Tulipahan taas kerran telottua kännissä itseni:( Tämä saa olla viimeinen kerta, kun näin tapahtuu. Nyt olen juonut tarpeeksi, on aika laittaa korkki kiinni. En halua enää satuttaa itseäni enkä läheisiäni! Tänään on kolmas päivä ilman alkoholia. Olen nuoresta asti juonut humalahakuisesti. Monta kertaa olen yrittänyt vähentää ja joskus lopettaa. En enää saa alkoholista ja humalasta mitään nautintoa. Ottakoot muut, jos haluaa, minä en!
Teloin kännissä itseni
6
183
Vastaukset
- PASKAJAAKKO
ONNEE, valitsemalles tielle..."En enää saa alkoholista ja humalasta mitään nautintoa. Ottakoot muut, jos haluaa, minä en!"
- näin on
Alkoholismi on synnynnäinen ja parantumaton sairaus.
Siihen auttaa usko korkeimpaan voimaan, jumalaan. Sekä käynti kerholla toipumassa, koko loppuikänsä, päivä kerrallaan.
Mikä parasta, kerholta onkin sitten erikiva lähteä kokouksen jälkeen virkistävälle ohrapirtelölle, esson paariin, samanhenkisessä kerholais-seurassa!
http://www.youtube.com/watch?v=RdEZLfueE5k "Alkoholismi on synnynnäinen ja parantumaton sairaus" - täyttä potaskaa koko lause.
Aattel ny ite vähä mihin rantaleppään laivasi kiinnität, Nimittäin; moni kuolee syöpään, toinen sydänvaivoihin, kolmas viinaan.
Miks helkutissa joku vastasyntynyt olisi perinyt parantumattoman alkoholismin ???- ei botazgaa
tiedän pari ihmistä jotka ei ole eläessään juonu viinaa, eikä uskalla. holismi on heillä reippaanmanlainen sukuvika
- nobeli
Sitten kun alkaa olla denuventtejä näkyvillä paikoilla kannattaa harkita toimintatapoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei194983Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1271575- 1011450
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi701389Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli3281309- 491298
Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk721200Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/12541035- 86935
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?50928