VILLA SUNFLOWER 2 ALANYA

Auringossa Aina

Hei, ollaan menossa neljän lapsen kanssa (5-12 v) Alanyaan ja hotelliksi ollaan ajateltu Villa Sunflower 2.

Onko siisteystaso tällä hetkellä hotellissa hyvä? Onko keittiössä kahvinkeitintä, jostain olin lukevinani sellaista? Näkyykö telkkarista suomalaisia kanavia? Onko hotelli viihtyisä ja sopiva tällaiselle porukalle? Emme tarvitse luxusta, mutta kuitenkin sellaisen hotellin, jossa lasten kanssa tulee juttuun...eikä torakoita tms tarvitse hätyytellä huoneesta iltaisin.

Voisiko joku lähiaikoina hotellissa vieraillut kertoa näitä ja muitakin juttuja paikasta. Alanyassa olen kyllä käynyt useamman kerran, joten tuttu kaupunki on. Kiitos!

6

256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kohts

      Hei. Meillä sama huoneistohotelli syksyllä. Oliko hotelli millainen ja oliko lähellä kauppoja ym katseltavaa?

      • Älä mee älä.

        Aivan kauhee paikka. Ei näkynyt suomikanavat eikä ollut sauna.


    • nou nou nou älämölö

      siisteystaso juuri tällä sekunnilla nollassa. ei sovi lestadiolaisille. telkkua ei saa kiinni ja syntiä pukkaa sieltä solkenaan. taidatte olla syntisiä itsekin kun 5 vuoteen ei oo uutta pukannut. torakoita vilisee, ups-läts, just tapoin yhden, no hei tuolla on toinen-nyt täytyy lopettaa

    • matkaaja

      ei siellä mitään torakoita ole. taitaa taas olla paskan jauhantaa. ja lomalla pitää olla sauna ja suomalaiset tv kanavat? jos niin haluaa saunaan päästä hamamit keksitty ja suomi baarit jossa saa sitä töllöä katsoa. hotelli aivan mahtava, henkilökunta auttavainen. suosittelen lämpimästi hotellia, toista kertaa elokuussa menossa kyseiseen hotelliin.
      mutta meitä on moneen lähtöön jollekkii täytyy kaikki olla priimaa ja jotkut tyytyy siihen et on lomalla ja saa nauttia siitä hetkestä että pääsee suomesta pois muuhun maailmaan. pitäis olla pikkasen avakatseisempi maailmaan. itse tiedän kun olen maailmaa reissanut et turkki on vielä luksus paikka, verrattuna aasian maihin. et tressi pois ja hymy huulille. hotelli tosiaan älyttömän siisti!!

      • matkaaja

        kahvin keitin löytyy jos ei niin respasta saa. ja uima-allas on 2 pienempi mutta ykkösen palveluja saa käyttää ja iso uima allas.... kaikki löytyy kävelyn matkan päästä. pieniä markettia hotellin vieressä.


    • Maya

      Oltiin kseisessaä hotellissa toukokuussa 2011, siistiä, huonestomme oli juuri remtatun oloinen, puhdas, kahvinkeitin loytyi ja allasalue oli siisti :) Voisin mennä uudestaankin. Sijainti hyvä, ei melua ja lyhyt matka keksustaan :))

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      261
      2651
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1735
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      79
      1563
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      60
      1363
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1259
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      95
      1202
    7. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      87
      1116
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      88
      1053
    9. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      113
      1021
    10. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      962
    Aihe