niin tulen hakemaan sinut vaikka maailman toiselta puolen
sano toinen niin jään vierellesi
sano...
haluat että odotan, niin odotan
haluat että jään, niin jään
haluat että rakastan, niin rakastan
haluat että menen, niin menen
Sano sanakin
9
217
Vastaukset
- haluan
haluan
- rakasta mua
Haluan sinut, tahdon sinut, tule ja rakasta minua hetki.... Rakas........
- ehkä jonain päivänä
Sanon että tule ja jää, äläkä koskaan mene pois :)
- kaiken antanut
vanhainkodissa ovissa on sähkölukko siellä ei ole vaihtoehtoja :)
- jäynää, hih
Tehdään jäynää hoitajille ja lukittaudutaan huoneeseen sisäpuolelle kaksistaan.
- vanaha haasha
jäynää, hih kirjoitti:
Tehdään jäynää hoitajille ja lukittaudutaan huoneeseen sisäpuolelle kaksistaan.
Muistakaa korstu, vanhasta munasta voi saaha salmonellan :)
- onnellinen loppu
voi kuule, niillä on avaimet kaikkiin oviin ja valvontakamerat ja joka hoitaja on käynyt vainuhoitaja-koulutuksen, että niiden vainu on pettämätön. Mutta yksi keino on vielä, jokaisella hoitajalla on selät paskana, että sängyn alle voidaan piiloutua.
- vainuton
Höh, mulla ei ole vainuhoitaja koulutusta. Olen siis pudonnut alalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15111359
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485413Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p424296Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323622Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska372701Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1041623Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601586Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?901473Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311406