hei olen 11vuotias tyttö ja olen ihastunu yhteen poikaan ja ainakun näen sen se kysyy toiselta kamulta että onko toi roosa ja sitten huutelee moi mitä kuuluu ja kaikkea ja meen ihan paniikiin ja en saa suustsani mitään tämä poika on saman ikänen kuin minä mutta eri koulussa sen kamu on taaas samassa koulussa kun minä mutta eri luokalla mitä pitäs tehä auttakaa te järki ihmiset ja kerran näin sen jopa ilman paitaa !!
olen ihastunut auttakaa
2
145
Vastaukset
- lappilandiaa
Herran jumala noin nuorena jo edetään. Noo. Miten tuossa tilanteessa kannattaisi edetä. Rauhoitu vastaa kysymyksiin esim. Moi, hyvin menee ja sitten kysyt samoin häneltä. Kysele mitä hän harrastaa ja minkälaista musiikkia kuuntelee. Olen 15-vuotias. Tutustuin yhteen poikaan riparilla. Olemme nyt tuntenut kaksi viikkoa. :) ja seurustelemme.
- Herran Jumala
olen lähes nelikymppinen ja sanon, että top tykkänään. Kädestä voi kiinni pitää, mutta muu saakin sitten odottaa vielä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069