TUNTIJASI

tunneihminen.,

iltaa Tuntijasi! Olet minulle katsonut joskus ja ne kävi toteen.Aivan mahtava tunne kun niitä asioita tuli mitä sanoit. Tuollaista ei voi kun näkijä nähdä koska erikoisia asioita mitä näit minulle. Kiitos. Katsoisitko nyt tätä kesääni mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään?
Ihan olen tumma kesikiikänen nainen.
Näetkö mitään eksästäni miten meidän käy täälä Suomessa kun hän lähtee pois?

4

553

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

en voi muistaa mitä olemme ennen jutelleet, mutta kiva kuulla että olet ollut tyytyväinen.
      noh, sinä olet tätä nykyä tasapainossa. sinulla on hyvät periaatteet ja asiasi näyttävät olevan kunnossa, arki pyörii.

tuo entinen suhde eli aikansa, nyt on uuden elämän vuoro. sinä katsot kotia kohden pää kallellaan, sellaista tässä näen. jotenkin sinä mietit kotiasioita, tai sitten asuntoon liittyviä. toivot samalla jonkin loppumista, jonkin häiriötekijän.
      oli se sitten ihminen tai asia, se loppuu toki. ja sitten saat rauhan mieleesi.

siis jotenkin kaikki vanhat loppuvat ja alkaa uusi aikakausi ja siihen liittyy myös toki mies. hyväryhtinen mies. hän voisi olla pikkutarkka luonteeltaan.
      sinä tarvitset kunnioitusta ja arvostamista, olet joutunut tekemään paljon päätöksiä aivan itseksesi. olisi sinun vuorosi saada kiitosta.

ja jotakin hyvää viestiä tai postia onkin tulossa. ajoistahan minä en osaa koskaan kertoa, mutta mielestäni se ei ole vielä tapahtunut. minusta sinä oikein odotat sitä tietoa tai viestiä.
      ja johonkin syntyy vauva ja se tekee sinutkin iloiseksi.

t. Keskiyö

• tunneihminen.,

Kiitos Keskiyö valtavasti! Niin vauva tulee siskon tytölle toinen. Ensimmäisen varamummi olen, ja kun omilla lapsilla ole vielä. Ihan kuukauden sisällä tulee maailmaan toivon, että ei tapahdu mitään kun vaikea raskaus niin nopeeta perään tuli.

Oikeassa olet tuossakin olen yli kymmentä vuotta tehnyt ratkaisuja lasteni kanssa yksin. Nyt vielä yksi 3 vuotta kanssani.
      Niin ehkä odotan silti että eksäni lähtee pitkäksi aikaa. Pyörii siinä paljon. Ei huono ihminen huolehtii kyllä kaikesta materiaalista ja rahaakin saan välillä kun tilini ei aina oikeen riitä kahden elättämiseen euron tultua. Mutta ei hoida lasta ei ota mukaansa koskaan. Todella tuo minun elämä on varmaan muuttumassa, kun sitä miestäkää ei minulla ole ollut rinalla vuosikausiin kuin tuo eksä siinä käyny pyörähtämässä arkiasioitten kanssa.

Kotia olen laittanut tosiaan nyt 4 viikkoa. Vanhat halvat yli 10vuotta vanhat kalut pois, ja entisen kotini kalusteet tilalle on kaunis koti nyt.

Kotia mietin myinkö, ja muutan kaupunkii ei tarttis autoa, ja lapsella vielä lyhyt kouluun. Arkielämä luonnistuisi paremmin. En tiedä tuleeko asunnon vaihto vain yhtäkkiä. Niin olen tehnyt 5 kertaa kun erosin katsoin lapsilla aina hyvä olla. Mutta rahallinen asia se on ja onko varaa.

Niin katsoit minulle viimesyksynä. Sanoit näet minut kesääl viettääs veten äärellä paljon ihmisiä musiikki kuuluu.

Aivan uskomatonta että sekin tapahtu helmikuulla siskoni ilmoitti meillä mahollisuus saada mökki veden ääreltä kesäksi.
      Eli nyt olen käynyt sielä, ja todella sielä lähellä tanssipaikkakin ja musiikki kuuluu sieltä, ja se sielä välillä paljon ihmisiä, kuin mekin:-))) ja kesäteatteri myös. Eli elämäni on muuttunut paljon kuin sanoit. Kotona olemista yli kymmene vuotta oikeastaan ollu, ja tössä käyntiä, ja huolehtimista lapsista. Isompi jo maailmalla menestynyt hyvin. Pieni kuuluisuus nyt.

Aika hassua tuo että jotain hyvää viestiä tulossa kun itsekkin mulla tunne jotain tulee ollut pitkän aikaa tällainen tunne.

• Hei

olipas piristävää lukea sinun pitkä viestisi, kiitos siitä!

näen koko ajan sen viestin kun ajattelen sinua ja se tulee kotiisi.
      se voisi olla ihan virallinen kirjekuori.
      tästä tulee sinulle oikein hyvä mieli ja sielusi lepää, näet toivoa tulevaan maailmaan.

t. Keskiyö

• Anonyymi

hei tuntijasi
      ahdistus painaa, kova huoli tyttärestäni, voisitko katsoa minulle,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      21
      1361
    2. 67
      1305
    3. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      133
      1251
    4. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      108
      1245
    5. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      67
      1059
    6. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      999
    7. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      94
      967
    8. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      182
      933
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      89
      886
    10. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      45
      871
    11. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      801
    12. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      696
    13. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      43
      666
    14. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      58
      663
    15. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      646
    16. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      98
      628
    17. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      87
      628
    18. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      123
      612
    19. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      67
      586
    20. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      52
      574
    Aihe