Jos joku nainen todella tarvii

Spermaa sitä tarvitseval

Spermaa siitokseen niin luotettava,terve mies voi auttaa,09 alueelta olen

10

293

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OSOITE ?

ja sinut löytää torilta huutelemalla vai ?

• Apua tarvitsevalle

Laita tietosi

• Luovuttaja e-suomi
    • vauvakuumeiset
    • ihmettelen12

Ihmettelen tätä että jos joku on niin ystävälinen ja haluaa tarjota apua niin miksi ei menisi jolekkin klinikalle luvuttajaksi koska suomalaisista luovuttajista on todella pulaa
      ja jos se laki mietityttää että lapsi saa tietää luvuttajan henkilöllisyyden kuin täyttää 18 vuotta niin sanon että jos lapsi ottaa yhteyttä niin tapamiseen ei ole pakko suostua jos ei halua sama päteen adoptio lapsilla ja heidän bio vanhemillaan

• mies kommentoi

Muutama hyvä syy.

Itse en ole mennyt luovuttamaan, koska:

Kauhea rumba, lisäksi vain joku 30% siemenistä kestää pakastamista ja nekin huonosti.

Ei saa määrätä kenelle ne annetaan, lapsi voi päätyä mielestäni mahdottomiin ja ala-arvoisiin olosuhteisiin.

Itselleni ei ole henkilöllisyyden salassapito ongelma ja tiedän pystyväni lisääntymään helposti. En todellakaan ole täällä ilmoitellut mutta muutaman kanssa olen keskustellut.

Naisten tavalliset vaatimukset eli muumimuki ja nimettömyys eivät todellakaan inspaa.

• haaveista totta

olen n. 40v 185/85 vaalea mukava hienotunteinen herrasmies, ja tahtoisin olla avuksi siemenen luovuttajana.
      itsellä on 3 lasta. Kaikille naisille kuuluu oikeus lapseen, ja olisin enemmän kun halukas keskustelemaan asiasta. make3ja9 at suomi24.fi

• jousimies11

Hei,

Apua tarjoaa myös 30-vuotias mies PK-seudulla. 180/75.
      Mielyttävä luonne ja mukavannäköinen. Kahden terveen lapsen isä.
      Kerron tarkemmin ominaisuuksistani avusta kiinnostuneille. Auttaisin mieluiten vakiintuneita lesbopareja.
      (Yksinäisillä naisilla tuskin on luovuttajista pulaa muutenkaan. )
      sähköposti : [email protected]

• jousimies 11

olen tumma ihoinen

• JK

NIINKÖ

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      248
      4078
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      128
      2343
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2006
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1491
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      39
      968
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      129
      958
    7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      949
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      335
      889
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      867
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      790
    Aihe