Tervehdys. Olen siis ostamassa pelikuulokkeita jotka käyvät xboxilleni sekä tietokoneelle. Harkinnassa on ostaa Turtle Beach X12 tai sitten Turtle Beach PX21.
Mitkä ovat suurimmat erot noiden mallien välillä? Onko kokemuksia kummastakaan laitteesta? Kumpaa te itse suosittelisitte, vai onko jotain muuta ehdotusta?
Hintaluokka max. 60e.
Pelikuulokkeet
7
255
Vastaukset
- Kilpikonnaranta
X12 omistan itse ja ainut miinuspuoli on ärsyttävä vingunta langallista ohjainta käytettäessä ja ehkä hieman liian herkkä mikki. Jälkimmäinen lienee aika yleinen "ongelma" tb:n tuotteissa. Play and charge kitillä taas kuuluu latauksen aikana harmaita hiuksia aiheuttava pörinä joten vara-akku on hyvä olla.
Juutuubista kannattaa katella ja lukea kommentteja muitten kokemuksista.- Mämdmdmd
Tarkoitatko langallisella ohjaimella mm pleikka ohjainta?
- Uppmas
Itellä kokemukset PX21:stä... 3kk:n jälkeen toinen kuuloke lakkasi toimimasta, 4kk:n jälkeen molemmat sammuivat. Nyt on Tritton AX180:t eivätkä ole pettäneet.
- asdjpofjaskfsnhfkjds
Xboxin mukana pitäis tulla kuulokkeet?? Mul ainaki tuli? Kui sulle sit ei tullu?
- asiantuntija500
Ehkä jotkut ovat ostaneet esim.Huutonetist xboxsin.
Xbox:in kuulokkeet ovat epämukavat minun mielestä ja jotkut haluaa paremmat kuulokkeet. - trolooo
Joo ne kuulokkeet kyllä tuli mukana mutta rehellisesti sanottuna ne muovinpalaset ovat täyttä roskaa. Mulla ei esimerkiksi toiminut mikki niissä kuulokkeissa ollenkaan ja olivat todella epämukavat ja laaduttomat. Sentään Microsoft antaa jotain mukana, toisin kuin Sony. n_n
- ThaSp3de
Osta Steelseries siberia v2 ihan huikeet kuulokkeet! puol vuotta ollut ja kokenut kovia mutta mitään vikaa ei ole tullut vaikka pudonnut pari kertaa jne, chat äänet kyllä kuuluu hieman hiljaa kun pelaa esim codia mutta siihenkin on joku säädin keksitty mutta en ole kerennyt vielä hankkia, muuten ihan loistavat kuulokkeet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1597037Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334173Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152211- 631968
- 831470
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1971458Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731101- 48989
Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957