyt on hiustenlähtö vähän helpottanut.

      • Anonyymi

        Ohjeissa lukee että hiustenlähtö voi lisääntyä aluksi, kun ne lähtemässä olevat hiukset lähtevät. Itse hoitonestettä käytän kun tukkaani kasvatan.
        Joka pv hoitoneste päänahkaan. Tuuheamman oloinen, eikä mitään negatiivista.
        Nämä tuotteet suunniteltultu vanhemmille naisille menopaussiin ja siihen aikaan.
        Oletteko kaikki 39v tai vanhempia 🤓 näin mulle ainakin tätä myytiin ja netistä löytyy tää tuote jotain 17€ luokkaan. Ei tarvii apteekista ostaa.


    • Turhaa mönjää

      Ottakaa Plantur mukaan ja menkää syvälle metsään ja kaivakaa se niin syvälle maahan ettei se enää koskaan tule kauppaedustajien kanssa kummittelemaan maan päälle.

      • Anonyymi

        Mene itse sinne metsään ja kaiva kuoppa,makoilet siellä muutaman päivän,oot ihan trolli.


    • minä vaan

      Olen käyttänyt planturia nyt 2 päivää ja huomasin toisella pesukerralla jo että hiuksia jäi käteen runsaammin.liekö syynä shampoo vai joku muu.minulla muutenkin lähtee hiuksia ja päänahka oireilevainen.netistä kun lukee,niin sanovat että näin tapahtuisikin...mutta milloin sen pitäisi loppua?hiukset kyllä tulivat pehmeiksi.

      • Anonyymi

        Käytin tuotetta 5 kertaa ja sen jälkeen lensi roskiin. Millään shampoolla ei ole lähtenyt niin paljon hiuksia kun tuolla. Tyttäreni on farmaseutti ja sanoikin että hiukset lähtee päästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytin tuotetta 5 kertaa ja sen jälkeen lensi roskiin. Millään shampoolla ei ole lähtenyt niin paljon hiuksia kun tuolla. Tyttäreni on farmaseutti ja sanoikin että hiukset lähtee päästä.

        Päänahka kutisee muutamia kertoja pessyt shampoolla ja hoitoainetta myös olen käyttänyt. Hiukset rasvoittuu myös. Ei jatkoon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytin tuotetta 5 kertaa ja sen jälkeen lensi roskiin. Millään shampoolla ei ole lähtenyt niin paljon hiuksia kun tuolla. Tyttäreni on farmaseutti ja sanoikin että hiukset lähtee päästä.

        Eihän tuo nyt mikään taika-aine ole, joka liimaisi jo irtoamassa olleet hiukset takaisin. Mun kokemuksen mukaan ottaa noin neljä viikkoa, että hiukset alkaa vahvistumaan. Eihän toi nyt mikään särkylääke ole, joka toimii sekunnissa... Mun tyttäreni on proviisori ja selitti miksi hiuksia irtoaa ja miten tuo Planturin tehoaine toimii....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tuo nyt mikään taika-aine ole, joka liimaisi jo irtoamassa olleet hiukset takaisin. Mun kokemuksen mukaan ottaa noin neljä viikkoa, että hiukset alkaa vahvistumaan. Eihän toi nyt mikään särkylääke ole, joka toimii sekunnissa... Mun tyttäreni on proviisori ja selitti miksi hiuksia irtoaa ja miten tuo Planturin tehoaine toimii....

        Tutkinto pois huijarilta!


    • 62v

      Minä olen nyt käyttänyt pelkästään Plantur shampoota hennoille ja hauraille hiuksille n 3 kertaa viikossa kuukauden ajan. Hiuspohja ei kutise enää niin paljoa ja hiusten lähtö on vähentynyt dramaattisesti. Muutenkin hiukset ovat ppaljon paremmassa kunnossa. Olen erittäin tyytyväinen. Kallista mutta hyvin riittoisaa.

    • Ohuthiuksinen -61

      Hiukset kiiltää ja hiuspohja hyvässä kunnossa. Hilsettäkään ei muodostu. Olen tyytyväinen tuotteeseen. Kallista, mutta riittoisaa.

