Mitä manga sarjoja ootte lukeneet tai luette?

Kova lukeen

Olen lukenut seuraavat.
Naruto.One piece.Bleach.Inuyasha.Rinne.Sailor moon, Hopeanuoli,Claymore,D.gray-man,Soul eater,Weed,Vampire Knight,Beelzebub,Hellsing,Dragon ball,Rave,Fairy tail,Ragnarok,Katekyo hitman reborn,Freesing,Fruits basket,Kuroshitsuji,Rosario vampire 1&2,Watashi ni xx shinasai,Kajika,Yotsuba,Azumanga daioh,Black lagoon,Chi sweet home,Fullmetall alchemist,Karin,Liikkuva linna,Neon genesis evangelion,Princess ai,Princess Princess,Hirviöprinsessa hime,Shugo chara,Tokyo mew mew,Yugioh,Vampire hunter D
Sankarea,Final fantasy xii,Tower of god,Prince Lucia ja kaikki kingdom heartsit.

10

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokunarutopolkka

      Aikas paljon:D Mä luen narutoa ja tokyo mew mew sarjaa::D:D:DD

    • Sirupiru

      Niitä on niin miljoona, ettei voi muistaa ees puolien nimiä. :D

    • kage-san

      Ginga Nagareboshi Gin (Hopeanuoli), Ginga Densetsu Weed (Weed), Ginga Densetsu Riki (Riki), Ginga Densetsu Anju to Jiromaru, Naruto, Bleach, Death Note, Kuroshitsuji, Ao no Exorcist (Blue Exorcist), Uragiri wa boku no namae wo shitteiru (Betrayal knows my name)

    • ^^

      vampire knight, yotsuba, k-on, azumanga daioh, shugo chara, s.s Astro, chis sweet home, naruto, navi luna, soul eater, fruits basket, orange planet, the gentlemens alliance cross, pika aikuinen, karin, kuroshitsuji, hack.#, kamikaze kaitou jeanne, cherry juice, arki/nichijou...tuossa nyt oli ainakin muutama...^^

    • Shounen-fani

      Axis Powers Hetalia
      Death Note
      Naruto
      Kuroshitsuji (luin ekan osan)

      Ja nyt aloitin Full Metal Alchemistin.
      Juu, ei tämä vielä mikään vakava harrastus ole. En nyt ole niin montaa animeakaan katsonut.

    • Houna!

      Mä luen lucky lukea ja spidermäniä, mahtavasti piirretty ja ihana juoni! Kattelin noita teiän luettelemia sarjoja niin ne oli väkivaltasia ja seksuaalisia...ei hyvää viihdettä kasvaville lapsille :( mutta spidermän manga rockkaa!

      • Fujivara Yumi <__<

        Japanin kulttuuri eroaa aika paljon suomalaisesta ja siellä suhtaudutaan kaikkeen vähän avoimemmin. Myös seksuaalisuuteen. {:
        Siellä on myös ihan tavallista että lasten aamupiirretyissä on väkivaltaa. Olen jo itsekkin tottunut siihen joten ei se minua enää hetkauta ^^
        Ja tuo naruton ninjakulttuuri on aika totta. Ninjoilla on kunaita, shurikeneja ja heittotähtiä.
        Silloin on tapeltu ihan oikeasti.
        Mutta jos animea tahdot katsoa etkä tahdo siihen väkivaltaa tai seksuaalisuutta, niin vilkkaiseppas Dog Days.


      • Anonyymi

        Se ei oo mangaa. Senkin vitun trolli...


      • Anonyymi

        ... Ensinnäkin, jos et tiedä mitä manga on, ÄLÄ VITTU TULE TÄNNE KIRJOITTAMAAN, ja että tuo sinun 'lucy luce, spiderman jne.' on kauheaa roskaa!!! Mitä väliä että onko manga
        todella seksuaalista sillä lapsien pitäisi oppia seksuaalisuudesta enemmän. Ja tuo väkivalta. Mitä väliä siitä on?! Et näköjään tiedä mikä on manga ja anime. Minä tiedän. Se on minun elämäni.


    • fgcbdsjkvhipeokv

      death note, karin, kitchen princess, pika aikuinen, power, Imadoki, orange planet (tosin se on aika sekava, suurin osa hahmoista on liian saman näkösiä ) fruits basket,......siinä jotain en tosin muista kaikkia -.-

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1183
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe