Viikonloppuna tarkoitus tulla shoppailemaan ja käväisin Ison Myyn sivuilla ja Golden Chinan sivut eivät ole käytössä.
Joku kertoi, ettei ko. ravintolaa ole enää Isossa Myyssä. Eli onko tilalle tullut toinen kiinalainen ravintola ?
Ja jos on, niin kokemuksia olisi kiva kuulla :)
Kiinalainen ravintola/Iso Myy
Krisse**
11
1585
Vastaukset
- jeesuksenleipä
Joo on sielä Silver Dragon, jos sitä tarkoitit. Päivällä on vaan tosin buffet. Hyvät ruoat! =)
- Naama virneessä
Heh heh, heh, heh, heh?
- jokkui
Parasta kiinalaista ruokaa saa NaNa ravintolasta.
- Siellä on
edelleen ja hyvät sapuskat!!! :)
- pörrr
silver dragonissa löytyi lounasaikaan ruuasta pitkä kiinalainen hius. meni ruokahalu 8)
- kannattaa käydä
hei se on ihan mahtava paikka ja loistavaa ruokaa! :)
- Pettynyt234
Paska paikka, kannattaa kiertää kaukaa. Listaruoka shaipaa.
- imepeukaloa
Taas Deli Chinan kokkaustaidoton porukka itkemässä.
- Anonyymi
Jep :)
- Anonyymi
uwu
- Anonyymi
Minä olen kerran käynä laskemassa mäkeä linnanmäjellä ja vauhti on hurjaaaaaaaaaaaaaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770