ROBIN VS. JUSTIN BIEBER?

mööpidöö

15

232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pilioosi

Miks tultaisi?

• JB superfan

JB of course!

• hyi kamala

voi että minua säälittää tämä viattoman oloinen pikkupoika,viedään kuin pässiä narussa.vuoden ,parin päästä poikarukka on ihan unholassa.isot ,pahat tuhmat sedät yrittää takoa rahaa lapsen kustannuksella.hyi hävetkää.lapsi on vielä keskinkertaisuus ei mikään lahjakkuus edes.sairasta.kuka helvetin onneton pisti pojan päähän ,että hän on joku tähti.toivottavasti kannat vastuusi,kun tämä kaikki on kohta ohi ja pokarukka on yksin ja tyhjän pääällä!

• oi kesäyö

Menneen talven lumia jo ensi vuonna molemmat. Ostakaa jotain laadukkaampaa musaa joka kestää aikaa ja kuuntelua!

• Justin Bieber

voi että! On nämä jotkut taas niin kummallisia, kun eivät ymmärrä nuorisomusiikista! Ja itse olen asijan tuntija, sillä olenhan mä pala nuorisoa. Ja sitten omat asiani:
        Jeeee! I loove justinhh! swaagy! XD SE TULEE SUOMEE!!!!

• 15+18
        Justin Bieber kirjoitti:

voi että! On nämä jotkut taas niin kummallisia, kun eivät ymmärrä nuorisomusiikista! Ja itse olen asijan tuntija, sillä olenhan mä pala nuorisoa. Ja sitten omat asiani:
        Jeeee! I loove justinhh! swaagy! XD SE TULEE SUOMEE!!!!

Asiantuntia on yhdysssana vitun paska...

• Great Voice

Robin voittaa Justinin

• JB<3<3<3<3<3<3<3<3

Ei, Justin voittaa Robinin

• karmeeta paskaa

Kummatki on karmeeta paskaa

• 7+15

Robin sentään osaa sanoittaa... Mutta voisin lyödä vetoa et "Bieberin musa" ja lyriikka on satapäisen tuottajaryhmän tulosta.

• 20+2

robin on kirjoittanut vain 2 omaa biisiä. Justin kirjoitti Believe-levyn KAIKKI biisit ja aiemmiltakin levyilta suurimman osan. Ota asioista selvää ennen kun tuut tänne huutelemaan. Molemmat ovat hyviä artisteja.

• skidit laulaa paremm

eiköhän tuo Robinin taru ala olla jo lopuillaan,ei pysty enää laulamaan sitäkään vähää,mitä ennen äänenmurrosta. uudet lapsitähdet ovat tulossa kun kidsings alkaa!

• Santsu09

Robin

• J&R on tyhmii!!

ei kumpikAA! On niiiin surkeit molemmat!!

• R O B I N

ROBIN VOITTAA jb:n.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2420
    2. 148
      2214
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2112
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2099
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1655
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      384
      1560
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1506
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      272
      1371
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      12
      1356
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1346
    Aihe