      • minä vaan

        hei 62v..kirjoitit että hiusten lähtösi on vähentynyt dramaattisesti,mutta lisääntyikö se aluksi vai alkoiko hiusten lähtö vähentyä heti aloitettuasi tällä shampoolla?minä tietenkin säikähdin kun alkoi irrota enemmän ja lopetin heti käytön,vaikka olisi ehkä pitänyt vain jatkaa ja odottaa..päänahka tuntui todella hyvältä,ei kiristänyt.


      • 62v
        minä vaan kirjoitti:

        hei 62v..kirjoitit että hiusten lähtösi on vähentynyt dramaattisesti,mutta lisääntyikö se aluksi vai alkoiko hiusten lähtö vähentyä heti aloitettuasi tällä shampoolla?minä tietenkin säikähdin kun alkoi irrota enemmän ja lopetin heti käytön,vaikka olisi ehkä pitänyt vain jatkaa ja odottaa..päänahka tuntui todella hyvältä,ei kiristänyt.

        hei minä vaan. Kyllä hiusten lähtö alkoi heti vähentyä. Olen nyt käyttänyt tuota melkein 3 kk ja olen edelleen tyytyväinen.


      • Anonyymi
        minä vaan kirjoitti:

        hei 62v..kirjoitit että hiusten lähtösi on vähentynyt dramaattisesti,mutta lisääntyikö se aluksi vai alkoiko hiusten lähtö vähentyä heti aloitettuasi tällä shampoolla?minä tietenkin säikähdin kun alkoi irrota enemmän ja lopetin heti käytön,vaikka olisi ehkä pitänyt vain jatkaa ja odottaa..päänahka tuntui todella hyvältä,ei kiristänyt.

        Minä 63 v. Huomasin plantur shampoota käyttäessäni et hiuksia lähti vähemmän. Kokeilin plantur myös vaaleille hiuksille, meni keltaiseksi. Onneksi sain pois keltaisuuden pois keltaisuutta poistamalla shampoolla.


    • Seija3

      Minulle siitä on ollut suuri hyöty. Hiukseni lähtivät jokin aika sitten tuntemattomasta syystä. Aloin käyttää Planturia, odotin sitkeästi tulosta ja nyt minulla on enemmän hiuksia, kuin aloittaessani käyttämään sitä, ja mikä parasta sen väri on niin mahtava, että ystävänikin osti sitä.

      • Anonyymi

        Hei Seija, peittääkö harmaa huisjuret ? Olisi kiva jos se todellakin tekee mitä lupaa...


    • mies alkava kalju

      1 pullo kokeiltu ja siihen jää,ei mitään hyötyä minun
      hiuslähtööni.

      • 62v

        Ainakin joka paikassa sanotaan, että se on naisten hormonaaliseen hiustenlähtöön. Miesten hiustenlähtö ei varmaan estrogeenin vähenemisestä johdu?


      • Herkkäuskoisille
        62v kirjoitti:

        Ainakin joka paikassa sanotaan, että se on naisten hormonaaliseen hiustenlähtöön. Miesten hiustenlähtö ei varmaan estrogeenin vähenemisestä johdu?

        Samapa tuo on mikä on sukupuoli kun hieroo kahvia päähänsä. Mutta markkinointi on suunnattu naisille siksi ettei naisille tehoavaa lääkettä ole olemassa ja naiset ostavat herkemmin kaikkea tällaista humpuukitavaraa.


      • Anonyymi
        62v kirjoitti:

        Ainakin joka paikassa sanotaan, että se on naisten hormonaaliseen hiustenlähtöön. Miesten hiustenlähtö ei varmaan estrogeenin vähenemisestä johdu?

        Miehille on omansa, saman valmistajan shampoo Alpecin.


    • mies41hki

      Eikös tämä ole jonkun virolaisen tukkufirman myymä tuote Suomessa? Isoilla mainoksilla saadaan tietysti Suomessa myyntiä aikaiseksi. Ainakaan miestyypin hiustenlähtöön ei ollut mitään apua. Kofeiinista puhutaan, no sen pitäisi kai kasvua kiihdyttää. Mikään yksittäinen tuote ei tuo lohtua vaan pitää löytää se oma "regimen" johon kuuluu useampi juttu!!!!!! Ja sitäpaitsi jos katsotte tämän ketjun aloitusviestiä...miten se haiskahtaa PR-toimiston tekemältä...ainakin mun nenään...vai onko se mainostoimiston tekemä. Siellähän on omat ihmiset hoitamaan näitä keskustelupalstoja ja somea. Miksi tässä ei puhuta mitään dht:n vaikutuksista jos kerran pitäis olla hyvä? Minun listoilta on pudonnut pois kokonaan.

      • Anonyymi

        Saksalainen tuote.


    • 32-vuotias

      Tuotetta mainostetaan yli 40-vuotiaille. Onko sitä siis nuorempien ihan turha käyttää? Toisaalta mieluummin käyttäisinkin luomutuotteita. Tällä hetkellä tyydyn pipon ja huivin käyttöön ja koitan iloita siitä, että minulla on vahvat, pitkät hiukset muuten paitsi päälaelta ja ohimoilta.. Odottelen asiallisia vastauksia tuohon ikäkysymykseen!

      • maikkis..

        Moi! Ihana tuote auttanut hiustenlähtöön.uusia kasvaa jo kovin.ei jätä hiuksia rasvaiseksi.


      • Mikä mainostoimisto?
        maikkis.. kirjoitti:

        Moi! Ihana tuote auttanut hiustenlähtöön.uusia kasvaa jo kovin.ei jätä hiuksia rasvaiseksi.

        Mikä mainostoimisto tänne kirjoittelee? Onpa ihana todellakin.
        Tämän viestiketjun aloitus on surkuhupaisa mainostoimistolta haiskahtava, muistakaa nyt kirjautua tänne usein että tää pysyy ensimmäisenä listalla. Onko lehteen tulossa iso mainos selityksineen samaan aikaan.


      • Haistan sut...
        Mikä mainostoimisto? kirjoitti:

        Mikä mainostoimisto tänne kirjoittelee? Onpa ihana todellakin.
        Tämän viestiketjun aloitus on surkuhupaisa mainostoimistolta haiskahtava, muistakaa nyt kirjautua tänne usein että tää pysyy ensimmäisenä listalla. Onko lehteen tulossa iso mainos selityksineen samaan aikaan.

        Älä Asa/Kopuli täällä katkerana uhoa jooko.


      • minna.k
        Haistan sut... kirjoitti:

        Älä Asa/Kopuli täällä katkerana uhoa jooko.

        Hei! Miesten tästä Plantturista on turha tänne mitään kirjoitella juuta tai jaata!! Aine on ainoastaan naisille tarkoitettu hiusten lähtöön ja harvenemisen hoitoon.olen myös itse tyytyväinen käyttäjä.


      • niinkööö
        minna.k kirjoitti:

        Hei! Miesten tästä Plantturista on turha tänne mitään kirjoitella juuta tai jaata!! Aine on ainoastaan naisille tarkoitettu hiusten lähtöön ja harvenemisen hoitoon.olen myös itse tyytyväinen käyttäjä.

        Uteliaisuuttani luen. Naiset näyttää keskustelevan ja käyttävän paljon miesten kaljuuden hoitoon tarkoitettuja aineita, vaikka suorastaan kielletty ohjeissa. Tuskinpa tuosta ainakaan haittaa miehille on jos ei vaikka hyötyäkään.


      • Anonyymi
        Mikä mainostoimisto? kirjoitti:

        Mikä mainostoimisto tänne kirjoittelee? Onpa ihana todellakin.
        Tämän viestiketjun aloitus on surkuhupaisa mainostoimistolta haiskahtava, muistakaa nyt kirjautua tänne usein että tää pysyy ensimmäisenä listalla. Onko lehteen tulossa iso mainos selityksineen samaan aikaan.

        0len tyytyväinen , hiukseni tulivat pehmeämmäksi, kuohkeiksi. Ovat kuin vahvistuneet muutamien pesukertojen jälkeen. Mutta tuskin mitään nopeaa kasvua olisi tapahtunut. Luulen että hiukset vaan ovat kuohkeammat.


    • nainen täällä

      Planturin tehon pitäisi perustua kofeiiniin, joka jotenkin muka ravitsee hiusjuuria. Ei siis mitään syytä, miksei toimisi miehillä ja nuorilla yhtä hyvin, jos toimii kenelläkään. Hoitonesteessä aika tuhti haju, en voinut käyttää sen takia.

      • Nainen 65+

        Kyllä mulla meni pesuhuoneen lattiakaivon suodatin hiuksista tukkoon hyvin pian Planturin (shampoo) käytön aloitettuani. Ihan tukkoina lähtee pestessä ja kammatessa/harjatessa lähtee kans hurjasti edelleen parin kuukauden käytön jälkeen. Lisäksi hiukset ovat niin kuivat ja jäykät, ettei niitä saa kammattua siistin näköisiksi. Plantur lähti, Priorin Extra tuli takaisin. Priorinin aikana kasvoi uuttaa juurikasvua, mutta Plantur ne vei.


      • minna.j3
        Nainen 65+ kirjoitti:

        Kyllä mulla meni pesuhuoneen lattiakaivon suodatin hiuksista tukkoon hyvin pian Planturin (shampoo) käytön aloitettuani. Ihan tukkoina lähtee pestessä ja kammatessa/harjatessa lähtee kans hurjasti edelleen parin kuukauden käytön jälkeen. Lisäksi hiukset ovat niin kuivat ja jäykät, ettei niitä saa kammattua siistin näköisiksi. Plantur lähti, Priorin Extra tuli takaisin. Priorinin aikana kasvoi uuttaa juurikasvua, mutta Plantur ne vei.

        Hei ! Olen erittäin tyytyväinen hoitonesteeseen hiukseni ovat paremmassa kunnossa kuin koskaan:) hiuksia ei lähde paljon mitään olen käyttänyt 4kk ja aijon jatkaa.


      • Ritala10
        minna.j3 kirjoitti:

        Hei ! Olen erittäin tyytyväinen hoitonesteeseen hiukseni ovat paremmassa kunnossa kuin koskaan:) hiuksia ei lähde paljon mitään olen käyttänyt 4kk ja aijon jatkaa.

        Ostinpa minäkin tuon hiusnesteen. Joka päivä pitäis sitä päänahkaansa hieroo. Kylläpä teki hiukset tahmeiksi ja likaisen oloiseksi, taitaa jäädä mulla käyttämättä. Tai sitten annan vaikuttaa ja pesen pois. Enpä tiiä...liian työläs loppuelämän urakka jos meinaa hiuksensa pitää tuuheina. Tehosta en osaa sanoa kun vasta aloittanut käytön. Kapseleita ostin myös. Saas nähä. Priorin kapseleilla ei vuoden kokeilun jälkeen ollut yhtään minkaanlaista tehoa.


      • taimi58
        Ritala10 kirjoitti:

        Ostinpa minäkin tuon hiusnesteen. Joka päivä pitäis sitä päänahkaansa hieroo. Kylläpä teki hiukset tahmeiksi ja likaisen oloiseksi, taitaa jäädä mulla käyttämättä. Tai sitten annan vaikuttaa ja pesen pois. Enpä tiiä...liian työläs loppuelämän urakka jos meinaa hiuksensa pitää tuuheina. Tehosta en osaa sanoa kun vasta aloittanut käytön. Kapseleita ostin myös. Saas nähä. Priorin kapseleilla ei vuoden kokeilun jälkeen ollut yhtään minkaanlaista tehoa.

        Kokeilin viikon, niinä päivinä kun en pessyt, laitoin nestemäistä liuosta ohjeen mukaan. Minulle tuli huono olo, kuin olisin juonut kymmenen kuppia päivässä kahvia. Aloin tuntea, että verenpaineeni nousi. Normaalit paineet 75/145 olivatkin viikon kuluttua 109/186 ja pulssi 95. Kun lopetin käytön paineet ja pulssi palautuivat vajaassa viikossa normaaleiksi. Ei sopinut minulle!


    • Plantuuuuur

      Tuota kofeiinin vaikutusta verenpaineeseen olen minäkin pähkäillyt. Toisaalta jospa jättäisi kahvin juonnin vähemmälle.

      Törmäsin Platuriin sattumalta Saksassa käydessäni, ja koska minulla on kilpirauhasen vajaatoiminnan seurauksena hiustenlähtöä, ajattelin kokeilla shampoota ja hiusnestettä Thyroxinin rinnalla. Shampoo on hyvä ja hoitonestekin miellyttävän tuntuinen ja tuoksuinen. Aluksi tuntui lähtevän enemmän hiuksia kuin normaalisti n. viikon ajan, mutta nyt on tasaantunut ja ehkä jopa vähentynyt.

      Hiustenlähtöä on kasvusyklin vaiheesta riippuen joskus enemmän ja joskus vähemmän, joten jos niitä lähtee paljon käytön alussa, se voi johtua "karvanlähtökaudesta".

      Lisää raporttia muutaman kuukauden päästä.

    • karmeaa minulle

      Plantur shampoo ja hoitoaine, ei käyneet minulle yhtään ja kolmannen pesukerran jälkeen päänahka kutisi aivan hirveästi ja hoitoaine silasi loput. Eli päähän nousi näppylöitä ja paukamia, Osin marseille saippuan ja aion kokeilla nyt sitä että nuppi rauhoittuisi, ostin vielä ilman reseptiä hydrokortisonia, saa nähdä pitääkö tässä mennä vielä lääkärille.

      • 39 Pl.

        Puolitoista kuukautta käyttänyt ja hiuksia lähtee ihan kamalasti.pitäisi kai lopettaa .


      • Hlkatin tampio
        39 Pl. kirjoitti:

        Puolitoista kuukautta käyttänyt ja hiuksia lähtee ihan kamalasti.pitäisi kai lopettaa .

        silloinhan se juuri toimii niin kuin pitääkin!


      • johtuisko

        Näkyy sisältävän Propylene Glycolia eli minä en ainakaan voi kokeilla kun olen allerginen. Tekee näppylöitä, kutiaa ja leviää vähittelen muuallekin jos jatkaa käyttämistä.


    • Kolu79

      Olen 35 vuotias mies ja päätin kokeilla Plantur 39:ä olen nyt 6kk käyttänyt pelkästään tuota hoitonestettä päivittäin. Ennen hiukseni olivat ohkaset ja muutenkin olemattomat huonon kuntonsa takia ja tämä on ainoa, joka on mua auttanut. N. 20 euroa ja n.50 päivää sillä porskutan aina eteenpäin. Nykyään hiukseni ovat vahvat ja kasvaa nopeasti. Pidin ensimmäiset pari kuukautta siilitukkaa, koska oli helpompi laittaa se päähän tai näin ainakin ajattelin. N. 2-3 kk käytön jälkeen alkoi hiuksiini tulla eloa! Kokeilkaa ihmeessä ketkä haluavat minulle ainakin on auttanut, vaikka naisille onkin suunnattu.

    • Shampoo hakusessa

      Olen pari viikkoa käyttänyt Palntur39 shampoota noin 3-4 krtaa viikossa ja mitään muuta vaikutusta en ole huomannut kuin, että päänahka ei kutise yhtä paljon kuin ennen. Shampoo pesee hiukset puhtaiksi ja tuoksu on miellyttävä.

      Hiustenlähtöön tai kasvuun näin lyhyt aika ei ole vielä vaikuttanut. Eikä minulla kovin suuria odotuksia tässä suhteessa olekaan, koska en usko, että hiuksia voi "ruokkia" ulkoapäin.

      Pidän Plantur-shampoosta myös siksi, että se on kirkasta, sillä kaikki helmiäisshampoot, kuten Erittäin hieno suomalainen shampoo, tekee hilsettä ja päänahan kutinaa. Myös vahvat hajusteet shampoissa ärsyttävät ihoani. Fructis on minulle huonoin tavarataloissa myytävistä shampoista. Taidan tästä lähin ostaa shampooni apteekista.

      • EHS

        Oletko kokeillut sinistä EHS vai jotain muita. Sinisessä ei pitäisi olla herkistäviä aineita, ainakin minulle sopii.


    • Syvälle

      Viekää tuo roskatuote metsään ja kaivakaa todella syvälle.

      • Anonyymi

        Vain id-tti vie roskansa metsään tai edes kehottaa siihen.


    • Kuumottaa

      Olen käyttänyt plantur tuotteita n.2v, eikä tukkaa ole koskaan lähtenyt näin paljon. Paljaita läiskiä päässä. Höyrähdinpä rahoittamaan huijaria kalliilla shampoolla, mutta nyt loppuu. Seuraavaksi peruukkikauppaan!

    • asiantuntija-hair

      Perustuu kofeiiniin, stimuloi jonkin aikaa. Ei auta hiustenlähdön syyhyn, DHT-hormooniin. Vain anti-DHT-tuotteilla on pitkäaikaista vaikutusta! Kaikki stimuloivat tuotteet voivat auttaa hetkellisesti ja siihen näiden markkinointi ja suosio perustuu. Epätoivoiset ihmiset ostavat ja huomaavat saavansa ikäänkuin apua nopeasti koska stimuloiva vaikutus tietysti voi auttaa sillä hetkellä jos hiuksia on pudonnut paljon. Totuus alkaa sitten paljastua joidenkin kuukausien päästä, mutta siihen mennessä markkinointikoneisto on saanut jo uusia käyttäjiä lankaan jne...
      eli ostakaa ANTI-DHT-tuotteita jos haluatte luontaistuotteilla apua.

      • Anonyymi

        No kerro toki suosikki "anti-DHT-tuotteesi"?


    • hyvätukka

      Miksi Plantur tv mainoksessa kuiskataan "yli nelikymppisille" Onko nelikymppisenä oleminen jotenkin noloa??

    • balsAMI

      Kyllä naisille joo. Mutta kun olin ostanut tämän tuotteen apteekista ja käyttänyt sitä ihan tuloksettomana ja lopettanut sen käytön jo noin monta kk. sitten. sitten veljelleni tuli yht;äkkiä kalju päälaelle, joka oli noin 7 cm läpimitaltaan, niin annoin hänelle jäljelle jääneen pakkauksen, ja arvatkaa mitä, kyllä kasvoi hiukset takaisin ja vauhdilla. Hän kun on vielä sellaisissa tilaisuuksissa missä, tv kuvaa niin oli tosi tärkeää saada apu. Ei siinä kaikki, saatiin vielä tosi hauskaa hänen kustannuksella ja naurua päälle kun hän huomasi että 3 cm karva oli kasvanut hänen oikeaan käteen kun hän oli voidellut tätä hoitonestettä tukkaan. Se siitä naisille. Huom hän käyttää tuotetta edelleen. Olen siskona hänen tukanleikkaja,joten tiedän.

    • Katriin

      Shampoo on ihan hyvä ja hoitoneste ei ole mitään pahaa sanottavaa.

    • Anonyymi

      En tykännyt kun piti tummentaa aina pikkuisen lisää, mutta minun hiukseni kellastuivat. Siis ei toimi minulla.
      Täytyy etsiä uusi shampoo.

    • Anonyymi

      Plantur 39 ei sovellu henkilöille joilla on taipumusta hiusten rasvoittumiseen.
      Jos peset hiukset aamulla, niin iltapäivällä ne ovat rasvaiset.
      Lähetin palautetta valmistajalle, koska asiasta pitää olla maininta tuoteselosteessa, mutta siellä ei reagoitu kuluttajapalautteeseen.
      Harmikseni olin ostanut kaksi pulloa, toinen värjätyille ja rasittuneille ja toinen hopea sävyttävä.

    • Anonyymi

      Tämä on mainostoimiston bulvaanin aloittaman keskusteluketju joka aktivoidaan aina mainostoimiston toimesta samaan aikaan kun televisiossa pyörii mainokset. Älkää nyt hyvä viisaat ihmiset menkö näihin. Tämä Planturin suosio perustuu suuriin mainoskampanjoihin eikä todelliseen tehoon. Tuote perustuu kofeiiniin, kofeiini piristää hiusken kasvua ja voi hieman korjata hiustenlähdön aiheuttamia tuhoja hiustupessa, mutta pidemmän päälle se EI ratkaise kaljuuntumisen ongelmaa. Kofeiinia tuli laittaa päänahkaan ajan myötä koko ajan suurempia määriä jotta vaikutus pysyisi. Taustalla tärkein hiustenlähdön aiheuttaja on DHT dihydrotestosteroni niin miehillä kuin naisillakin, jopa 95% hiustenlähdöistä aiheutuu dihydrotestosteronista. Ainoastaan anti-DHT -tuotteet luontaisten tuotteiden puolella voivat saada aikaan pitkäaikaisia vaikutuksia.

      • Anonyymi

        Ihan hyvä shampoo ja hoitoneste ja myös hopea shampoo toimii hyvin.hoitoneste kasvattaa hiuksia hyvin.


    • Anonyymi

      MAINOSTOIMISTO-TROLLIN alulle panema keskustelu. Plantur39 on vain päänahkaa hieman virkistävä kofeiinilla höystetty tuote jonka shampoo esimerkiksi sisältää sulfaattia Natrium Laureth Sulfate kuten halvat markettishampoot. Sulfaatti on herkkää ihoa ärsyttävä aine ja se luokitellaan iholle haitalliseksi aineeksi. Sitä tosin on melkein kaikissa marketti-saippuatuotteissa kuten hammastahnoissa ja shampoissa. Todella laadukkaat hiustenlähdön tuotteet ovat sulfaatti-vapaita. Plantur39 suosio perustuu isoihin mainoskampanjoihin jotka kuluttajat maksavat tuotteen hinnoissa. Kofeiinishampoita saa halvalla maailmalta, niillä on sama hieman virkistävä vaikutus. Plantu39 ei auta hiustenlähdön todelliseen syyhyn eli hormonaaliseen DHT-tekijään (dihydrotestosteroni) joka aiheuttaa jopa 95% hiustenlähdöistä sekä miehillä että naisilla. Varsinkin miestyypin hiustenlähtö sekä naisilla vaihdevuosien naistyyppinen hiustenlähtö johtuvat tästä tekijästä 100% varmuudella. Heikko ravinto ja ihmisen sairaudet toki kiihdyttävät hiustenlähtöä ja monet lääkkeet voivat sitä aiheuttaa myös.
      Suomalaisia on huijattu vuosikymmenet näillä erilaisilla kofeiini-ja vitamiinituotteilla hiustenlähdön hoidossa. Ne EIVÄT OIKEASTI AUTA PITKÄAIKAISESTI hiustenlähtöön. Ne hetkellisesti virkistävät päänahkaa ja ehkä kiihdyttävät hiustenkasvua mutta taustalla DHT tekee tuhojaan hiustupessa ja myöhemmin hiustenlähtö tulee vain kiiihtymään. Tämä on 100% totuus. Googlatkaa DHT Hiustenlähtö ja hiustenlähdön DHT syyt, miestyypin hiustenlähtö.

      • Anonyymi

        Kyllä pitää paikkansa. Myös naisilla yllättäen testosteroni on yleinen hiustenlähdön syy varsinkin vaihdevuosissa. Naishormoonit suojaavat naisten hiuksia nuorempana. Naiset eivät tätä yleensä tiedä, luullaan että joku ravintopilleri voi pysäyttää hiustenlähdön.


    • Anonyymi

      Shampoon tuoteseloste pitää etsiä netistä englanninkielisenä ja kääntää suomeksi googlettamalla. Tuote ei sisällä silikonia, mutta sen sijaan siinä on vähän Polyquaternium 7:aa eli muovirakeita. Huono asia merien ravintoketjulle!

    • Anonyymi

      Kaikilla plantuilla sitä ihmisiä huijataankin.

    • Anonyymi

      Osuva nimi, planttu tarkoittaa kokematonta :)

    • Anonyymi

      MAINOS MAINOS MAINOS MAINOS, varoitus tämä postaus on bulvaaniin aloittama mainos. Kyseinen tuote ei auta pysyvään perinnölliseen hiustenlähtöön, kofeiini voi hieman virkistää hiuksia mutta se ei auta DHT:n eli dihydrotestosteroniin joka aiheuttaa pysyvää hiustenlähtöä sekä miehillä että naisilla.

      • Anonyymi

        Kas, huomasit viestin mainokseksi vasta kymmenen vuotta myöhemmin.

        Näitä ilmaismainoksia pyörii täällä usein kun myyjällä ei ole varaa oikeaan mainostukseen. Tällä hetkellä aktiivisempia on hiustenlähtöä peittävät tuotteet ja ruskettavat aineet. Uusi ketju ilmestyy heti kun ylläpito poistaa edellisen.


    • Anonyymi

      Älyttömän hyvä tuote. Mun hiukset on vahvistunut ihan tuntuvasti ja kiiltää kauniista. Käytän sitä ruskeeta shampoota ja hoitoainetta, niin ei tarvii käydä kampaajalla värjäyttämässä harmaita piiloon. Säästää siis rahaakin.

      • Anonyymi

        Täyttä sontaa, ei hiuksia voi vahvistaa ulkoapäin, koska hiukset ovat kuollutta keratiinia , elävä osa karvatuppi on ihon alla. Hiukset voi pilata kaikenlaisilla käsittelyillä, mutta juuresta kasvaa aina uutta hiusta ja yhdestä karvatupessa voi olla kolmekin hiusta yksi jo putoamassa ja yksi juuri puhkeamassa ja yksi elinkaarensa keskivaiheilla .jos päänahan iho on hyvässä kunnossa niin ovat hiuksetkin.
        Ruokavaliolla on merkitystä ja muillakin hyvillä elämäntavoilla.
        Hiuslaatu tulee perimästä.


    • Anonyymi

      Eikös tuossa ole sama kuin hieroisi tukkaan kahvinkeiton jälkeen suodattimen porot, ainakin mainoksissa kehutaan kofeiinin olevan tehoaineena.

      • Anonyymi

        Siistimpää olisi liuottaa hiusveteen kofeiinitabletteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siistimpää olisi liuottaa hiusveteen kofeiinitabletteja.

        Viidellä eurolla saa niin paljon kofeiintabletteja että riittää varmaan kymmeneen hiusvesipulloon.


    • Anonyymi

      Juu minäkii olen työmaalta ottanut kahvinkeittimestä suodatinpussit talteen ja pessyt illalla sillä tukan, hiukset kasvaa kohisten eikä maksa mitään, kyllä kofeiini auttaa.

    • Anonyymi

      Ostin shampoon ja nesteen. Käytin ohjeen mukaisesti. Ei toiminut.

      Lisäksi kalliimpaa apteekista, netistä voi tilata puoleen hintaan, jos se sinulle sopii.

      Kosmeettisesti miellyttävä shampoo, saksalainen laatutuote, mutta tuoksu on erikoinen ja aika voimakas.

    • Anonyymi

      Luulin tämän olevan jotain mietoa luomutiotetta mutta erehdyin. Kasvot tirposivat ja sain näppyjä kaulalle eli ilmeisesti olen allerginen.

    • Anonyymi

      Tykkään todella paljon. Kampaaja ihmetteli, että miten sun tukka on tuuheamman tuntuinen kuin edellisellä kerralla kolme kuukautta aiemmin.

      • Anonyymi

        Edelleenkään Plantur Shampoo ei auta hiustenlähtöön.
        Priorin extra kasvatti 3kuukaudessa sängen.

        Kilpirauhasen vajaatoiminta ja muukin hormoni epätasapaino aiheuttaa hiustenlähtöä...


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3608
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      198
      1720
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1347
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      148
      1224
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      873
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      865
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      56
      833
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      830
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      819
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      792
    Aihe