Huomenia Kissalepakko! Tuossa mietin että joskus olet katsonut tulevaa minulle ja tiesitkin.
Nyt kysyisinkin sitten mitä näet nyt? Silloin kuului huonoa ja epämääräistä ponnistelua elämässä
Nyt olen tuntuu saanut ikää enempi olen astunut puolisataseen muutamia vuosia sitten, ja mieli rauhottuu huomaan sen, kun vanhenee. Viisautta tulee. Miehet ei saa enää sellalailla mielenkiintoa elämässäni koska tuntuu olen itsenäistynyt.
Liikaa naiset nojaaki onnessaan mieheen mies pitää olla aina seuraavaa jo kysellään kun entinen vasta pakkaa, ja vie tavaroita pois.:-(
Eli mitähän näet tällaiselle silti nuorekkaana pysyneelle naiselle, joka vetänyt sinkkuroolia muutamia vuosia, ja nyt kesämökilläkin käyn ja onhan minulla vielä yksi nuorukainenkin kotona? Kiittelen jos vastausta kerkiät antamaan.
Kissalepakolle
2
149
Vastaukset 2
on tosiaan tosi tosi pitkä aika kun oon viimeksi täällä palastalla käynyt.
syynä on oma palvelu numero ja ... se vie voimia enempi kuin oletin vievän.
näen sinut nyt onnelisempana kuin pitkään aikaan olet löytänyt oman paikasi ja ennen kaikkea oman arvosi.
mut näen et löydät viel sen ihmisen joka vie sinulta maton alta jos et oo sitten jo kohdanut. mut säteielt kuin pikku tyttö onnen salaisuutta.- rentoa.menoa.
Kiitos! Tässä menin vuosien jälkeen kesärakkauden läpi.
Laitoinkin h'änet pois kuin kesäkissan syksyn tulessa. Jotain vain puuttui en saanut tunnetta, ja vain väsähdin. Olinko hätäinen sitten? Vai onko todella tulossa se jalat alta pois mies, ja laitoin viisaan valinnan elämässäni kun en jäänyt tähän kesäromanssiin kiinni.?.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?251788Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️651345- 1191138
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)105984Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet377961Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei28885- 121782
Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k228775- 61705
- 103676
- 14649
Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille
Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html307635Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.114603- 44575
- 53565
Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa
Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv89521- 65521
Jos selviäisi että kaivattusi
Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan85508Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto73501- 40500