Kertokaas, oletteko paskantaneet housuun, sekä sukupuoli ja syy paskomiselle.
Oletteko paskantaneet housuun?
9
279
Vastaukset
- ja nyt meen nukkuu.
olen paskonut housuun koska se on niin mukavaa saada vähän lämmitystä perseelle olen tyttö tykkään anaaliseksistä mutta perseeni on revennyt ja paskaa saattaa tippua.
- trollollollolloo!!
kissakala
- Tällästä
Paskon housuun vähintään 200 kertaa päivässä, oikein isot tortut. T: jorma 78v
- näin on
pieru on kakan postimies
- kaikkionpaskonu <3
tämän hetkinen ikäni 23v ja nainen turusta.
Olen paskonut housuuni, tosin vauvana, ja syy paskomiselle; en vielä ymmärtänyt pidättää kun alkoi paskattamaan vaan päätin turauttaa housuuni.
aloittaja on joko ulostamisesta aidosti kiinnostunut tai sitten mielenhäiriöinen trolli. - kyllä
Olen nainen, ja paskansin housuuni 43:n asteen kuumeessa.
- 3+4=7
Mä en pasko housuun vaan vaippaan ettei housut mee likaseks. Minä
- mr penis
3+4=7 kirjoitti:
Mä en pasko housuun vaan vaippaan ettei housut mee likaseks. Minä
Ei vittu make:dddddd
- kakkpliis
tytöt kertokaa jos olette paskoneet housuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760