Keskiyö/Tuntijasi

työtä,, työtä

Hei Keskiyö! Katsoisitko minulle työstä mitä täälä tapahtuu minulle? Kaiken näköistä tapahtunu vuosien varella, ja olen nyt vuosien jälkeen alannu pitää puoleni. Naisvaltainen.
Mutta tuo työ määrä lisääntykö? Yhtä työtä on tarjottu sivutyöksi muut tekee täyspäiväsesti. Tavallaan ehkä uskotaan mä purkaisin sitäki ruuhkaa. Epämielyttävä työ myös on.
Et miten näkyykö mitää mielyttävää työstä tulevaksi vai käytetään minua taas härskisti hyväksi ja vaaditaan.

2

60

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

yritän auttaa.
      minä taas näen paljon miehiä, mutta ehkä se on vertauskuvallista.
      mieleesi vaikuttaa muutos, mikä on tapahtumassa. mutta tässä näyttäsi olevan kyllä reiluutta mukana, eli asioista voi jutella ja niistä täytyykin puhua niiden oikeilla nimillä. sinulla on esimies, jonka kanssa voit puhua suoraan työn kuvasta.

sinulla on myös kumppani, joka on mennyt pois. mietin olisitko sinä mahdollisesti leski, tai muuten yksin jäänyt.
      älä vain säikähdä tuollaista, mitä sanoin. sillä jatkan heti perään, että sinulle näkyy oikein kivaa ajanviettoa kumppanin, miehen kanssa. teidän huumorinne osuu hyvin yhteen ja te nauratte kovasti.
      toinen mies katselee vierestä kateellisena, hän olisi valmis vaihtamaan paikkaa tämän ensimmäisen miehen kanssa.

sinulla on oikeutetut odotukset työtäsi kohtaan ja tulet puhumaan niistä esimiehen tai jonkun muun kanssa. ja lopputulos näyttää tyydyttävältä, jalkojesi vieressä nukkuu rauhallinen koira sinun oikeuttasi vahtien.

t. Keskiyö

• työtä....työtä

Kiitokset! Meillä on kyllä miehet päättämässä esimiehinä välimiehinä.
      On miehiä mutta he ovat omassa keroksessa me naiset omassa.
      Päättäiskö nämä miehet sitten ottaa vaikkaa auttamaan niille sinne välillä. Pois naisten keskeltä.:-)
      Olen aika monitaitoinen.
      Mietin tätä leski. minulla oli elämän rakkaus vasta vanhempana avioliiton eron jälkeen vuosien päästä se tuntui kuolemalta kun hän lähti. 3 vuotta meni ennenkuin nyt olen päässyt irti ehkä näit sen kuolemana leskenä minut nyt. Miehiin en ole sortunu tänä aikana.
      Eksän kanssa nauramme paljon hän kaveri auttaja.
      Niin kyllä niitä ottajia olisi turhankin paljon. Ei vain enää osaa ihastua. Ehkä kuiteskin osaksi olen nyt tehnyt surutyöni. Voiko sellaista enää kohdata uudestaan. Ehkä en osaa ottaa enää puolilatteeta suhdetta. Oli kuiteskin ihana kokea sekin elämässäni se rakkaus jota joskus pyysin ja sain kokea.
      Tuo koira olisiko se mun enkelini. . jolta pyydän apua ja kiittelen:-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      264
      9455
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      305
      6638
    3. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      68
      1594
    4. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1391
    5. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      92
      1225
    6. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      109
      1151
    7. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      1023
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      40
      852
    9. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      23
      746
    10. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      311
      738
    Aihe