mua pelottaa

nataaaaaaa

oon -98 syntyny tyttö ja mul on ollu ainaki yli vuoden ajan takaraivossa useita patteja (luultavasti turvonneita imusolmukkeita) joista jotkut on ollu pehmeitä ja muljahtelee , mut jotku on taas ollu kovia . oon käyny kaks kertaa näyttämäs niit lääkärille , mut ne on aina vaa sanonu ettei pitäs olla mitää sen vaarallisempaa ja et turvonneet imusolmukkeet saattaa johtuu pelkästää vaik jostai rihkamakorviksista . silti mua pelottaa et se on joku imusolmukesyöpä , koska nyt mul on parin viikon sisäl tullu niskaaki semmonen patti mikä muljahtelee sormen alla ja se tulee kipeeks jos sitä liikuttelee . sit mul on kans tos korvalehden eessä semmonen ihan pieni patti mut se tuntuu siel kuitenki . oon monta kertaa sanonu mun mutsille et voisko se varata uuestaa sinne lääkärii ajan ja se aina sanoo vaa et no jos se sua häiritsee ni kyl mä voin sen ajan varata , mut emmä usko et siin mitää vaarallist on . nää patit on ollu koko ajan lähes kivuttomia eikä mitää muitakaa syöpää viittaavia oireita oo ollu . voiks siis imusolmukkeet turvota ihan normaaleist syistäki , ettei siin aina tarvii olla mitää vaarallista ? auttakaa mua .

1

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Auttavainentietämätö

Sori mä en oikein voi auttaa sua, en oikein tiedä noista mitään. Kannattaisi oikeasti nyt mennä sinne lääkäriin vaikka väkisin sillä tuo on jo aika outoa noi patit kun niitä nyt noin ilmestyy:// puhu äitillesi!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      64
      4231
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      67
      4181
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      107
      2900
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      55
      2782
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      1992
    6. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1989
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1669
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      109
      1343
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1271
    Aihe