Olen syvästi masentunut elämään. Minun on vaikea innostua mistään, vaikka olen normaalisti oikein energinen ja monessa mukana. Nyt olen vaan jotenkin niin loppu ollut kolme päivää et pitää kummasti potkia jaksaakseni edes tänne kirjoittaa. Kaikki tuntuu yhden tekevältä.
Olen kuitenkin hyvässä ammatissa oleva pikkuisen yli kolmekymppinen mies. Sitä tuntee niin epäonnistuneen kaikessa elämässä.
Ihmeellisiä tunteita exää kohtaan ilmassa. Saisi sen ajan takaisin niin voisi olla perhe....miksi erosin hänestä.
Pää on yhtä sekamelskaa.
Tiedänhän minä et apua saisi psykiatriselta, mutta kun ei jaksa edes sinne lähteä jurisee. Umpikujassa ollaan tai ainakin nyt tuntuu siltä:(
Apua
2
69
Vastaukset
- Olenhullu.
"Olen syvästi masentunut elämään."
Niinhän me kaikki ollaan ystävä hyvä.
" Minun on vaikea innostua mistään, vaikka olen normaalisti oikein energinen ja monessa mukana.Kaikki tuntuu yhden tekevältä."
Niinhän meidän kaikkien on ystävä hyvä..
"Sitä tuntee niin epäonnistuneen kaikessa elämässä. "
Niinhän me kaikki tunnetaan ystävä hyvä..
" Saisi sen ajan takaisin niin voisi olla perhe....miksi erosin hänestä."
Ei menneitä aikoja saa takaisin vaikka kuinka niitä haikailisi tai miettisi. Voit toistella itsellesi kysymystä "miksi, miksi, miksi", tai voit mennä eteenpäin elämässäsi.
"Pää on yhtä sekamelskaa."
Niinhän meillä kaikilla on ystävä hyvä..
"Tiedänhän minä et apua saisi psykiatriselta, mutta kun ei jaksa edes sinne lähteä jurisee."
Sinne sitä on vaan väkerrettävä itsensä, tavalla tai toisella.
"Umpikujassa ollaan tai ainakin nyt tuntuu siltä:( "
Niinhän me kaikki ollaan.. - iloisempaa aikaa
Vaivaako sinua se, että sinä olit se haluava osapuoli erotilanteessa. Jokainen meistämöhlii ja tekee virhevalintoja. Itseni jätettiin, mutta kyllä se ajan myötä helpottaa. Toisinaan menee vuosiakin tehdessä surutyötä. Jos sinulla ei ole muita murheita nin ajallaan sydänsuru helpottaa. Vaikeista asioista oppii aina. Millään itsesi ruoskimisella et häntä enää takaisin saa.
Se on hyvä asia jos tietää, mitä masennus ja alkakulo johtuu. Vaikeampaa on jos ei tiedosta syitä alkakuloonsa ja tunne on sairaaloinen. On ihan tervettä, että ihminen kokee surua ja murhetta menettäessään jotain. Olist sairas jos et mitenkään reagoisi. Joka suree ja kaipaa niin pystyy myös ikintymään ja rakastamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h644231- 674181
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1072900Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv552782Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551992Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211989Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151669- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1091343- 1801271