Kissalepakolle

rentoa menoa.

Huomenia Kissalepakko! Tuossa mietin että joskus olet katsonut tulevaa minulle ja tiesitkin.

Nyt kysyisinkin sitten mitä näet nyt? Silloin kuului huonoa ja epämääräistä ponnistelua elämässä

Nyt olen tuntuu saanut ikää enempi olen astunut puolisataseen muutamia vuosia sitten, ja mieli rauhottuu huomaan sen, kun vanhenee. Viisautta tulee. Miehet ei saa enää sellalailla mielenkiintoa elämässäni koska tuntuu olen itsenäistynyt.
Liikaa naiset nojaaki onnessaan mieheen mies pitää olla aina seuraavaa jo kysellään kun entinen vasta pakkaa, ja vie tavaroita pois.:-(

Eli mitähän näet tällaiselle silti nuorekkaana pysyneelle naiselle, joka vetänyt sinkkuroolia muutamia vuosia, ja nyt kesämökilläkin käyn ja onhan minulla vielä yksi nuorukainenkin kotona? Kiittelen jos vastausta kerkiät antamaan.

2

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on tosiaan tosi tosi pitkä aika kun oon viimeksi täällä palastalla käynyt.
      syynä on oma palvelu numero ja ... se vie voimia enempi kuin oletin vievän.

näen sinut nyt onnelisempana kuin pitkään aikaan olet löytänyt oman paikasi ja ennen kaikkea oman arvosi.

mut näen et löydät viel sen ihmisen joka vie sinulta maton alta jos et oo sitten jo kohdanut. mut säteielt kuin pikku tyttö onnen salaisuutta.

• rentoa.menoa.

Kiitos! Tässä menin vuosien jälkeen kesärakkauden läpi.
      Laitoinkin h'änet pois kuin kesäkissan syksyn tulessa. Jotain vain puuttui en saanut tunnetta, ja vain väsähdin. Olinko hätäinen sitten? Vai onko todella tulossa se jalat alta pois mies, ja laitoin viisaan valinnan elämässäni kun en jäänyt tähän kesäromanssiin kiinni.?.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3067
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe