Huomenia Kissalepakko! Tuossa mietin että joskus olet katsonut tulevaa minulle ja tiesitkin.
Nyt kysyisinkin sitten mitä näet nyt? Silloin kuului huonoa ja epämääräistä ponnistelua elämässä
Nyt olen tuntuu saanut ikää enempi olen astunut puolisataseen muutamia vuosia sitten, ja mieli rauhottuu huomaan sen, kun vanhenee. Viisautta tulee. Miehet ei saa enää sellalailla mielenkiintoa elämässäni koska tuntuu olen itsenäistynyt.
Liikaa naiset nojaaki onnessaan mieheen mies pitää olla aina seuraavaa jo kysellään kun entinen vasta pakkaa, ja vie tavaroita pois.:-(
Eli mitähän näet tällaiselle silti nuorekkaana pysyneelle naiselle, joka vetänyt sinkkuroolia muutamia vuosia, ja nyt kesämökilläkin käyn ja onhan minulla vielä yksi nuorukainenkin kotona? Kiittelen jos vastausta kerkiät antamaan.
Kissalepakolle
2
82
Vastaukset
on tosiaan tosi tosi pitkä aika kun oon viimeksi täällä palastalla käynyt.
syynä on oma palvelu numero ja ... se vie voimia enempi kuin oletin vievän.
näen sinut nyt onnelisempana kuin pitkään aikaan olet löytänyt oman paikasi ja ennen kaikkea oman arvosi.
mut näen et löydät viel sen ihmisen joka vie sinulta maton alta jos et oo sitten jo kohdanut. mut säteielt kuin pikku tyttö onnen salaisuutta.- rentoa.menoa.
Kiitos! Tässä menin vuosien jälkeen kesärakkauden läpi.
Laitoinkin h'änet pois kuin kesäkissan syksyn tulessa. Jotain vain puuttui en saanut tunnetta, ja vain väsähdin. Olinko hätäinen sitten? Vai onko todella tulossa se jalat alta pois mies, ja laitoin viisaan valinnan elämässäni kun en jäänyt tähän kesäromanssiin kiinni.?.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165163
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182696- 301910
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella351877Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301708Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731707Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81244Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 1591230
- 301005