Isä sai kiinni lapsensa hyväksikäyttäjän - tappoi nyrkeillä.

rikolisen suoja

Teksasilainen isä näki neljävuotiaan tyttärensä seksuaalisen hyväksikäytön. Isä raivostui ja löi hyväksikäyttäjää niin monta kertaa, että tämä kuoli.
Lavacan piirikunnan sheriffin mukaan isä tunsi tytärtään hyväksikäyttäneen miehen pintapuolisesti.

Kummankaan henkilöllisyyttä ei CNN:n mukaan ole paljastettu.

Perhe oli kutsunut vieraita kotiinsa viime lauantaina. Pikkutyttö oli sisätiloissa, kun muut perheen jäsenet menivät huolehtimaan hevosista.

Oletettu hyväksikäyttäjä oli sheriffin mukaan tunnettu hevosenkäsittelytaidoistaan.

Isä palasi taloon ja löysi puolituttunsa itse teossa. Raivostunut isä kävi miehen päälle ja löi tätä useita kertoja.

Mies todettiin kuolleeksi tapahtumapaikalla ja tytär vietiin paikalliseen sairaalaan tutkimuksiin.

Lapsi järkyttyi tapahtumista, mutta voi viranomaisten mukaan olosuhteisiin nähden hyvin.

Paikallisen syyttäjän päätettäväksi jää syyteharkinnan vieminen valamiehistön eteen, joka aikanaan päättää syytteen nostamisesta isää vastaan.

Sheriffin mukaan isä "katuu todella paljon".

- Hän ei ymmärtänyt, että hyväksikäyttäjä voisi kuolla, sheriffi sanoi.

IS

5

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11+16

      Juu eikö tyttö ollut syypää ihan itse kun sillä ON pillu.

    • Oikeus toteutui.

      texasin isälle iso KIITOS. Oikea teko eilä tarvitse katua oikeasti. Noin pitää tehdä kun teossa tapaa . vähenee kummasti sairaat edes yhdestä kohtaa maapallolla.Toivottavsati saa mitalin ja rahatukon hyvästä työstä.

    • +

      Ei näy juttua missään muualla, taitaa median toimittajat pelätä kulkustensa puolesta, kun palstoilla on vaadittu opettamaan tyttö lapsia potkaisemaan munille raiskausta yrittävää.

    • oooooo

      Ihan oikein teki isä. Eipähän pääsee enää ketään lasta hyväksikäyttämään.. Harmi vaan jos isä saa siitä rangaistuksen.

    • hyvä näin

      http://www.aamulehti.fi/Ulkomaat/1194749017974/artikkeli/isa hakkasi 5-vuotiaan tyttarensa raiskaajan kuoliaaksi oikeus ei antanut tuomiota.html

      Päivitetty 20.6.2012 17:32, julkaistu 20.6.2012 17:31
      Isä hakkasi 5-vuotiaan tyttärensä raiskaajan kuoliaaksi, oikeus ei antanut tuomiota

      Teksasissa Yhdysvalloissa Lavaca Countyn piirisyyttäjä ja seriffi ovat todenneet, että isä, joka tappoi tyttärensä raiskaajan, on syytön ja että hänelle ei anneta tuomiota. 23-vuotias isä löysi 9. kesäkuuta miehen tilalle hevosia hoitamaan palkatun miehen raiskaamassa hänen 5-vuotiasta tytärtään.

      Oikeuden mukaan isä käytti väkivaltaa suojellakseen tytärtään. Isä löysi miehen ja tytön, kun hän kuuli lapsensa huudot ulkorakennuksen takaa. Silminnäkijät ovat kertoneet, että mies raahasi tyttöä väkisin talon taakse. Isä hakkasi raiskaajaa monta kertaa päähän ja kaulan alueelle.

      Isä oli soittanut hädissään hätänumeroon, kun hän tajusi, miten vakavasti hänen lyömänsä mies oli loukkaantunut. Oikeudessa kuullun hätänauhoitteen perusteella mies on ollut shokissa soittaessaan hätänumeroon. Miehen asianajaja, kuten oikeuskin, totesivat, että miehen ei ollut tarkoitus tappaa ketään. Asiantuntija sanoo uutistoimisto AP:lle, että olisi ollut hyvin outoa, jos mies olisi tuomittu. Teksasissa laki antaa hänen mukaansa monessa tapauksessa oikeutuksen kovan voiman käytölle, ja seksuaalinen hyväksikäyttö on näistä yksi, tapauksesta riippuen.
      .
      .

      Aika nopeaa toimintaa Suomessa asiaa käsiteltäisiin vasta 2020
      .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2576
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1176
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe