meni sä et varmaan ees ajattele
ituiks
7
163
Vastaukset
- näin se vaan on
Jos olisit hän niin sanoisin ettet edes vaivautunut/vaivaudu ottamaan selvää. Mikään ei tule tarjottimella eteen.
- kylläpäs
Ajattelenpas.
- Secret
En tosiaan ajattele, en enää. Miksi ajattelisin jotain sellaista, joka mielestäsi oli niin vähäpätöistä ja arvotonta,että kavalsit ja petit meidät? Ei se sen jälkeen ole minullekaan tärkeätä, yksin ei rakkautta ylläpidetä. Rakkauteen tarvitaan kaksi. :)
- ööööööö--ööööööööööö
sä se jaksat vaa tiristä, jatkuva naukuminen ja kelle, jollekin palsta-aaveelle
- RÖYGH
pellepyllerö aloittaa ja korkeintaan secret viitsii vastata :D
- olis tullu.
jos olisit silloin vaan uskaltanut pyytää kaffeelle. Turha itkeä läikkynyttä maitoa.
- Secret
En viitsi, minulla on muuta. En välttämättä kirjoita kenellekjään. Minulla on mielessäni elävämpiä ja todellisempia suhteita.
No erästä työkaveriani kaipaan, tiedän kyllä missä hän on, hän ystävällisesti kertoi minulle matkastaan ja mitä ja kenen kanssa menee, miellyttäväntapainen mies :)
Erityisesti kaipaan hänen seuraansa, sillä olen ajatellut kertovani hänelle menneisyydestäni, siitä mitä eräs kelvoton minulle teki, ja miten ei arvostanut
rakkautta ja välittänyt mistään. En ole tuosta monelle kertonut, mutta hänelle haluaisin jostain syystä kertoa. Uskon, että hän ymmärtäisi minua paljon paremmin ja uskon, että kun jakaisin tuon julman kertomuksen hänen kanssaan, se lähentäisi meitä entisestään . . . Ehkä tilaisuus tulee, ainakin luotan häneen todella, hän on jo monesti osoittautunut luottamuksenio arvoiseksi. Toisin kuin eräs . . .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674421
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h684271Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112947Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv662835Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212119Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.552002Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151689- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1111373- 1821286