Kissalepakolle

rentoa menoa.

Huomenia Kissalepakko! Tuossa mietin että joskus olet katsonut tulevaa minulle ja tiesitkin.

Nyt kysyisinkin sitten mitä näet nyt? Silloin kuului huonoa ja epämääräistä ponnistelua elämässä

Nyt olen tuntuu saanut ikää enempi olen astunut puolisataseen muutamia vuosia sitten, ja mieli rauhottuu huomaan sen, kun vanhenee. Viisautta tulee. Miehet ei saa enää sellalailla mielenkiintoa elämässäni koska tuntuu olen itsenäistynyt.
Liikaa naiset nojaaki onnessaan mieheen mies pitää olla aina seuraavaa jo kysellään kun entinen vasta pakkaa, ja vie tavaroita pois.:-(

Eli mitähän näet tällaiselle silti nuorekkaana pysyneelle naiselle, joka vetänyt sinkkuroolia muutamia vuosia, ja nyt kesämökilläkin käyn ja onhan minulla vielä yksi nuorukainenkin kotona? Kiittelen jos vastausta kerkiät antamaan.

2

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on tosiaan tosi tosi pitkä aika kun oon viimeksi täällä palastalla käynyt.
      syynä on oma palvelu numero ja ... se vie voimia enempi kuin oletin vievän.

näen sinut nyt onnelisempana kuin pitkään aikaan olet löytänyt oman paikasi ja ennen kaikkea oman arvosi.

mut näen et löydät viel sen ihmisen joka vie sinulta maton alta jos et oo sitten jo kohdanut. mut säteielt kuin pikku tyttö onnen salaisuutta.

• rentoa.menoa.

Kiitos! Tässä menin vuosien jälkeen kesärakkauden läpi.
      Laitoinkin h'änet pois kuin kesäkissan syksyn tulessa. Jotain vain puuttui en saanut tunnetta, ja vain väsähdin. Olinko hätäinen sitten? Vai onko todella tulossa se jalat alta pois mies, ja laitoin viisaan valinnan elämässäni kun en jäänyt tähän kesäromanssiin kiinni.?.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      681
      2593
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      31
      1296
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      109
      1168
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      12
      1125
    5. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      43
      978
    6. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      93
      965
    7. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      105
      939
    8. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      101
      883
    9. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      769
    10. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      64
      751
    Aihe