EL:n liittokokouksessa? Olin siellä minäkin. Tuli istuttua bussissa, kokouksessa, juhlissa, kirkossa. Oli tiivis paketti ja hyvä ohjelma. Kirkon alttaritaulu on todella kaunis. Istumista kyllä vältän lähitulevaisuudessa, otti voimille, kun on tottunut liikkumaan.
Olitko Rovaniemellä
3
<50
Vastaukset
Enpä ollut, olen siellä kyllä muinoin käynyt, mustaakseni ajanut kirkostaankin ohitse.
Viinakaupan muistan hyvin, se oli kauniilla paikalla jossain rinteessä.
Jos se nyt oli Rovaniemi.
Jumalien rauhaa vaan sinnekin, asukkaansa taitavat olla heille rauhasta kiitollisia.
H.
H.- 1943
Minäpä olin. Oli minullakin pitkä matka.Toivottavasti Seinäjoella tangotaan aina istumisen lomassa Kuka nyt sitten sinne meneekin.Varmuuden vuoksi otatin kuvan vastavalitun puheenjohtajan kanssa, että uskovat minun käyneen kokouksessa. Joensuussa kolme vuotta sitten oli hyvä orkesteri ja hyvä tanssittaja. Nyt en edes ollut tanssipaikalla.
- bb
Ei tult mieleekää niiku entisele eukole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760