Lukeeko kukaan Tarzan lehtiä?

mä ainaski

10

830

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bertha Kircher

Terve! Tarzania on luettu jo 70-luvun puolivälistä lähtien ja luetaan edelleen. Se on hyvä lehti...

• Pahkut Barkak

Aika myöhään vastaan, mutta minun suosikkilehteni on ja aina tulee olemaan Tarzan. Joskus 1980-luvun puolivälissä aloin käymään antikvariaateissa ja ostamaan Tarzaneita. Sain kerättyä lähes kaikki lehdet 1975-1980 väliltä, KOLMEA numeroa lukuunottamatta, 10/1976, 5/1977, 4/1978.

Koko 1980-luku tietty on myös ja numeroita sieltä täältä vuosilta 1967-1975.

Omistan myös runsaasti Tarzanin Poika/Korak-lehtiä joita aloin kerätä kun Tarzanit alkoivat "loppua" liikkeistä. Vuosikerrat 1975-1981 on melkein kokonaan, noin yksi numero puuttuu jokaisesta.

Sitten tulee tietty molempien erikoisnumerotita ja albumeita päälle.

• juu kyllä

Juu tarzan on hyvä lehti, ja multa löytyis ylimääräisinä numerot 10/1976 ja 4/1978

• Pahkut Barkak
        juu kyllä kirjoitti:

Juu tarzan on hyvä lehti, ja multa löytyis ylimääräisinä numerot 10/1976 ja 4/1978

Oiskomissä kunnossa? Ei tarvi olla missään "lukemattomassa" kunnossa, mielestäni mahdotonta vaatia semmosta vanhoilta sarjakuvilta, mutta kuitenkin niin että ois kannet tallella eikä sotkettu kynällä kuvia.

• juu kyllä
        Pahkut Barkak kirjoitti:

Oiskomissä kunnossa? Ei tarvi olla missään "lukemattomassa" kunnossa, mielestäni mahdotonta vaatia semmosta vanhoilta sarjakuvilta, mutta kuitenkin niin että ois kannet tallella eikä sotkettu kynällä kuvia.

Ihan hyvässä kunnossa sisusta, kansissa vähän repeämää ja taitosta ,kun on kuiteskin vanhoja luettuja lehtiä, voin lähetellä sähköpostiin kuvia.

• Pahkut Barkak
        juu kyllä kirjoitti:

Ihan hyvässä kunnossa sisusta, kansissa vähän repeämää ja taitosta ,kun on kuiteskin vanhoja luettuja lehtiä, voin lähetellä sähköpostiin kuvia.

Kiitos, [email protected]

• Anonyymi

Itse ostaisin 1978 numero kolmosen, jos jollain on .

• Elsa-Pekka

Muistan lukeneeni niitä 1990-luvulla. Yhdessä päädyttiin Pellucidar-nimiseen rinnakkaismaailmaan, jossa asui liskohumanoideja.

• höhhöö

Joskus pentuna lueskelin serkun mökillä. Tarzanit ei koskaan muhun kolahtanu, mun mielestä ne on aina olleet vähän "yksinkertaisia" tarinoita. Sen sijaan Burroughsin John Carter - Avaruuden Tarzan kolahti heti :)

• Tarzania

Jos jollakin on tarvetta Tarzan lehtiin, niin täältyä löytyy vuodesta 85 eteenpäin jonkin verran :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      93
      4059
    2. 61
      3349
    3. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      160
      3042
    4. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      67
      2999
    5. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      77
      2486
    6. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      5
      2316
    7. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      28
      2014
    8. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      183
      2008
    9. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      64
      1969
    10. Kaivattusi ominaistuoksu?

Itse vastaan juustonaksu 😅
      Ikävä
      95
      1393
    Aihe