Terve. Mistä saisi päivitys cd:n halvimmalla? Veholla niissä on aika suolainen hinta. Netistä löytyy, kun tilaa, mutta miten löytää oikea cd, jos sen tilaa ulkomailta? Vaihtoehtoja on monia ja netistä tilattunakin ne näyttävät maksavan 150€. Onko Suomessa joku putiikki, mistä saisi varmuudella oikean cd:n, muuta kuin Veho?
MB:n navigaattorin päivitys cd:t
21
6448
Vastaukset
- jj
Mikä nsvi kyseessä ? APS50 ?
- 25
Command APS kai?
- Joopajoo
25 kirjoitti:
Command APS kai?
Minkä ikäinen olet?
- 25
Joopajoo kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
Jaa mites se tähän liittyy? Kyllä tässä ihan täysikäisiä ollaan oltu useamman kymmentä vuotta. Mites sinun laita?
- Joopajoo
25 kirjoitti:
Jaa mites se tähän liittyy? Kyllä tässä ihan täysikäisiä ollaan oltu useamman kymmentä vuotta. Mites sinun laita?
Etkä nähtävästi päässyt edes amikseen, joten unohda koko juttu. Selviää ehkä sitten joskus.
- 25
Joopajoo kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
Mutta taisitkin kysyä, minkä ikäinenauto on? Se on 2004/3
- Comand 2.0
piratebay:stä voi imuttaa ihan ilmaseksi softan. Niin minäkin tein.
- 25
Piratebaystä löytyi, mutta mille levylle sen imuroit? DVD:ltä se ei ainakaan lähtenyt pyörimään? CD:lle ja onko väliä millaiselle?
- katso
tuolta,
http://www.satnavi.com/mercedes-ntg4-v9.php
ei ole pahan hintanenkaan.- 25
Ei siellä kuvissa ollut yhtään samanlaista soitin/navi kuin minun autossa?
- katsoitko
25 kirjoitti:
Ei siellä kuvissa ollut yhtään samanlaista soitin/navi kuin minun autossa?
kaikki mersun päivitykset,Siellähän aika moneen malliin päivitys?
- AP
Jos on varaa keimailla vanhalla Mersulla on varaa päivittää boxi veholla,vai oletko niitä renkaan potkijoita jotka viihtyy vehon nurkissa notkumassa kun miehet tekee kauppoja.
- valkokaulus köyhä...
Outoa..... Vauraat mersumiehet kyselee, Että mistä sais halvalla.......
- 25
No sehän on niin, että kaikki minkä saa tingittyä ei tartte maksaa. Ja mites luulet, että vaurastutaan, ellei ole tarkkana rahan käytön kanssa.
- Kateus vie kalatkin
25 kirjoitti:
No sehän on niin, että kaikki minkä saa tingittyä ei tartte maksaa. Ja mites luulet, että vaurastutaan, ellei ole tarkkana rahan käytön kanssa.
Ei rikkaaksi tulla suurilla tuloilla vaan pienillä menoilla!!!!
- Anonyymi
Kateus vie kalatkin kirjoitti:
Ei rikkaaksi tulla suurilla tuloilla vaan pienillä menoilla!!!!
Ei pienet menot rikkaaksi tee, jos tuloja ei ole..
Älukääpiöiden sanavarasto…
- MERSU VUODESTA 1970
niinpä olisi kiva saada tietoa mistä voisi ostaa tai jos kimpassa ja sitten kulut jaetaan sekin yksi konsti
- Yks Jamppa
On kyllä uskomatonta minkälaista porukkaa näillä sivuilla pyörii tosi tyhmillä kommenteilla,jos joku kysyy neuvoa johonkin ongelmaan,niin kyllä löytyy näitä järjen kääpiöitä omilla apukoulumaisilla kommenteilla.pitäis ampua kuun pimeälle puolelle!
- E220 CDI
Yks Jamppa kirjoitti:
On kyllä uskomatonta minkälaista porukkaa näillä sivuilla pyörii tosi tyhmillä kommenteilla,jos joku kysyy neuvoa johonkin ongelmaan,niin kyllä löytyy näitä järjen kääpiöitä omilla apukoulumaisilla kommenteilla.pitäis ampua kuun pimeälle puolelle!
Piratointi on varastamista, vaikka itse ostaisikin yhden laillisen alkuperäisen itse kopioitavaksi.
Toivottavasti tässä on yksi hyvä kommentti: eBaysta saa ostaa aivan laillisia alkuperäisiä navilevyjä. Viimeisin päivitys on suunnilleen saman hintainen kuin Veholla. Sitä edeltävä päivitys on lähes yhtä kallis. Toissavuoden kiekkoja ja sitä vanhempia saa jo muutamilla kympeillä. Jos navilevyjä ei ole lainkaan, tai jos ne ovat 10 vuotta vanhoja, on käytetty 2012 päivityssetti hyvä parannus, jonka saa lisäksi halvalla.
Katsokaa silti tarkasti, että ostatte omaan autoonne sopivan. Mersun navigaattoreita on aika monta erilaista korimallin, vuosimallin ja varustelutason erojen vuoksi. Katsokaa saksalaisia myyjiä, niiden joukosta löytyy helpoisti asiantuntijat, jotka tietävät mihin autoihin heidän myymänsä levyt sopivat.
- pönttöpentti
Suksi vaan suolle ja mäkätä mennessäs,Minä en neuvo ketään ilmaiseksi missään asiassa
- InhottavaIhminen
Sä et oo varmaan päästäs ihan terve? -Ainaki sulla täytyy olla hävytön määrä kavereita! Luulis et ui tollasen ihmisen liiveihin(:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.33685251 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12541Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692318- 1791935
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161512Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91361- 1121327
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181771300RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601290Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421197