TOKMANNI

mannitok

Kävinpä Tokmannilla ja täytyypä sanoa, että aika sekamalska koko paikka.

Sisääntulo kaupassa on kyllä somistettu kauniisti, mutta siihenpä se sitten jää:
Ensinnäkin, pihamyymälä oli todella sekaisin...kesäkukat kuivia ja nuokahtaneita/kuolleita. Tyhjiä kukkarullakoita pitkin käytäviä.
Sisällä vaatteita pitkin lattioita, pukukoppi pursusi palauttamattomia vaatteita. Kodinkoneosastolla laatikoita keskellä käytävää, hyllyt sekaisin. Hinnat puuttuu useista tuotteista.
Yksi kassa käytössä ja 20 ihmisen jono.
Eipä saanut edes ystävällistä palvelua.

6

1085

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mievaan

Jep, siellä on yksi kovin nyrpeä myyjätär!

• tok-man

No voihan witurallaa!!!!!! mites hinnat? Entäs mahtuks parkkeeraaman TAUNUKSEN?
      On toi aivan kauheeta.Oliskos teidän haettava sinne hommiin,niin alkas hommat luistaa ja paikat olla kunnossa???

• tok-woman

No, hinnat ovat aikalailla normi hintaisia, jos tuotteista nyt sattuu löytymään hinta.
        Itseasiassa, parkkipaikka ei ole paras mahdollinen..ahdas kuin mikä.
        Voisipa ollakin, että täytyisi hakea töihin sinne..HEI, KIITTI VINKEISTÄ!

• Yx-asiakas

Kovasti myyjät raataa, mutta heitä on vain liian vähän. Yksi asia vain ihmetyttää. Myyjät eivät osaa tervehtiä asiakkaita. Mielestäni se kuuluu asiakaspalvelun perussettiin, vaan ei Tokmannilla.

• asiakaspalvelija

Onko vika muka aina myyjissä? monesti olen nähnyt kuinka asiakkaat eivät osaa lukea tarjouslappuja oikein ja tulevat valittamaan myyjille kun jokin tuote ei tullutkaan alehintaisena.. asiakkaat myös sotkevat ja jättävät tavaroita pitkin myymälää eivätkä kehtaa viedä niitä takaisin paikoilleen vaan laskevat kädestään mihin sattuu.. ja kaiken tietävää ja asiantuntevaa palvelua ei myyjät pysty antamaankaan sillä tavarataloissa ei ole erikoistunutta koulutusta tiettyihin asioihin niin kuin erikoisliikkeissä.

asiakkaiden on myös turha tulla naama punaisena huutamaan nuorille kassoille, sillä olettaisin heidän olevan vain kesätyöntekijöitä eli eivät varmastikaan osaa/tiedä kaikkea. Voisivat ihmiset muistaa omat käytöstapansa ennen kun alkavat muita haukkua.

T: sivusta asiaa seurannut

• 948432737290

Olen viestin aloittajan kanssa aikalailla samaa mieltä. Alkaa pikkuhiljaa näyttämään paikka entiseltä Tokmannilta.

Eikös myyjät kaupoissa ole juuri sitä varten, että PALVELLAAN asiakasta YSTÄVÄLLISESTI, jota Tokmannilta harvoin saa.
        Luulisi, että heidän työnkuvaan kuuluu myös hyllyjen ja tavaroiden järjestäminen. Joka kaupassahan varmasti jätetään tavaroita pitkinpoikin ja sotketaan paikkoja, mutta ne myös siivotaan. Eihän kassalla olevien neitien tarvitse lähteä erikseen siivoamaan paikkoja, vaan luulisi että henkilökuntaa löytyy myös kaupan sisältä muualta, joiden olettaisi sen hoitavan. Luulenpa, että välinpitämättömyys vaivaa.

Esimerkiksi saman konsernin yritys hieman etelämpänä on erittäin hyvä erimerkki kauniista ja siististä kaupasta, jossa on mukava käydä ohikulku matkalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      66
      4195
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3969
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3482
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2893
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2719
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2134
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1226
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe