Spermaa siitokseen niin luotettava,terve mies voi auttaa,09 alueelta olen
Jos joku nainen todella tarvii
10
293
Vastaukset
- OSOITE ?
ja sinut löytää torilta huutelemalla vai ?
- Apua tarvitsevalle
Laita tietosi
- Luovuttaja e-suomi
E-suomesta myös terve mies. Siittiöt toimivat. [email protected]
- vauvakuumeiset
ota yhteyttä! [email protected]
- ihmettelen12
Ihmettelen tätä että jos joku on niin ystävälinen ja haluaa tarjota apua niin miksi ei menisi jolekkin klinikalle luvuttajaksi koska suomalaisista luovuttajista on todella pulaa
ja jos se laki mietityttää että lapsi saa tietää luvuttajan henkilöllisyyden kuin täyttää 18 vuotta niin sanon että jos lapsi ottaa yhteyttä niin tapamiseen ei ole pakko suostua jos ei halua sama päteen adoptio lapsilla ja heidän bio vanhemillaan- mies kommentoi
Muutama hyvä syy.
Itse en ole mennyt luovuttamaan, koska:
Kauhea rumba, lisäksi vain joku 30% siemenistä kestää pakastamista ja nekin huonosti.
Ei saa määrätä kenelle ne annetaan, lapsi voi päätyä mielestäni mahdottomiin ja ala-arvoisiin olosuhteisiin.
Itselleni ei ole henkilöllisyyden salassapito ongelma ja tiedän pystyväni lisääntymään helposti. En todellakaan ole täällä ilmoitellut mutta muutaman kanssa olen keskustellut.
Naisten tavalliset vaatimukset eli muumimuki ja nimettömyys eivät todellakaan inspaa.
- haaveista totta
olen n. 40v 185/85 vaalea mukava hienotunteinen herrasmies, ja tahtoisin olla avuksi siemenen luovuttajana.
itsellä on 3 lasta. Kaikille naisille kuuluu oikeus lapseen, ja olisin enemmän kun halukas keskustelemaan asiasta. make3ja9 at suomi24.fi - jousimies11
Hei,
Apua tarjoaa myös 30-vuotias mies PK-seudulla. 180/75.
Mielyttävä luonne ja mukavannäköinen. Kahden terveen lapsen isä.
Kerron tarkemmin ominaisuuksistani avusta kiinnostuneille. Auttaisin mieluiten vakiintuneita lesbopareja.
(Yksinäisillä naisilla tuskin on luovuttajista pulaa muutenkaan. )
sähköposti : [email protected] - jousimies 11
olen tumma ihoinen
- JK
NIINKÖ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2484078Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1282343Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411491
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39968Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein129958- 77949
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!335889Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8867J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62790