Neitsyt ei ole aikuinen

dsfdsfdsfdsf4324234

Aikuinen on vasta sitten kun on harrastanut seksiä.

Neitsyt on vielä lapsen tasolla ja siksi ei saa seksiä.

36

3255

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cradledpain

      Samaa mieltä

    • poika 50

      ura laskussa ?
      Säälittävää !

      • Alffis

        Nyt aloittaja höpisee omiaan. Olen meinaan ollut neitsyt 25 vuotiaaksi. Nyt naimisissa
        muutaman vuoden. Ja mitään ei todellakaan ole mennyt hukkaan. Osoittaisijo jonkin-laista kypsyyttä, ettei ole pakko lennellä kukasta kukkaan?


      • ggd
        Alffis kirjoitti:

        Nyt aloittaja höpisee omiaan. Olen meinaan ollut neitsyt 25 vuotiaaksi. Nyt naimisissa
        muutaman vuoden. Ja mitään ei todellakaan ole mennyt hukkaan. Osoittaisijo jonkin-laista kypsyyttä, ettei ole pakko lennellä kukasta kukkaan?

        Ihmiset ovat osaltaan eläimiä. Sukupuoliyhteys on lisääntymistä varten, mutta evoluutio antoi meille kyvyn ajatella ja jalosti seksuaalisuuttamme niin, että voimme harrastaa seksiä ihan vain nautinnon takia.

        Palatakseni aloittajan tekstiin, sukukypsäksi ihminen tulee useimmiten teini-ikäisenä. Se ei kuitenkaan tarkoita että seksiä pitäisi heti alkaa harrastamaan, mutta ei siitä haittaakaan ole, kun se tapahtuu kahden ihmisen välillä toisiaan kunnioittaen.

        Ja aloittajalle tiedoksi, jos neitsyet eivät saa seksiä, et siis itsekään ole sitä saanut, koska jokainen ihminen on neitsyt ennen ensimmäistä kertaa. ;)


    • notw

      Onko se sitten mielestäsi kyspää ja aikuismaista että 13-14-vuotias menee pikku legginsseissään huoraamaan kylille. Sitten kun on joltain jannulta saanut niin on täys aikuinen ja keski-iänkriisi lähentelee.
      Kypsyyttä on se että kunnioittaa omaa seksuaalisuuttaan ja arvojaan ja osaa pidättäytyä ja omaa itsekuria. Sinulla neiti taikka herra, on mentaliteetti ja elämännäkökulma täysin nurinpäin. Odota muutama vuosi, kasva isommaksi, niin huomaat:)

    • facebalm

      vittu miks mun ikäset nuoret ei tajuu et seksi ei oo suoritusta vaan kahenkeskistä nautintoa

    • Vankkurvaarii

      Olet erittäin oikeassa, vaikket ikääsi kerrokaan. Tytön keho ei ole valmis tyytyttävään sukupuolielämään useinkaan 16 v:na. Ja miehen henkinen kypsyminen voi viedä 20 vuotiaaksi aikaa.

    • Sanoo 13-vuotias Juha-Matias.

      • burgeri

        sanoo läski hikky luuseri


    • 19+3

      Mitenkäs kukaan sitten on "aikuinen" kun neitsyet ovat lapsia eivätkä saa seksiä

    • inbredseppo

      Samaa mieltä, en tuntenut itseäni aikuiseksi ennenkuin menetin neitsyyteni.

      Vain neitsyet väittävät muuta.

      • Nannå

        Seksi ei ole pakkosuoritus(ei edes avioliitossa) vaan toinen toisiaan rakastavista saatava nautinto.miettikää vielä joitakin vuosia mitä oikea aikuisuus ja seurustelu on.


    • Experto credite

      Seurustelu siinä 20 paikkeilla kasvataa lopulliseen aikuisuuteen. Silloin myös pari-suhteessa tapahtuva neitsttdestä luopuminen on tyydyttävä kokemus monella tasolla.
      On tullut kokeilluksi ja todeksi eletyksi puolison kanssa.

    • 423423423423

      neitsyys on aikuisuuden määritelmä

    • joo-o...

      Itse oon 16 ja menettäny neitsyyteni ja en tunne olevani aikuinen ? Ei se kyllä yhtään mun elämääni muuttanut.

    • 5654645645654

      tosi paljon kateellisia täällä :s

    • 32423423

      Asiaa!!!

    • järkihoi086

      Joo, Michael Jacksonist tuli aikunen vast 35-vuotiaan ja Lisa Kudrowist 32-vuotiaana. Pliis mee muual laukomaa viisauksias. Jos haluu odottaa avioliittoon ni on "lapsen tasolla?" Jos ei vaan haluu tehä sitä ni on "lapsen tasolla"? Yht hyvi vois sanoo et ei oo aikune enne ku on tupakoinu tai polttanu pilvee tai jotai...

      • 456456546546

        troll mee pois


      • järkihoi086
        456456546546 kirjoitti:

        troll mee pois

        Joo verrataan meiä kommenttei, kumpi meist täs onkaa lapsen tasolla...oon 16


    • 121121

      Kiitos informaatiopommistasi! Nyt voinkin todeta, etten ole itsekään vielä aikuinen, vaikka olenkin täysi-ikäinen. Makes sense.

    • lapsi ja aikuinen

      Olen samaa mieltä aikaisempien kijroittajien kanssa siitä, ettei neitsyyden menetys ole merkki aikuisuudesta. 12 vee Nelli harrastaa seksiä 12 vee (tahi 25 vee) 'poikkiksen' kanssa, tsädäpädäm, hän on aikuinen. Täysin kykenevä ottamaan vastuuta elämästään. Itse asiassa myös siitä lapsesta joka pääsi aluilleen kun Nelli ei huolehtinut ehkäisystä. Nyt hän voikin muuttaa yhteen poikkiksen kanssa kun heillä on oma baby ja he on niin rakastuneita, eikö vain?

      Ai niin, ja se 78-vuotias vanhapiika tuosta naapurista on yhä pelkkä lapsi vain, vaikka hänellä on ollut jo lähes 60 vuotta oma koti, vakituinen työpaikka ja asiat kunnossa. Ja elättääpä hän kolmea kissaakin itsensä lisäksi.

      • 343434

        troll


    • jare

      Menetin poikuuteni viime yönä jollekin naiselle jota en edes tunne, en silti tunne olevani aikuinen. Täysi-ikäinen kyllä, en aikuinen

      ja täytin siis muutama kk sitten 18

      • 45454

        troll


    • sepposepis66

      Olen sama mieltä olen 50v neitsyt ja en ole aikuinen

    • Aikuisuus ei todellakaan tarkoita sitä, että sen saavuttamiseksi pitäisi harrastaa seksiä. Neitsyt voi olla jopa psyykkisesti kehittyneempi kuin seksiä liian aikaisin harrastanut nuori. Seksiä harrastamaton on saattanut olla vastuullinen, johdonmukainen ja tietoinen monesta seksiin liittyvästä asiasta.

      Jotkut eivät edes juuri koskaan halua seksiä, ovat siis aseksuaaleja. Miten siis huomioit kyseisen seksuaalivähemmistön tilanteen?

      Jos seksi olisi ainoa mittari aikuisuudelle, olisi maailmankirjat aivan mullin mallin.

    • dsfdsfdsfdsf43242341

      Aikuinen on vasta sitten kun ei ole harrastanut seksiä.

      Jakorasiana oleminen on lapsen tasolla ja siksi saa sukupuolitaudin.

    • Vai sil viisii

      Ai se yks tyttö, joka harrasti seksiä 13 vuotiaana olikin jo siis sillon aikuinen. Woah! Ihme kun ei kuitenkaan voinut mitään näitä aikuisten juttuja laillisesti tehdä. Missä vika????????

    • hahahahahahahahahaha

      Ei se seksin harrastaminen mitään rakettitiedettä ole. Siihen ei kaivata aivoja sen enempää kuin aikuisuuttakaan. Ei se että osaat tunkea sen kikkelisi sopivaan reikään tee sinusta aikuista. Mitä sieniä sinä oikein vedät?

      • supergirlll

        Kaikkea muuta ihminen katuu, paitsi nuorena naimistaa.
        Vanhalle isoisälleni lääkäri sanoi negatiivisten tutkimustulosten tultua: "Juokaa, naikaa, vajaa vuosi elinaikaa!"

        Siinä sulle elämänohje!


    • Anonyymi

      Kyllä se mulle sopii. Mutta miten todistan asian tuomarille, etten saa aikuisen tuomiota?

    • Anonyymi

      Onpa hassu ajatus. On varmaan vanhoja ikäneitojakin, jotka eivät ole koskaan päästänet miestä lähelleen.

    • Anonyymi

      Kuules nyt tietäväinen: Meitä on paljon aikuisia jotka emme harastaneet seksiä. Odotamme hääyöhön ja olemme siitä ylpeitä.

    • Anonyymi

      Oikee huvittaa ku ihmiset on näin tyhymiä😂😂🙄

    • Anonyymi

      Olet väärässä. Ehkä olet kypsynyt kymmenessä vuodessa ja tajuat itsekkin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      1916
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1316
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1216
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1192
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1176
    Aihe