Starkebu on vissiin lopettanut toimintansa, kun lafka on ollu kiinni jo pitemmän aikaa.
No voi voi
5
200
Vastaukset
- repappianam
Voi voi ja byhyytibyhyy. No eiköhän noita kebun vääntäjiä tästä kylästä löytyne vielä muutama muukin.
- kolmi
No on se vähän surku, on tai oli Lauritsalan pisimpään pyörinyt kebupaikka:) Suruliputus sille:(
- LK
Eikös ne aina vaihtele noita firmoja ajottain (vissiin starttirahankin takia). Samat tyypit sitten jossain toisessa paikassa pyörimässä. Tai paikkakin voi olla sama mutta nimi eri. Aika lyhytikäisiähän nuo kebabbikioskit yleensä on.
- 86905
No Starkebu on ollut samalla paikalla vuosikausia ja oli muistaakseni Lauritalan eka sellainen. Avajaiset oli joskus 90-luvun lopussa, että sillee.
- start your engines
86905 kirjoitti:
No Starkebu on ollut samalla paikalla vuosikausia ja oli muistaakseni Lauritalan eka sellainen. Avajaiset oli joskus 90-luvun lopussa, että sillee.
Omistajuus vaihtuu aina sukulaiselta seuraavalle. Joko ne ei ole enää saaneet starttirahaa tai sitten on sukulaiset loppuneet joten lyöneet lapun luukulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057