oon 14w tyttö joka on keholtaan aika kurvikas ja oon miettiny että kiinnostaako teit poikii enemmä semmoset muodottomat tikkulaihat tytöt vai semmoset normaalikokoset kurvikkaat ? :) kiitos vastauksesta
POJAT - tyttöjen keho
16
380
Vastaukset
- jäbä17
Riippuu nyt siit että mitä meinaat normaalikokosella kurvikkaalla? Laita pituus ja paino niin voi paremmin kommentoida.
- tyttö
jos normaalikokonen on semmonen 167cm / 55kg ?
- poikahtshihihihi
tyttö kirjoitti:
jos normaalikokonen on semmonen 167cm / 55kg ?
jaaaaaa oon sua laihempi revi siitä!
- vai että kurveja
Ei 14-vuotias voi olla kurvikas.
Sitä paitsi 167 cm / 55 kg ei ole ainakaan omasta mielestäni naiselle mikään ihannekoko. Itse pidän mielummin 170 cm:stä ja 60 kg:sta. Kuppikoko B.- tyttö
mitä meinaat ihannekoolla ? ai et oon läski ?
- oulustaseuraa
tyttö kirjoitti:
mitä meinaat ihannekoolla ? ai et oon läski ?
Hyvät mtiathan sinulla on. Muista että kokoa XL olevat sanoo itseään kurvikkaaksi verrattuna siihen että sanovat olevansa pyöreitä. joten jos haluat virheitä välttää niin ehkä keksiä joku muu sana itsellesi kuin kurvikas
- tyttö
oulustaseuraa kirjoitti:
Hyvät mtiathan sinulla on. Muista että kokoa XL olevat sanoo itseään kurvikkaaksi verrattuna siihen että sanovat olevansa pyöreitä. joten jos haluat virheitä välttää niin ehkä keksiä joku muu sana itsellesi kuin kurvikas
:) korjaan "muodot omaavalla" tuon kurvikkaan. Eli en oo mikään tikkusuora laatikko vaan omistan lantion perseen ym :D
- jäbä17
no toiha on justiin hyvä koko. et oo läski, ja jos kerran oot kurvikas niin ei parempi oikeestaan voi olla?
- joubaba
Normaalikokoset kurvikkaat kiinnostaa kyllä! Tikkulaihat ei oikein innosta...
- Tytöt rokkaa!
14 vuotias voi todellakin olla kurvikas. Tiesitkö, että 12-16 alkaa murrosikä suurimmalla osalla tytöistä ja muodot alkavat tulemaan. minä nään jokapäivä koulussa 14 vuotiaita tyttöjä joilla on muotoja.
- pano jäpikkä
ite ainaki tykkään helwetisti jos tytöllä on isohko lantio, kunnon tissit ja peba :)))
- taisteluuuuuuujaska
Hyvä perse, ei "12v poika ylävartalo" eikä "vesimelonit" vaan semmoset omenat
- poikaaaaaaaaaaa
laitsa kuva nii pystyy vastaa paremmin. kasvoi ei tartte tietys laittaa.
jos et tänne uskalla laittaa niin laita mun säpöön. [email protected] - diudii
Mitä hittoo, ai 14 vuotiaalla ei voi olla kurveja, äläny viitti.. :D Ite oon 14 vuotta, kuppikoko D ja persettäki löytyy, enkä siis oo mikään lihava, vaan aika hoikka ja saisin painaa muutaman kilon enemmän, mutta se ei sillan näy että oon vähän alipainoinen :)!
- lättäperse?
aattelin vaa tulla kysyy et tykkäääks pojat sellasista "lättä" perseistä , vai sellasista "muhkeista" ,, koska mun kaveri sano mulle pari päivää sit koulussa et pari poikaa oli sanonu mua lättäperseeks ku olin kävelly salii.. ja mua ärsyttää koska kuulen tosi monelt et oisin lättäperse , paitsi mun parhaidenkavereiden enkä joittenki jätkäpuolisten frendien mielestä ..
- Anttu**
tottakai 14v voi olla kurvikas siinn mis vanhempikin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242461Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3482077Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261922Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101743Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581528Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121062Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181049- 55910
- 63895
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2858